krzyniarz Zgłoś #1 Napisano 15 Kwietnia 2009 planuje obnizyc swojego paska 99 1,6 znalazlem dwa zestawy jezdzi ktos na ktoryms ? mozecie doradzic ktory lepszy? http://www.44tuning.pl/vmchk/amortyzatory-koni/zestaw-sprezyn-progresywnych-koni-sport-springs-1020-6167-volkswagen-passat-sedan-1.6-1.8-1.8t-2.0-z-wyjatkiem-syncro.html http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=1216&t_id=255&d_id=224686 mieszkam w irlandi, orientuje sie ktos ile zawolaja zeby to wlozyc do auta? ile mechanik w polsce by wziol za taką robote?? czytalem troche o obnizaniu na forum wiekszosc z was twierdzi ze sie nie oplaca samych sprezyn wstawiac wiec znalazlem zestaw z amorami ale jesli bym chcial to zrobic mniejszym kosztem i wstawic same sprezyny? chcialbym jeszcze z pol roku pojezdzic potem zrobic przeglad , sprzedac i kupic cos nowszego myslalem tez o dystansach znalazlem takie cos http://allegro.pl/item612437871_dystanse_5x112_4x100_golf_passat_audi_a4_a6.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #2 Napisano 15 Kwietnia 2009 Witam Jeśli wolisz to proponuje dystanse kupić na Wyspach, np takie http://cgi.ebay.co.uk/4-10mm-Silver-Car-Wheel-Spacers-Spacer-Adaptor-Plates_W0QQitemZ270374858456QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item270374858456&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 Coś do obniżenia też wydaje mi się że lepiej na Wyspach, np: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=vwpassat;category=suspensionkits Jeśli poszukasz to oczywiście znajdziesz o wiele więcej tego i może nawet coś taniej wyłapiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość baca Zgłoś #3 Napisano 20 Kwietnia 2009 kup sobie jakieś porządne zawieszenie gwintowane a nie jakieś śmieszne nic nie dające sprężyny.intertechnik to najtansze rozwiazanie, nie wypowiadam sie nad jakoscia, jezdzilem, nie mam zdania. ja bym patrzył za jakimś gwintem w świetnym stanie nie lejącym itp itd. a zaufaj mi ze sporo mozna znalesc.kwestia czy chce Ci sie itd itd. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyniarz Zgłoś #4 Napisano 21 Kwietnia 2009 http://sklep.tuning.pl/koszyk.php?p_id=158&t_id=255&d_id=224399 znalazlem taki gwint 1500 zl to nie duzo , tyle jeszcze moge wydac. jak to dokladnie dziala bede mogl regulowac poziom obnizenia? w jaki sposob? jakbym chcial obnizyc 55mm tez da rade? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #5 Napisano 21 Kwietnia 2009 http://sklep.tuning.pl/koszyk.php?p_...55&d_id=224399 znalazlem taki gwint 1500 zl to nie duzo , tyle jeszcze moge wydac. jak to dokladnie dziala bede mogl regulowac poziom obnizenia? w jaki sposob? jakbym chcial obnizyc 55mm tez da rade? WitamO firmie MTS Technik już jest wątek tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31203 Co do regulowania, na poniższej aukcji masz zdjęcie na którym są "klucze" do zmiany obniżenia: http://moto.allegro.pl/item608761301_klucz_regulacji_gwintu_zawieszenia_gwintowanego.html Taki klucz lub klucze powinny być w komplecie z zawieszeniem. Co do tego czy obniżysz o 55mm to zależy od zawieszenia, akurat przedniot który pokazałeś nie ma tego w opisie, aczkolwiek większość gwintów ma regulację od 35 do 65mm obniżenia Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #6 Napisano 21 Kwietnia 2009 http://sklep.tuning.pl/koszyk.php?p_...55&d_id=224399 znalazlem taki gwint 1500 zl to nie duzo , tyle jeszcze moge wydac. to u mnei kupisz go taniej http://www.mapet-tuning.com/sklep/passat-b5fl-p-1282.html z prozdu obnizysz napwno duzo wiecej jak te -50 ale tyl przy opcjach sprezyna osobno amor osobno ma regulacje ograniczona nie to co przod ---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:22 ---------- Taki klucz lub klucze powinny być w komplecie z zawieszeniem. klucz powinien byc w kpl z gwintem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyniarz Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) jeszcze jedno pytanie doszedlem do wniosku ze nie warto za duzo inwestowac w passata 1,6 wiec planuje pojezdzic jeszcze z pol roku zrobic przeglad i sprzedac,jako ze mam fele 18stki chcialbym go obnizyc bo jak sie patrze na ta strzeline miedzy nadkolem a opona to mnie bierze .... no i niewiem czy robic sobie koszty z gwintem, 200 euro moglbym wydac jeszcze na jakies springi ale czy sie oplaci ? czy bedzie latwiej sprzedac auto jakiemus irolowi? czy raczej jak wsiadzie i bedzie chcial sie przejechac tak bedzie twardo ze ciezko bedzie sprzedac komukolwiek Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez Duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość baca Zgłoś #8 Napisano 25 Kwietnia 2009 to zależy. ja jeździłem chwilę na sprężyna fk + sportowe intertechnik i było za miękko. ale jeśli w irl są dobre drogi to kombinuj w ten sposób. na kicie nie jest tak twardo, zależy jeszcze jaki. może najpierw wymień gumy, tuleje, a później się zabieraj do twardszej jazdy. z głową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ratmed Zgłoś #9 Napisano 24 Maja 2010 Witam. Odkopię trochę stary temat. Mam pytanie odnośnie tych sprężyn. http://moto.allegro.pl/item1031966121_sprezyny_obnizajace_enzo_vw_passat_variant.html Chciałbym trochę obniżyć PASKA ale nie ma za dużo funduszu do tego przeznaczonego. Chciałbym wiedzieć czy ktoś jeździ na tych sprężynach? Jak się zachowują? Są bardzo twarde, miękkie, czy może jeszcze inaczej się zachowują. Dzięki za opinie i ewentualne porady pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #10 Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) po 1 czytaj opisy aukcji.. Ty masz wersje synchro? czyli 4motion? watpie skoro widze silnik 1.6 - mam racje? po 2 tuning tani nie jest...i dobrze bo by kazdy tuningowal i nie byloby to wyjatkowe... ogolnie jak ktos mi pisze ze ma fundusze tak male ze szuka sprezyn byle by najtaniej a jezdzi passatem to lepiej niech nie tuninguje... bedzie twardziej, poleca wahacze koncowki itd.. i co wtedy powiesz ze tez nie ma funduszy... sorki nie zagladam nikomu do portwela...sam rewelacyjnie nie zarabiam... ale jak juz robic to z glowa i nie po lebkach... i byle najtaniej... rozumiem jak ktos jezdzi golfem 2 za 1500zl to moze pisac o braku funduszy... Edytowane 24 Maja 2010 przez MAPET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ratmed Zgłoś #11 Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) Fakt nie doczytałem tego ze to do synchro. Mój błąd. Ale są tez sprężyny do mojego auta tej firmy. A co do reszty to wiesz, wymieniłem wahacze, rozrząd, i jeszcze parę innych rzeczy więc kasa poszła na to niezła i nie narzekałem. Teraz też nie narzekam tylko stwierdziłem, że nie chce wydawać po 1000zł na zawieche, bo mam tez inne wydatki. Mieszkanie, wesele itp. A na naprawę samochodu zawsze są pieniądze, bo bez auta nie będę mógł niestety dojeżdzac do pracy. Zresztą te sprężyny ze sklepu który reklamujesz (nie wiem czy przypadkiem nie twojego) http://www.mapet-tuning.com/sklep/product_info.php?products_id=721 też nie są jakoś specjalnie drogie. A mnie chodziło o uwagi na temat takich właśnie sprężyn, ewentualnie jakie polecacie sprężyny w tym przedziale cenowym. Edytowane 24 Maja 2010 przez ratmed Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #12 Napisano 24 Maja 2010 to odloz kase i kup cos lepszego jak masz taki zamair czy nawet caly kit... raz a porzadnie.. a chwile poczekaj... nie mowie ze te sprezyny z allegro sa zle.. ale samo podejscie do tematu ze ktos chce tanim sposobem tuningowac auto... tak zawsze na mnie dziala jak ktos zaczyna od razu ze nie ma kasy a chce mega zrobic auta ... wiele sie naczytalem na roznych forach tematów typu jak tanio za 1tys zlotych stuningowac calego golfa 3.. itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #13 Napisano 24 Maja 2010 MAPET znalazłbys cos do B2? Wiem ze nie ma dedykowanych gwintów czy podobnych do B2 ale moze dałbys sie wykorzystac i zwyczajnie pomierzyłbys amorki z B2 z tym co masz na magazynach, moze cos podpasi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #14 Napisano 24 Maja 2010 jesli znajdzie sie cos nawet to cena cie zabije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #15 Napisano 25 Maja 2010 to odloz kase i kup cos lepszego jak masz taki zamair czy nawet caly kit... święte słowa jak tanio za 1tys zlotych stuningowac calego golfa 3.. itd oszalałeś? gdzie Ty z tak wysoką półką cenową startujesz? 20pln już wystarczy na mega tjunink kupujesz najtańszą sierezezadę w castoramie i rąbiesz co tylko popadnie, a jak masz więcej fantazji to możesz też rąbać pod kątem ostrym aby zetrzeć lakier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach