ronuch Zgłoś #41 Napisano 25 Stycznia 2010 kolego BESTIA87 a czasem nie wchodzi Ci on w tryb awaryjny?? Jak rozpedzisz sie do tych 120 to jakie masz obroty?? Potem jak nie bedziesz umial sie rozpedzic znowu do 120 to zgas auto, odpal i jedz jesli pojedzie lepiej i znowu przy 120 go zamuli to wchodzi w tryb awaryjny i wtedy pozostaje ci komp i sprawdzic co mu nie pasi - ja obstawiam zmienna geometrie (zapieczone kierownice) i przeładowywuje ci go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #42 Napisano 27 Stycznia 2010 kolego BESTIA87 a czasem nie wchodzi Ci on w tryb awaryjny?? Jak rozpedzisz sie do tych 120 to jakie masz obroty?? Potem jak nie bedziesz umial sie rozpedzic znowu do 120 to zgas auto, odpal i jedz jesli pojedzie lepiej i znowu przy 120 go zamuli to wchodzi w tryb awaryjny i wtedy pozostaje ci komp i sprawdzic co mu nie pasi - ja obstawiam zmienna geometrie (zapieczone kierownice) i przeładowywuje ci go Obroty lapie normalnie, ale przy tych pechowych 120km sie zamula i potem to nawet 80km ledwo co daje rade, jak go zgasze i odpale to ma juz moc ale do tych 120km i znow to samo, juz jestem umowiony z mechanikiem na ogolny przeglad wszystkiego pod maska + komp na 2 Lutego, wiec potem sie odezwe i powiem co dolegalo mojej Besstii (Goscie sie zajmuja glownie VW i AUDI we Wrocławiu na ul. NOWODWORSKA 16 "Auto Serwis") P.S Z gory dzieki wszystkim za wszelkie info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #43 Napisano 27 Stycznia 2010 Jeżeli przyula przy 120 km/h sugeruję odpiąć przepywkę, przejechać się i przetestować. Jeśli okaże się, że ok, to przepływka do wymiany. Warto też zlogować dynamicznie i statycznie auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 27 Stycznia 2010 Obroty lapie normalnie, ale przy tych pechowych 120km sie zamula i potem to nawet 80km ledwo co daje rade, jak go zgasze i odpale to ma juz moc ale do tych 120km i znow to samo, juz jestem umowiony z mechanikiem na ogolny przeglad wszystkiego pod maska + komp na 2 Lutego, wiec potem sie odezwe i powiem co dolegalo mojej Besstii (Goscie sie zajmuja glownie VW i AUDI we Wrocławiu na ul. NOWODWORSKA 16 "Auto Serwis") P.S Z gory dzieki wszystkim za wszelkie info. auto wchodzi w tryb awaryjny logi pomogą wyjaśnić dlaczego stawiam na przepływkę lub dziurę w dolocie lub turbo mówi PAPA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #45 Napisano 27 Stycznia 2010 logi pomogą wyjaśnić dlaczego stawiam na przepływkę lub dziurę w dolocie lub turbo mówi PAPA nie koniecznie on ma turbo z VNT i pewnie kierownice sie zapiekły!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #46 Napisano 27 Stycznia 2010 nie koniecznie on ma turbo z VNT i pewnie kierownice sie zapiekły!!! Używaj interpunkcji, bo można zrozumieć to na opak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #47 Napisano 28 Stycznia 2010 nie koniecznie on ma turbo z VNT i pewnie kierownice sie zapiekły!!! Moglbys napisac jeszcze raz co sie zapieklo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #48 Napisano 28 Stycznia 2010 Moglbys napisac jeszcze raz co sie zapieklo?? To: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #49 Napisano 28 Stycznia 2010 A Haa, a co to?? ;> ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:30 ---------- W kazdym razie dzięki za wszelkie info, na wtorek mam ustawkę z mechanikiem, jak tylko od niego wróce to się podziele ze wszystkimi co dolegało mojej Besstii, bo napewno wszyscy tak jak JA się nie cierpliwią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #50 Napisano 28 Stycznia 2010 A Haa, a co to?? ;> Te łopatki, które się przestawiają bywają zapaprane sadzami, przez to turbo w pewnych zakresach obrotów nie pompuje prawidłowo. na wtorek mam ustawkę z mechanikiem Będziesz bił chłopa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #51 Napisano 28 Stycznia 2010 Te łopatki, które się przestawiają bywają zapaprane sadzami, przez to turbo w pewnych zakresach obrotów nie pompuje prawidłowo. Teraz juz rozumiem, dzieki Będziesz bił chłopa? Jak bedzie taka potrzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #52 Napisano 28 Stycznia 2010 no koledzy już ci wytłumaczyli o co kaman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #53 Napisano 6 Lutego 2010 Witam wszystkich Moja Besstia juz zapier***** jak dawniej, a usterka było jak wspomniał kolega "ronuch" zapieczone łopatki w pierścieniach w turbo nie koniecznie on ma turbo z VNT i pewnie kierownice się zapiekły!!! , ale po naprawie u mojego mechanika już jest ok koszt całkowity z przeglądem na kompie (BOSCH-a) 850zł, tyle ze mam jeszcze do wymiany " Serwo-Pompę" ok 200-250zł z wymiana ;/ Polecam Mechanika z Wrocławia, z ul. Główna 43, p.Sebastian, ma profesjonalny warsztat i sam jest naprawdę dobry w tym co robi. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #54 Napisano 6 Lutego 2010 no to super że paassat wrócił do formy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #55 Napisano 6 Lutego 2010 tyle ze mam jeszcze do wymiany " Serwo-Pompę" ok 200-250zł z wymiana ;/ Jakie objawy masz spowodowane tym uszkodzeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BESTIA87 Zgłoś #56 Napisano 6 Lutego 2010 Napisał BESTIA87 tyle ze mam jeszcze do wymiany " Serwo-Pompę" ok 200-250zł z wymiana ;/ Jakie objawy masz spowodowane tym uszkodzeniem? Narazie nie mam zadnych, ale moj mechanik powiedzial ze daje mi 2 m-c na wymiane, a objawy tego maj miec postac niedzialajacych hamulcow i prawidlowego dzialania turbo ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach