vipereeek Zgłoś #41 Napisano 28 Lutego 2015 Odgrzewam kotleta Było warto. :ok Michał, rozglądałeś się za jakimś preparatem do konserwacji surowego alu ? Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #42 Napisano 28 Lutego 2015 Było warto. Michał, rozglądałeś się za jakimś preparatem do konserwacji surowego alu ? Pozdro. A pewnie że było! Moje były w tragicznym stanie. Zakonserwowałem je na razie woskiem ale nie wiem czy to coś da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #43 Napisano 28 Lutego 2015 Super efekt. Czym malowałes plastikowe nakładki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #44 Napisano 28 Lutego 2015 Czym malowałes plastikowe nakładki? Niczym. Są ori chromowane. :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #45 Napisano 28 Lutego 2015 (edytowane) Dokladnie tak jak Wojtek pisze to są ori chromowane nakładki. Próbowałem paru sprayi ale efekt marny. Edytowane 28 Lutego 2015 przez michal_tmi Powtarzam się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki711 Zgłoś #46 Napisano 19 Kwietnia 2015 Cześć. odgrzewam temat. Czy ktoś sie orientuje ile wynosi koszt renowacji tych relingów czy to zależy od stanu ich zniszczenia? ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #47 Napisano 19 Kwietnia 2015 To zależy od tego jak bardzo chcesz je mieć odnowione. A cena.... Trochę pasty, pare piwek i ze 2h roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki711 Zgłoś #48 Napisano 19 Kwietnia 2015 To zależy od tego jak bardzo chcesz je mieć odnowione.A cena.... Trochę pasty, pare piwek i ze 2h roboty Ale chodzi mi o chromowane relingi... mam ogromne pęknięcia przy mocowaniach przednich maskownic... i zastanawiam się czy w ogóle jest sens regeneracji czy zmienić na czarne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #49 Napisano 19 Kwietnia 2015 Ale chodzi mi o chromowane relingi... mam ogromne pęknięcia przy mocowaniach przednich maskownic... i zastanawiam się czy w ogóle jest sens regeneracji czy zmienić na czarne. Nie do uratowania. Jedynie wymiana na chromy lub czarne lub czarne wypolerowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki711 Zgłoś #50 Napisano 19 Kwietnia 2015 Nie do uratowania. Jedynie wymiana na chromy lub czarne lub czarne wypolerowane. Tak myślałem. No cóż trzeba bedzie zmienic na czarne. Dzięki za pomoc. Moze jak znajde troche czasu to czarne wypoleruje ale to i tak trzeba bedzie co pół roku odnawiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #51 Napisano 19 Kwietnia 2015 Najtaniej bedzie wypolerować czarne. Ale rozważyłbym tez zakup chromów- czasem da radę trafić ładne w dobrej cenie. Mnie sie udało za 200 za komplet idealnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki711 Zgłoś #52 Napisano 19 Kwietnia 2015 A ma ktoś coś konkretnego do ewentualnego zabezpieczenia polerowanych relingow? Jak narazie nie widziałem nic konkretnego z chromowanych na necie... a na szrotach mało tego a jak juz jest to niestety ceny są bardzp wysokie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #53 Napisano 19 Kwietnia 2015 Chodliwy towar- bo nie tylko tobie wychodzą brzydkie purchle. Myśle ze jak trafisz 300-350 za ładne to trzeba bedzie wziac. A na necie to ze dzisiaj nie ma nie znaczy ze nie bedzie za tydzień lub za miesiąc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konik890 Zgłoś #54 Napisano 19 Kwietnia 2015 ja kupiłem za 100 zł z przesyłką relingi chrom wraz z zaślepkami jak dla mnie w świetnym stanie jedynie są ślady od bagażnika dachowego ale mi to nie przeszkadza szukałem w rozbitkach na olx'ie i się trafiły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki711 Zgłoś #55 Napisano 19 Kwietnia 2015 Chodliwy towar- bo nie tylko tobie wychodzą brzydkie purchle. Myśle ze jak trafisz 300-350 za ładne to trzeba bedzie wziac.A na necie to ze dzisiaj nie ma nie znaczy ze nie bedzie za tydzień lub za miesiąc. Wiem, że czasami trzeba czekać. Oby tylko sie nie naciac bo na zdjęciach wszystko wygląda idealnie. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek241289 Zgłoś #56 Napisano 20 Sierpnia 2015 Odkopuję kotleta wie ktoś jak zrobić z czarnych relingów chromowane ? Wyżej cos piszecie ale link nie aktywny, lub gdzie poza Olx i allegro można szukać relingów ? Jak juz znajdę to z purchlami, a szukam idealnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #57 Napisano 21 Sierpnia 2015 wie ktoś jak zrobić z czarnych relingów chromowane ? http://forum.vw-passat.pl/threads/111203-TDI-Bia%C5%82y-Variat-by-vipereeek-Wakacje-P?p=2172420&viewfull=1#post2172420 http://forum.vw-passat.pl/threads/111203-TDI-Bia%C5%82y-Variat-by-vipereeek-Wakacje-P?p=2172738&viewfull=1#post2172738 Widziałem je na żywo i powiem szczerze robią robotę. :ok Napisz do michal_tmi to ci opisze jak doszedł do takiego stanu. szukam idealnych Praktycznie takie nie istnieją. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheRezydent Zgłoś #58 Napisano 10 Października 2015 Pytanie nt. relingów. W jakich miejscach powinno się montować belki poprzeczne i w jakim odstępie? Czy jest jakieś wskazanie od VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #59 Napisano 11 Października 2015 Jak najbliżej miejsc mocowania relingu z dachem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #60 Napisano 12 Października 2015 Ja mam ori poprzeczki Vw i przedni zara za zaslepkami plastikowymi A tylni zaraz przy środkowym mocowaniu bliżej przedniej szyby Tak jest w instrukcji i na fotkach na relingach ale zalerzy kto co wiezie Np ja jak wiozę jakas rure czy jakiegoś kołka osikowego czyli długie a nie ciężkie to montuje na skraju przod tył Nie wiem jak zamienniki ale ori nawet spoko wygladaja sa napewno porządne przy wietrze wiadomo troszkę huczy Ale najważniejsze mega czuc różnice jak jest spięty czyli jakby usztywnial całe auto a moje nie miało dzwona wiec spawane nie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach