andrev75 Zgłoś #21 Napisano 8 Maja 2010 Juz kilku mechanikow mowilo mi ze to normalne przy zaciagnietym recznym, bo to odglos zabkow, ktore sie o siebie zazebiaja i nie ma powodow do niepokoju Mi mecho mówił że to mocowanie tylnego zacisku hamulcowego, i że przy wymianie klocków tył posmarować i git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #22 Napisano 8 Sierpnia 2013 Witam, ponieważ mam podobny problem podłącze się do tematu. Otóż ostatnio w swoim passku miałem wymieniane tylne tuleje i klocki od ręcznego po tej wymianie zaczeło mi coś skrzypieć w tylnym zawieszeniu.Dzieje się tak tylko i wyłącznie po dłuższym postoju około doby, objawy są takie że kiedy ruszam to coś z tyłu skrzypi gdy stoję i kręcę kierownico w lewo i w prawo dźwięk jest nie do zniesienia, doda że wszystkie te objawy ustępują po przejechaniu krótkiego odcinka drogi (około 500m) Może ktoś coś poradzić czemu tak się dzieje.Zamieszczam też filmik na którym wszystko słychać http://www.youtube.com/watch?v=7MpIgQ6dwQ4&feature=youtu.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #23 Napisano 9 Sierpnia 2013 pomoże ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #24 Napisano 9 Sierpnia 2013 Dźwięk jakby od ręcznego który w pasku lubi skrzypiec gdy jest zaciągnięty a zawieszenie się ugina. Pytanie tylko czemu skrzypi przy ruszaniu? Być może nie odbija dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #25 Napisano 10 Sierpnia 2013 Dźwięk jakby od ręcznego który w pasku lubi skrzypiec gdy jest zaciągnięty a zawieszenie się ugina. Pytanie tylko czemu skrzypi przy ruszaniu? Być może nie odbija dobrze? Ręcznego to ja prawie nie używam auto zawsze zostawiam na biegu a ten dzwięk zawsze pojawia się po dłuższym postoju i ustaje po krótkiej jeździe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #26 Napisano 10 Sierpnia 2013 Mimo, że piszesz że nie używasz to na Twoim miejscu sprawdziłbym czy ręczny jest popuszczony przy zaciskach, czy czasem trochę nie trzyma. O nie odbijającym ręcznym już był tu wątek i sporo osób miało ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #27 Napisano 10 Sierpnia 2013 Ostatnio byłem z tym problemem u mechanika i stwierdził że ręczny ładnie odbija Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #28 Napisano 10 Sierpnia 2013 ma ktoś jeszcze jakieś rady ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek1986sz Zgłoś #29 Napisano 14 Sierpnia 2013 pomoże ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #30 Napisano 14 Sierpnia 2013 (edytowane) wszyscy ci piszą że trzeba się przyjrzeć hamulcom z tyłu a ty nadal piszesz by ci pomóc ...trzeba ruszyć tyłek i zrzucić tylnie zaciski, rozebrać je przeczyścić i złożyć ...same się nie zrobi. A to że mechanik mówi że ładnie odbijają wcale nie znaczy że wszystko gra. To że dźwignia ładnie odbija w zacisku to nie znaczy że tłoczek odbija jak powinien. Edytowane 14 Sierpnia 2013 przez kserkses Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #31 Napisano 14 Sierpnia 2013 Dokładnie, przyczyną są nie odbijające zaciski. Poza tym niektóre kombinacje klocków z tarczami właśnie tak skrzeczą. Co ciekawe takie zestawy najlepiej hamują, przynajmniej na zimno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach