ŻYWY21 Zgłoś #21 Napisano 22 Lutego 2010 Witam wszystkich szanownych Kolegów z forum.Mam bardzo duży problem z passatem.Ostatnio nie domknełem tylniej klapy...wysadziło mi chyba moduł komfortu lub bezpieczniki,centralny zamek nie otwiera,szyby el nie działają,dioda nie świeci,nie posiadam w passku zamków są zaslepione,co jedynie udało mi się ruszyć zamek tylni i dostać się do środka auta przez bagażnik(kombi),a teraz nie wiem co dalej robić żeby otworzyć drzwi kierowcy,próbowałem łączyć te kabelki w klapie tylniej-zero reakcji,jak moge go otworzyć,żeby dostać się do bezpieczników,tapicerki drzwi nie udało miś się ściągnąć,drut w drziach też nie poradził...co robić dalej?Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #22 Napisano 22 Lutego 2010 Nie żebym chciał Ci dokopać, ale po jaką cholerę wyciągasz wkładki? Przecież to zero zabezpieczenia a same kłopoty. Co do otwarcia Twojego autka to nie wiem czy sam sobie poradzisz. Sposób postępowania jest uzależniony od tego co jest uszkodzone. Jeśli komfort jest sprawny a tylko nie widzi pilota to w Twoim roku możesz zasymulować kluczyk w klapie jak już ją masz otwartą. Podajesz mase na przewód od wkładki i po wszystkiemu. MOżesz też pogadać z komfortem przy pomocy kompa. Jeśli natomiast komfort jest martwy to masz kilka możliwości mniej lub bardziej subtelnych. Najmniej finezyjna to breszka i wyrwij klamke, otwórz zamek, następnie sprawdz co jest z komfortem. Pisze złośliwie, wiem, ale wkurza mnie amatorka jaką się wykazują "spece" od zabezpieczeń.... Nie rozumiem jak można wyrwać wkładki nie robiąc otwierania awaryjnego. Z rozwiązań mniej inwazyjnych awaryjne zasilenie steuergerate w drzwiach i udawanie wkładki, zasilenie steuergerate i wpuszczenie mu ramki rozkazującej otwarcie zamka i kilka innych metod przy których musisz się dostać pod tapicerkę drzwi lub dywan kierowcy. Zobacz jak się zachowuje komfort po przekręceniu kluczyka, da się z nim połączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 22 Lutego 2010 Jak chcesz, to na PW mogę ci wysłać fote - jak zrobic (i jakiego kształtu) wytrych - zeby drzwi otworzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1980 Zgłoś #24 Napisano 22 Lutego 2010 (edytowane) Kolego ŻYWY21 a prąd sprawdziłeś czy aku nie jest przypadkiem rozładowane. Otwórz maske i sprawdz kwacha a dopiero kombinuj dalej. Moim zdaniem, modół komfortu nie psuje się od takich żeczy nie popadaj w paranoje, bo zaraz będziesz całe wiązki kabli wymieniał, a te objawy co napisałeś wskazują na padnięte aku. Edytowane 22 Lutego 2010 przez rafus1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ŻYWY21 Zgłoś #25 Napisano 22 Lutego 2010 Witam i dziękuje za pomoc w mojej sprawie.Jestem teraz w autku i dostałem komfortu bez otwierania drzwi,w puszce było sucho,3 kabelki zielone już je zrobiłem,vag nie widzi ani centralnego,ani modułu,aku 100%ma prądy bo auto odpala,myśle,że to bezpieczniki popalone ale niemam narazie dostepu bo drzwi zamknięte na amen,auto kupiłem bez zamków...co dalej Koledzy..dziękuje za wsparcie:eek:och te passaty ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 13:38 ---------- Passat ogarnięty:cool:Jak się domyślałem popaliło bezpiecznik od centralnego i komfortu nr6,spalił się przez kabelki komforu w podłodze pogniły i zrobiły zwarcie,a co do otwarcia drzwi to sciągnełem zaślepke plastikową,rozwierciłem blache zaślepiającą,włożyłem długi śróbokręt i pyk rygiel w góre,na dzień dziśiejszy zamówiłem wkłatke zamka z kluczykiem,i korytka gumowe,bo wcześniejszy właściciel zakupiłe płaskie dywaniki a dzięki nim powódź aż woda się sączyła.Cieszy mnie fakt,że autko zaczeło jezdzić po 5 dniach...zamienie passat na auto japońskie i niezawodne:rolleyes:. Dziękuje:drinks: za pomoc i życze wszystkim wszystkiego najlepszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość orzel6666 Zgłoś #26 Napisano 17 Kwietnia 2010 Ała!!! Albo jesteś bogaty.... albo? ...(nie wiem czy mi wypada) głupi???. Jest instytucja pt: Awaryjne otwieranie aut. Kosztuje to 100zł i nic nie jest zniszczone.To opcja dla bogatych.Teraz dla biednych: Wyciągasz uszczelkę z drzwi i wciskasz pomiędzy szybę a drzwi drut. I śturasz tak długo aż się otworzą. Jezeli jednak nie mamy druta wybieramy opcję pierwszą a nie NISZCZYMY AUTO. No porażka po prostu... maslog jestes wielki ja zrobilem jak pisales 10min i po sprawie akumulator mi wyladowalo chcialem odpalic na kable zamknalem dzwi a tu trach zatrzasnalsie i koniec dzieki wielkie pomysl dobry w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
datuning Zgłoś #27 Napisano 14 Listopada 2011 Witam, mam ogromny problem. Dziś wieczorem zatrzasnąłem kluczyk z pilotem w bagażniku w kombi 2001 rok. Niestety posiadam tylko jeden kluczyk, zamiast wkładek w drzwiach mam zaślepki. Czy może zna ktoś jakiś sposób na zdobycie kluczyka bez niszczenia auta czy niestety muszę bić szybę ?? Mam uszkodzony mikrostyk w klapie, otworzyłem bagażnik z kluczyka, zostawiłem kluczyk na podłodze i niestety przymknąłem klapę. Klapa nie jest domknięta do końca, ale zamek trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #28 Napisano 14 Listopada 2011 Dlaczego zaraz bić szybę...?!? Rozwierć zaślepkę, bo kosztuje grosze. Jak nie używasz zamka to go też rozwierć i otworzysz śrubokrętem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #29 Napisano 14 Listopada 2011 Z drugiej strony koszt "nowej" szyby bocznej to 30-70 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #30 Napisano 14 Listopada 2011 Na moje z zaślepką jest lepiej, bo: 1. mniej pracy z przywróceniem stanu poprzedniego - zaślepka to 1 torx na otwartych drzwiach, szyba to tapicerka i trochę, 2. mniej rzuca się w oczy do czasu naprawienia - można przejeździć tak kilka dni jak ktoś ma napięty czas, 3. kupujesz ją w serwisie od ręki - szybę musisz szukać, żeby pasował rocznik, nie było rys itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
datuning Zgłoś #31 Napisano 14 Listopada 2011 Super pomysł nie pomyślałem o tym Wielkie dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #32 Napisano 14 Listopada 2011 (edytowane) Tak mi się przypomniało, że jak masz zaślepkę w drzwiach kierowcy to musiałeś wyjąć to chromowane gniazdo na kluczyk z tym jakby bolcem... Tak więc już po rozwierceniu samej zaślepki włożysz śrubokręt i otworzysz. Ja rozwiercałem kiedyś oryginalnie założony zamek... Edytowane 14 Listopada 2011 przez pikopiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
datuning Zgłoś #33 Napisano 14 Listopada 2011 Tak tak, wyjąłem zamek razem z płetwą, która wchodzi w białe oczko w zamku z wcięciem na tą płetwę, także jutro z rana wiertarka, śrubokręt i po kłopocie A po otwarciu dorobienie zapasowego kluczyka, żeby sytuacja się nie powtórzyła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemanc Zgłoś #34 Napisano 3 Grudnia 2012 Witam, Koledz dziś podczas otwierania drzwi od wewnątrz w momencie jak pociągnąłem za klamke usłyszałem jak by coś pękło i. Drzwi się nie otworzyły i klamka nie działa. Otworzyłem je od zewnątrz, zamknąłem i juz otworzyć ich nie idzie. Rygiel można wcisnąć do połowy a głębiej nie wchodzi. Czy ktoś może wie jak awaryjnie otworzyć drzwi bez użycia klamek ? Bo musze rozebrać boczeka cały a drzwi ani drgną ? Serdeczne dzięki za porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach