Skocz do zawartości
Gość czarnyn

Alarm fabr B4 tylko miga

Rekomendowane odpowiedzi

Gość czarnyn

Witam

 

Jak w temacie alarm farbryczny dział bez zarzutów ale tylko sygalizuje swoje działanie miganiem kierunkami nic nie wyje, nie trabi itp. Pytanie: co ma dawac sygnał dziwiekowy w alarnie?: syreny klaksonu które znajdują sie po prawej stronie w nadkolu czy jakas inna syrena której nie wiem gdzie szukac. Wyczytałe na forum ze moze byc gdzies w bagazniku w tyłu ale obszukałem i u mnie nie nic ma. Poprzedni właściciel wyprół immo fabryczne z paska bo mu wyłączało czasami samochód. Czy mógł razem z immo wywalis i sygnał dziwekowy z alarmu?

 

P.S

Ile oleju zrzeraja wasze paski:confused:??

 

Z góry dzieki

Czarny

Edytowane przez czarnyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj, od alarmu jest osobna syrena :) a pasio mój na 10.000 km nie bierze wogóle oleju, tzn nie zauważalne jest to bynajmniej na bagnecie :)

 

A syrene alarmu mam jakies 20 cm od zbiorniczka plynu do chlodnicy na lewo od niego przykrecona:)

Edytowane przez devilu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od alarmu jest osobna syrena

Fabrycznie jest klakson, osobna syrena to może być od dokładanego alarmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tak to zwracam honor, ale faktycznie ja mam alarm "dołożony" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość czarnyn

Jesli jest to klakson to co nim steruje? Czy bezposredno z centralki alarmu (jakie kolory przewodów) czy alarm steruje przekaźnikiem od klaksonu jak w przypadku zwykłeg trąbienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli jest to klakson to co nim steruje?

Przekaźnik w centralce alarmu, wg schematu kabelek czarno-żółty. Sprawdź zimne luty w tej centralce, sprawdź też czy masz 2 klaksony pod zderzakiem w lewym nadkolu

005274736072183cm.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
alarm farbryczny dział bez zarzutów ale tylko sygalizuje swoje działanie miganiem kierunkami

Alarm fabryczny w B4 migał kierunkami? Oj chyba masz coś dokładane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość czarnyn

Dzieki monter za schemacik. chyba taki sam a własciwie cały schemat elektryczny B4 namierzyłem u ruskich http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_b3

Mam 2 klaksony pod zderzakiem ale w prawym nadkolu to chyba zadna różnica gdzie sa. Czy liczba dwa oznacza ze jeden jest od klaksonu a drugi od alarmu?

Kdjk - to jak własciwie działa fabryczny alarm? Poprzedni właściciel mówił ze tylko wyjął immo bo zle działało rzeczywiscie mam jakies przeróbki w przewodach idących do stacyjki. Myslałem ze miganie kierunkami to prawdziwy objaw, a moze jak wyjął immo to zamiast klaksonu podłaczył kierunki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasku jest fabryczny alarm, migają kierunki wraz z klaksonem(w tym samym czasie), ale głośniejszym niż ten od przycisku na kierownicy. Wygląda to jakby przycisk w kierownicy uruchamiał jeden klakson a alarm oba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kdjk - to jak własciwie działa fabryczny alarm?

Uzbraja się po przekręceniu kluczyka w przednich drzwiach - dioda w drzwiach miga

i to tyle.

Alarm włącza się gdy zostaną otworzone drzwi, maska lub klapa bagażnika lub gdy zostanie włączony zapłon - wtedy autko wyje (klakson) i świeci. Ponoć jest blokowany silnik ale tego nie sprawdzałem.

Jak w temacie alarm farbryczny dział bez zarzutów ale tylko sygalizuje swoje działanie miganiem kierunkami nic nie wyje, nie trabi itp.

Sorki, ale chyba źle Cię zrozumiałem.

Chodzi o to że alarm sygnalizuje, że się uzbroił, czy że nastąpiło naruszenie ochrony?

Edytowane przez kdjk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość czarnyn

Chodzi o naruszenie ochrony - miga tylko kierunkami,ale dzisiaj już przebadałem instalacje kabelkologicznie i po tym wyjeciu immo przez poprzedniego własciciela sporo jest poprzerabiane. Ale to nic juz prawie rozpracowałem dołoże teraz ja swoje przeróbki;) i nastepny własciciel to juz za chiny nie połapie sie o co chodzi.:D

 

Dzieki za porady

P.S

Jeszcze mam problem z tylnymi szybami opisałem go tutajhttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40071 jakby ktos chcciał zerknąc to zapraszam

 

Czarny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do szyb to przeszukaj DZIAŁ B3-B4, znajdziesz opis jak rozebrać sterowniki przy silnikach, przelutować płytkę(zimne luty) i sprawdzić przewody przy słupkach (pękają) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość czarnyn

Ok dzieki własnie to zrobiłem i dokłądnie jest jak napisałes zimne luty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności