Mr_Nobody Zgłoś #61 Napisano 7 Marca 2011 Na serwisie vw dali nowy czujnik ale bylo bez zmian.Może problem na kablu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #62 Napisano 7 Marca 2011 Musisz szukać, a najlepiej najpierw skan. Inaczej to błądzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #63 Napisano 8 Marca 2011 Witam, ojciec chciał skasować błędy u jakiegoś machera a tu lipa wyskakuje błąd tablicy sterowniczej i nie da się go wykasować. Co chwile powraca podobno ta tablica jest powiązana z wieloma rzeczami i nie wiadomo która rzecz siadła, To prawda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #64 Napisano 8 Marca 2011 Nie bardzo wiem co to jest "tablica sterownicza" . Podaj numer modułu i rodzaj usterki . Jak usterka jest cały czas aktywna czyli błąd jest PERMAMENTNY to samo wykasowanie nic nie da bo jak piszesz zaraz po skasowaniu znowu się pojawi do chwili jego usunięcia . Jak błąd będzie miał status CHWILOWY to sterownik zapisze go w pamięci i po skasowaniu przez kompa już nie będzie po nim śladu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #65 Napisano 8 Marca 2011 Pisałem już wcześniej, przeskanować auto, podać wyniki na forum, będzie łatwiej. Widać kolega lubi błądzić, trudno, niech męczy się dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #66 Napisano 8 Marca 2011 ale co to znaczy przeskanować auto bo nie wiem jak to mam rozumieć?? Bo jak piałem wcześniej mam 5 stron czegoś z serwisu to jest skan?? Moge to zeskanować i wrzucić tutaj ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #67 Napisano 8 Marca 2011 Zeskanować, znaczy kupić sobie kabel diagnostyczny HEX-CAN+USB, uruchomić na tym soft VCDS, zrobić pełny autoscan auta i wynik skanowania wkleić na forum. Ty masz faktycznie 30 lat? Jakoś w to nie wierzę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #68 Napisano 8 Marca 2011 Zeskanować, znaczy kupić sobie kabel diagnostyczny HEX-CAN+USB, uruchomić na tym soft VCDS, zrobić pełny autoscan auta i wynik skanowania wkleić na forum. Ty masz faktycznie 30 lat? Jakoś w to nie wierzę... kolega się tylko o 10 lat postarzał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #69 Napisano 8 Marca 2011 (edytowane) kolega się tylko o 10 lat postarzał Faktycznie nie mam aż tyle, ale niewiele mi brakuje. Dobra jestem zielony w tym temacie ale nie lubię jak ktoś na mnie naskakuje. Skąd mam wiedzieć co to jest skan nie siedzę na forum 24 h i nie czytam każdego tematu mechanikiem czy elektrykiem też nie jestem. Piszesz kupić sobie kabel diagnostyczny HEX-CAN+USB, uruchomić na tym soft VCDS, Pewnie co to dla mnie iść i kupić kabel + softa za 300-400 zł? Szczególnie że to nie moje auto. A kupować kabel dla jednego skanu ?Proszę was Myślałem że go skanowali na serwisie. Forum jest po to żeby pytać a nie być opieprzanym za pytania. Edytowane 8 Marca 2011 przez Mr_Nobody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #70 Napisano 8 Marca 2011 Faktycznie nie mam aż tyle, ale niewiele mi brakuje. Dobra jestem zielony w tym temacie ale nie lubię jak ktoś na mnie naskakuje. Skąd mam wiedzieć co to jest skan nie siedzę na forum 24 h i nie czytam każdego tematu mechanikiem czy elektrykiem też nie jestem. Piszesz Pewnie co to dla mnie iść i kupić kabel + softa za 300-400 zł? Szczególnie że to nie moje auto. A kupować kabel dla jednego skanu ?Proszę was Myślałem że go skanowali na serwisie. Forum jest po to żeby pytać a nie być opieprzanym za pytania. ale żeby dostać konkretne odpowiedzi to też trzeba zadawać konkretne pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #71 Napisano 8 Marca 2011 (edytowane) a czytałeś moje pytania od początku?? Nie zadawałem konkretnych pytań ?? A propo pytania: Ja mam passata b5 z 99r z silnikiem 1,9 tdi i wentylator cały czas chodzi natomiast u ojca w b6 z 08 też jest 1,9 tdi i może wentylator też ma cały czas chodzić?? hmm dziwne Edytowane 8 Marca 2011 przez Mr_Nobody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #72 Napisano 8 Marca 2011 Moja rada, oddaj auto do sprytnego mechanika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisr Zgłoś #73 Napisano 21 Maja 2012 Witam, podpinam się pod ten tamat gdyz u mnie pojawił się podobny problem z odpalaniem na zimnym silniku, (B6 2,0TDI 140KM stan licznika 220tyś km) muszę go kręcić dwa,trzy razy i dopiero łapie a wmiędzyczasie wyskakują komunikaty od ciśnienia oleju czerwony oraz od ustawienia świateł ASF. Najdziwniejsze jest to, że ten problem zdarza się raz, dwa razy w tygodniu. Po pierwszym odpaleniu autko pali już bez problemu. Byłem u mechanika i mówi że w kompie nie ma żadnych błędów i nie wie co może być przyczyną. I teraz moje domysły czy może to być wina zasyfionego zaworu EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #74 Napisano 21 Maja 2012 masz problem z pompa paliwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisr Zgłoś #75 Napisano 22 Maja 2012 dziękuję, sprawdzę i dam znać czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzyna Zgłoś #76 Napisano 26 Maja 2012 (edytowane) do pisr: pompa paliwa ,uszczelniacze pompowtryskow ,pompa tandemowa(dwufunkcyjna) ewentualnie zapowietrzanie ukladu paliwowego.sprawdzenie pompy paliwa w baku jest bardzo proste ,unies wieko filtra paliwa wsadz kluczyk do stacyjki ktos w tym czasie powinien obserowowac czy paliwo poleci z wieka...przy okazji sprawdz czy filtr paliwa nie jest czarny od oleju,jesli tak wymien ale to wskazuje na przedostawanie sie oleju do paliwa.kolejna sprawa to uszczelniacze,tutaj diagnoza jest trudna ogolnie powiem ze jezeli auto ma problemy z odpalanie po dluzszym postoju wskazuje to na uszczelniacze(u mnie pomoglo).kolejny element to pompa tandemowa warto jest obejrzec czy nie ma z niej rzadnych wyciekow... http://forum.vw-passat.pl/threads/71180-Przejsciowe-problemy-z-odpalaniem-cofanie-paliwa/page11 poczytaj ten watek pozdrawiam Edytowane 26 Maja 2012 przez skrzyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mitel Zgłoś #77 Napisano 28 Maja 2012 Koledzy ja mam taki problem z moim paskiem..otóż przez zime zamarzło mi paliwo rozładowałem akumulator i tak dalej ..skończyło się na wymianie akumulatora i wymianie filtra paliwa od tamtej pory wszystko hulało aż do wczoraj gdy wyjechałem z garażu -zapalił od strzała zgasiłem go weszłam do domu trwało to może 3 min.zapalam i zonk!!kręcił ale nie odpalił dopiero za trzecim razem ale musiałem do przytrzymać tak z 5 sek.dopiero zaskoczył!!czy miał ktoś podobnie dodam ze teraz odpala normalnie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #78 Napisano 28 Maja 2012 weszłam do domu rozładowałem akumulator :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #79 Napisano 28 Maja 2012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pathernoster Zgłoś #80 Napisano 28 Maja 2012 Panowie, moja furmanka przestała odpalac na cieplym silniku. VAG pokazuje: 16725(0x4155):26 Czujnik poło¿enia wałka rozrzadu =>czujnik -G40- Niewiarygodny sygnał Zwarcie do plusa Lamp OFF sporadyczny. Już wcześniej miałem problem z tym błędem na przemiana z błędem czujnika ciśnienia doładowania, wyczyszczenie miejsc styku masy z karoserią usunęło problem na jakieś 6 mc-y. Ale teraz problem wrócił i nasila się w szybkim tempie, (problem z czujnikem doładowania znikną permamentnie, i nie powraca) czyszczenie masy nie przynosi rezultatu (wiem tylko o dwóch miejscach po prawej stronie, obok akumulatora. Problem pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów i próbie ponownego zapalenia silnika (np. wyjazd na zakupy) trzeba odczekać jakieś 1.5h - do 2h i auto pali z pierwszego. Jakieś sugestie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach