Domin3d Zgłoś #21 Napisano 18 Kwietnia 2009 kserkses- turbo to inne już pieniądze, wał nie był szlifowany... w Twoim przypadku było widocznie więcej dłubaniny. Któryś z kolegów pisał o kapitalce za 3500 zł. Jakby się uparł- specjalnie dla Ciebie - czyszczenie turbo dodatkowe 300 zł, regeneracja pompy paliwa (chech okazało się że była przestawiona na rozrządzie )- tu jeszcze nie wiem. PrZeMoL- wszystko łatwił mechanik i zakład od szlifów- mnie tylko informowali o cenach części czy mi odpowiadają- od razu zaznaczam że tym autkiem planowałem pojeździć bardzo długo, dlatego części poszły z tej wyższej półeczki, a nie żaden syf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #22 Napisano 18 Kwietnia 2009 dlatego części poszły z tej wyższej półeczki, a nie żaden syf. juz to widze. dopoki sam nie kupisz to nie wierz w to co powiedzieli tobie. w bambuko cie zrobili, a remont odpieprzyli na sztuke byle odpalal i jechal. chu... nie fachowcy!!! z moja rozwalona glowica auto bierze mniej oleju niz twoj 11 letni afn po mega remoncie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domin3d Zgłoś #23 Napisano 18 Kwietnia 2009 Na razie nie osądzam... ale pewnie post w Odradzam się szykuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #24 Napisano 18 Kwietnia 2009 juz to widze. dopoki sam nie kupisz to nie wierz w to co powiedzieli tobie. w bambuko cie zrobili, a remont odpieprzyli na sztuke byle odpalal i jechal. chu... nie fachowcy!!! z moja rozwalona glowica auto bierze mniej oleju niz twoj 11 letni afn po mega remoncie. po co ty odrazu takie rzeczy piszesz? teki remont jak każda inna usługa podlega jakiejś gwarancji.. dlatego to tyle kosztuje, też bym się wkurzył i po prostu trzeba reklamować, jak nie to zostaje rzecznik praw konsumenta. W swojej pracy też czasami muszę coś poprawiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #25 Napisano 18 Kwietnia 2009 Mój afn bierze 2l na 10k km półsyntetyka mobila specjalnego do turbo. Turbo wymienione bo szybko po czyszczeniu się zapiekało teraz jest idealne. Zastanawiam się czy przy wymianie rozrządu nie wymienić uszczelniaczy . Co do tematu to ja bym pojechał delikatnie na początku a jak nie to przyjechać z tatą i zrobić dym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #26 Napisano 19 Kwietnia 2009 PrZeMoL- wszystko łatwił mechanik i zakład od szlifów- czyli mechanik zalatwial zaklad od szlifow? bo troche nie zrozumialem jezeli tak to dawaj auto do mechanika i niech sie bija miedzy soba. niech rozbiora silnik i poogladaja kto zawinil. zaplaciles za dobrze zrobiona robote a nie za fuszerke 6,5tys droga nie chodzi wiec walcz o swoje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domin3d Zgłoś #27 Napisano 19 Kwietnia 2009 PrZeMoL-dokładnie jak piszesz, mechanik łatwił wszystko. Jutro ma się wszystko zacząć, tzn. mają dochodzić co i jak. A swoją drogą, na samą myśl że znowu auto na 2 tygodnie może pójdzie w odstawke to mnie rzuca... Będę pisał na bierząco, co i jak dalej idzie, bo pewnie nie jednego z kolegów ciekawi, co mogło się stać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domin3d Zgłoś #28 Napisano 23 Kwietnia 2009 Jak na razie turbawka w poniedziałek idzie na regeneracje do jaworzna, a to dlatego że prawdopodobnie to ona jest problemem. Niektórzy wiedzą jak doszło do zniszczenia silniczka...i zapewne jak zgasiłem motor, a silnik nadal był na obrotach, turbo przez te 30sek. było na maxa rozkręcone, bez smarowania, bez ochrony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TOMAS7777 Zgłoś #29 Napisano 23 Kwietnia 2009 nigdy nie przechodzi sie z oleju niższego gatunkowo na wyższy.tzn.nie przechodzi sie z mineralnego na półsysntetyk lub z półsyntetyku na syntetyk.zawsze z lepszego na gorszy.znajomy tak miał:kupił aytko zalane półsysntetykiem i troche nim pojeżdził następnie zmienił olej na pełny syntetyk i ?zaczął mu brać olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #30 Napisano 23 Kwietnia 2009 nigdy nie przechodzi sie z oleju niższego gatunkowo na wyższy Oj kolego, naraziłeś się wszystkim. Tutaj obowiązuje 505 01 i olej zmienia się dowolnie w każdą stronę byle zgodna z normą!!! A ja uważam tak jak TY. Więc Tomku nie wiem czy masz rację ale ja się tego trzymam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #31 Napisano 23 Kwietnia 2009 (edytowane) witam wszystkich. zajmuję się remontami silników i różne dziwne żeczy mi się zdażały w mojej krutkiej karieże. bardzo proszę bez komentaży że ktoś coś spieprzył. 2 razy mi się zdażyło że pierścień pęknął podczas wkładania i gwarantuję że to nie była moja wina. obchodziłem się jak z "jajkami". wada materiału tylko że to trudno udowodnić bo łatwiej zwalić na to że mechanik spieprzył. poza tym człowiek nie jest maszyną i może coś zawalić. po to właśnie istnieje gwarancja. co do szlifu w tym wypadku to nie był robiony wału tylko były prawdopodobnie cylindry rozwiercane na większy odpowiedni wymiar do tłoków (wg instrukcji naprawczej). uszczelniacze - dymił by na biało przy odpalaniu a nie było mowy o czymś takim. najlepiej zacząć od najprostszego - sprawdzić ciśnienie sprzężania, na wszystkich tłokach, okolo 3 MPa ale to trzeba by było sprawdzić dokładnie a nie pamiętam jak w tym silniku. dopuszczalna odchyłka to 10% procent ale moim zdaniem maksymalna odchyłka to 5%. gdy na którymś by było wyższe lub niższe to coś nie tak na tym cylindrze. jeszcze ta nieszczęsna turbina. będziemy dalej myśleć jak sprawdzisz turbinę. pozdro i powodzenia Edytowane 23 Kwietnia 2009 przez kycek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #32 Napisano 23 Kwietnia 2009 Oj kolego, naraziłeś się wszystkim. Tutaj obowiązuje 505 01 i olej zmienia się dowolnie w każdą stronę byle zgodna z normą!!! A ja uważam tak jak TY. Więc Tomku nie wiem czy masz rację ale ja się tego trzymam Że powinno się lać zgodnie z normą to wiadomo.. na forum były przypadki przejścia z np pólsyntetyka na syntetyk i nic się nie stało, ale nie mów że piszę się tu że przy takim ruchu nie ma żadnego ryzyka, bo ten co by tak pisał to by musiałby być głupi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach