marv84 Zgłoś #21 Napisano 21 Stycznia 2011 ok, sprawdze z kanalu na skreconych kolach w lewo czy cos styka z czyms. Bardzo dziekuje Kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #22 Napisano 21 Stycznia 2011 odlacz kabel od klockow i zobacvz czy problem bedzie dalej jesli tak to szukaj po kablu gdzie jest przetarty jesli problem minie to znaczy ze problem jest w klockach zamykaja obwod i swieci sie kontrolka ale wydaje mi sie ze masz zle podpiete kable i podczas skretu na maxa napinaja sie i wlacza sie kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #23 Napisano 21 Stycznia 2011 odlacz kabel od klockow i zobacvz czy problem bedzie dalej jesli tak to szukaj po kablu gdzie jest przetarty jesli problem minie to znaczy ze problem jest w klockach zamykaja obwod i swieci sie kontrolka ale wydaje mi sie ze masz zle podpiete kable i podczas skretu na maxa napinaja sie i wlacza sie kontrolka Nie, nie, jak odłączy wtyczkę od klocka to kontrolka będzie świecić cały czas. Obwód do czujników klocków ma być zamknięty, każda przerwa w obwodzie instalacji czujników klocków zapala automatycznie kontrolkę, a przetarty kabel i zwarcie do masy nie ma prawa zapalić kontrolki klocków bo to właśnie brak masy zapala tą kontrolkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
under81 Zgłoś #24 Napisano 22 Stycznia 2011 Odepnij wtyczkę od klocków i zmostkuj kable w gnieździe, kontrolka nie będzie świecić i pozwoli ci to na sprawdzenie czy przy skręcie dalej będzie świecić, w ten sposób masz wyeliminowany w 100% kabel od klocków i łącze pomiędzy wtyczkami. Jeśli zaświeci to oznacza, że przyczyny musisz szukać od gniazda w górę samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #25 Napisano 22 Stycznia 2011 Nie, nie, jak odłączy wtyczkę od klocka to kontrolka będzie świecić cały czas. Obwód do czujników klocków ma być zamknięty, każda przerwa w obwodzie instalacji czujników klocków zapala automatycznie kontrolkę, a przetarty kabel i zwarcie do masy nie ma prawa zapalić kontrolki klocków bo to właśnie brak masy zapala tą kontrolkę. sorki goral dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #26 Napisano 22 Stycznia 2011 To najbardziej wkurzający patent w passacie ,przewód od czujnika klocków jest bardzo cienki i zalany jest razem z przewodem od czujnika ABS bardzo często pęka i nieprzewodzi sygnału co powoduje za kazdym uruchomieniem zapłonu i skretem kół głośny sygnał dzwiękowy na desce rożdzielczej ale całe szczęście można to wyłączyć Vagiem, informacje znalazłem oczywiście na naszym forum :)Pozdrawiam wszystkich z tym nękającym problemem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkovic Zgłoś #27 Napisano 15 Lutego 2011 Moze ktoś wie czemy po umyciu kól felg świeci sie kontrolka klocków już miałem tak z 3 razy? klocków jest mniej jak połowa. zawsze po umyciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #28 Napisano 15 Lutego 2011 Moze ktoś wie czemy po umyciu kól felg świeci sie kontrolka klocków już miałem tak z 3 razy? klocków jest mniej jak połowa. zawsze po umyciu zwarcie od wody we wtyczce jak wysycha to kontrolka gaśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody0723 Zgłoś #29 Napisano 14 Kwietnia 2011 przy ktorym kole jest ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 14 Kwietnia 2011 przy ktorym kole jest ten czujnik? przy przednich kołach w klockach wtopione a w nadkolu wtyczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #31 Napisano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) przy ktorym kole jest ten czujnik? Przy obydwu kołach. ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ---------- zwarcie od wody we wtyczce jak wysycha to kontrolka gaśnie Dobre, wytłumacz mi tylko dlaczego zwierając te piny we wtyczce kontrolka klocków nie świeci? Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez GURAL brak literki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karmel77 Zgłoś #32 Napisano 5 Listopada 2011 czy ktoś może mi wyjaśnić w jaki sposób można wymienić ten przewód, to znaczy na jakim odcinku i gdzie on wchodzi w podwozie, czy trzeba rozbierać tapicerkę w środku żeby dostać się do najbliższego połączenia od wtyczki w górę????? zdjęcia lub instrukcja mile widziana...:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michalj Zgłoś #33 Napisano 15 Kwietnia 2013 Od pewnego czasu świeci mi się kontrolka klocków, tylko przy uruchamianiu samochodu - podczas jazdy już nic się nie świeci. Nie przypominam sobie aby miał kiedykolwiek podłączone klocki do czujników. Klockii tarcze wymieniane były rok temu i na moje oko mają jeszcze sporo przed sobą. Zaczeło się to po wymianie kół na letnie, mogli oni coś tam przetrzeć w instalacji ? Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego ? Nie wiem czy jechać gdzieś na warsztat czy olać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baku Zgłoś #34 Napisano 16 Kwietnia 2013 Hej, i ja się podczepię pod temat. Problem też wyskoczył po 3 dniach (dzisiaj) od wymiany kół. Rano odpaliłem samochód wszystko było ok, po paru metrach zapaliły się kontroli ABS i ESP, po zgaszeniu auta i odpaleniu go ponownie na desce nic sie już nie świeciło. Po paru km w czasie jazdy zapaliła się kontrolka klocków hamulcowych. Później po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu na desce czysto, po przejechaniu paru km znowu zapaliło się ABS, ESP i dodatkowo klocki. Gdy znów odpaliłem samochód świeciła się już tylko kontrolka hamulców od samego początku. Płyn zalany do MAX, nie odczuwam różnicy przy hamowaniu (choć żylety to już nie są), czy takie objawy w/w świadczą o ewidentnym skończeniu klocków/tarcz czy szukać przyczyny w czujnikach, kablach itp.? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #35 Napisano 17 Kwietnia 2013 Od pewnego czasu świeci mi się kontrolka klocków, tylko przy uruchamianiu samochodu - podczas jazdy już nic się nie świeci.Nie przypominam sobie aby miał kiedykolwiek podłączone klocki do czujników. Klockii tarcze wymieniane były rok temu i na moje oko mają jeszcze sporo przed sobą. Zaczeło się to po wymianie kół na letnie, mogli oni coś tam przetrzeć w instalacji ? Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego ? Nie wiem czy jechać gdzieś na warsztat czy olać Jak dla mnie nie mogli Ci nic uszkodzić (no chyba ze nudziło się kolesiowi i coś Ci tam pociągnął,ruszył) u mnie kontrolka klocków często zapala się w pochmurne dni i jak jest wilgotno ale są sprawdzone wizualnie wiec się tym nie przejmuję. Najlepsze rozwiązanie to odciąć kabelek zaizolować i mieć święty spokój . Hej, i ja się podczepię pod temat. Problem też wyskoczył po 3 dniach (dzisiaj) od wymiany kół. Rano odpaliłem samochód wszystko było ok, po paru metrach zapaliły się kontroli ABS i ESP, po zgaszeniu auta i odpaleniu go ponownie na desce nic sie już nie świeciło. Po paru km w czasie jazdy zapaliła się kontrolka klocków hamulcowych. Później po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu na desce czysto, po przejechaniu paru km znowu zapaliło się ABS, ESP i dodatkowo klocki. Gdy znów odpaliłem samochód świeciła się już tylko kontrolka hamulców od samego początku. Płyn zalany do MAX, nie odczuwam różnicy przy hamowaniu (choć żylety to już nie są), czy takie objawy w/w świadczą o ewidentnym skończeniu klocków/tarcz czy szukać przyczyny w czujnikach, kablach itp.? Pozdrawiam w Twoim przypadku jeśli pali się ABS i ESP to nie ma nic wspólnego z kontrolą klocków. Jedyne rozwiązanie to albo posprawdzaj czujniki przy kołach ABS-u albo najszybciej to podłączyć VAG-a i wszystko będziesz wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baku Zgłoś #36 Napisano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) w Twoim przypadku jeśli pali się ABS i ESP to nie ma nic wspólnego z kontrolą klocków.Jedyne rozwiązanie to albo posprawdzaj czujniki przy kołach ABS-u albo najszybciej to podłączyć VAG-a i wszystko będziesz wiedział. Zamówiłem już kabel, podłącze pod kompa (mam nadzieję, że uda się bez zbędnych problemów) i napiszę co tam wyskoczyło, chyba że znajdę rozwiązanie już na forum. Też rozwijając wcześniejszą myśl, teraz kontrolki ABS'u i ESP sie nie świecą, tylko klocki. Ściągnąłem koła, świecenie kontrolki klocków jest spowodowane najzwyczajniej ich końcem. Co do ABS i ESP, podpiąłem się pod VAG wyskoczyły mi błędy p1850 - ale tu już będę szukał w innym zakątku tego forum rozwiązania. Pozdrawiam Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansmig Zgłoś #37 Napisano 23 Kwietnia 2013 Podepnę się do tematu ! mianowicie u mnie też zapala się kontrolka tyle że po Francusku ......-verifien garniture - co jak sprawdzałem , ma za zadanie informować o stanie hamulców . Tarcze i klocki wymieniłem w zeszłym roku , dlatego nie możliwe jest by były wadliwe ! Komunikat ten kiedyś mi się zapalał ,ale fachowcy mówili żebym się tym nie przejmował i że jest wszystko oki . Czy faktycznie może to być wina kabelka ? I w jaki sposób mogę to sprawdzić ??? Za pomoc z góry dziękuje i Pozdrawiam !!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slim3636 Zgłoś #38 Napisano 26 Października 2013 Witam trochę odgrzeje ten temat, mianowicie kontrolka hamulców jak u kolegów wcześniej zapalała mi się przy skręcaniu kołami, teraz świeci cały czas. sciągnąłem koło odpiąłem wtyczkę sprawdziłem miernikiem i wychodzi tam ok 2-3 Volt czyli uznałem że przewody chyba ok, zrobiłem prostą zworkę z drucika i niestety ale kontrolka pali się dalej czy macie może jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #39 Napisano 26 Października 2013 Prześledź przewody może wyżej jest przerwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slim3636 Zgłoś #40 Napisano 26 Października 2013 Sprawdzałem miernikiem to na wtyczce jest napięcie ok. 2 volt po przekręceniu na zapłon, myślę że jeśli przewód był by gdzieś przerwany to by nic nie pokazywało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach