piotr f Zgłoś #1 Napisano 5 Kwietnia 2009 Cześć wszystkim forumowiczom VW.Mam problem z moim autem,kilka dni temu wracając z zakupów auto nagle zgasło i po dzisiejszy dzień nie odpaliło Passat 1.9 tdi 90 km.Wpiołem pod Vaga ale niestety nic nie pokazało.Podobną awarję miałem jakieś cztery miesiące temu i okazało się że to pompa wtryskowa.Ale w tedy to chociaż vag mi coś pokazał to miałem jakiś punkt zaczepienia ,a w tej sytuacji niewiem od czego zacząć.Dodam jeszcze że w książce vw passat jest coś nadmienione że ten model nie ma pompy paliwowej która w większości aut jest w zbiorniku.Bardzo proszę o opinie i pomoc .Podzrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrek_masta Zgłoś #2 Napisano 5 Kwietnia 2009 Może masz odcięcie paliwa o którym nie wiesz nie używasz i się załączyło nieświadomie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr f Zgłoś #3 Napisano 5 Kwietnia 2009 sułuszna racja ale gdzie tego szukać ,a może wie ktoś jak mogę sprawdzić czy paliwo jest tłoczone przez pompę ---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:25 ---------- Znalazłem w schowku taki czerwony przycisk czy wie ktoś co to może być ---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 12:38 ---------- ten przycisk jest podłączony z DVD a więc to nic co mogło by odciąć zapłon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrek_masta Zgłoś #4 Napisano 5 Kwietnia 2009 taki guzik od odcięcia może być dosłownie wszędzie, tylko zasugerowałem ze takie coś może się dziać. Być może to coś zupełnie innego. ten guzik od dvd to jest pewnie by było można oglądać filmy w trakcie jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr f Zgłoś #5 Napisano 5 Kwietnia 2009 Masz rację i zgadzam się z Tobą w 100% wielkie dzięki za podpowiedz pozdrawiam ---------- Post added at 14:30 ---------- Previous post was at 13:51 ---------- odkręciłem cztery nakrętki z wtrysków po czmm nałożyłem na nie woreczki kiedy kręcę rozrusznikiem to pojawia się w nich ropa czyli o ile się nie mylę to pompa tłoczy paliwo .Pytanie moje to czy to może problem tkwi we wtryskiwaczach o ile to wtryski to czy można je jakoś sprawdzić lub przeczyścić ---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 14:30 ---------- Witam i mam pytanie Jaki wpływ mają wtryski na odpalanie i czy ewentualnie poprzez zepsute wtryski auto może nie odpalać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2009 Że tak głupio spytam a sprawdzałeś pasek rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr f Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2009 tak pasek sprawdziłem , jest OK ---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:00 ---------- Ac czy jest możliwe to że mógł się przestawić kąt pompy podczas jazdy i auto zgasło i nie odpala.Proszę o opinię ---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:01 ---------- Czy jest to możliwe że kąt pompy przestawił się podczas jazdy auto zgasło i nie odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2009 odkręciłem cztery nakrętki z wtrysków po czmm nałożyłem na nie woreczki kiedy kręcę rozrusznikiem to pojawia się w nich ropa czyli o ile się nie mylę to pompa tłoczy paliwo .Pytanie moje to czy to może problem tkwi we wtryskiwaczach o ile to wtryski to czy można je jakoś sprawdzić lub przeczyścić[/quote a pompę to ty nową zaaplikował czy używkę? Sam ją wymieniałeś czy robił to jakiś spec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr f Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2009 pompa nie jest nowa i robił to mechanik ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 17:32 ---------- Cześć wszystkim mój problem z autem męczy mnie od kilku dni.Podczas jazdy auto nagle zgasło i do tej pory go nie potrafię uruchomić.Pierwsze co zrobiłem to wpiołem pod Vaga,ale niestety nic nie pokazało (test silnika ).Puzniej sprawdziłem układ podgrzewania wstępnego ( układ podgrzewania sprawny ).Następnym krokiem było sprawdzenie zaworu odcinającego paliwo w pompie (podłączyłem biegun dodatni akumulatora z elektrozaworem N109)ale auto wciąż nie pali.Sprawdziłem czy paliwo jest tłoczone (odkręciłem cztery nakrętki z wtryskiwaczy i kręciłem rozrusznikiem paliwo leciało ).Dodam jeszcze że cztery miesiące temu wymieniłem pompę bo padła ,nowy filtr paliwa i świece.Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artilis Zgłoś #10 Napisano 8 Kwietnia 2009 witam, a może problem jest w immobilu, może nie czyta kluczyka ,zobacz czy kontrolka świeci cały czas podczas odpalania (jeśli tak to spróbuj go obejść).Może tu tkwi problem. Pozdrowiska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr f Zgłoś #11 Napisano 8 Kwietnia 2009 jakiś mechanik wspomniał coś o jakiejś zaślepce w skrzyni biegów, czy gdzieś w tych okolicach.Którom to trzeba zciągnąć i tam ponoć widać jakieś koło które to czeba ustawić do pozycji gdzie ukaże się (0)które jest tam nabite.Ale nie wiem o co chodzi,proszę o poradę jeśli ktoś wie o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeCet Zgłoś #12 Napisano 8 Kwietnia 2009 na moje oko to coś z immobilaizerem albo z wtryskiem sterującym... miałem taki przypadek w seacie alhambra 1.9 TDI AFN że nie zawsze odpalała i podczas jazdy co jakiś czas odcinało paliwko na parę sekund pod czym auto odzyskiwało ciąg (co dziwne jak odpalił i pyrkał na wolnych obrotach to nigdy nie zgasł) wszyscy wielcy VW machery w okolicy powiedzieli mi że to pompa, kupiłem pompe na 800pln i dalej było to samo a dopiero potem znajomy mechanik który jest 1000x bardziej oblatany niż wszyscy wielcy macherzy razem wzięci wymienił mi wtrysk sterujący i auto chodzi jak żyleta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #13 Napisano 9 Kwietnia 2009 jakiś mechanik wspomniał coś o jakiejś zaślepce w skrzyni biegów, czy gdzieś w tych okolicach.Którom to trzeba zciągnąć i tam ponoć widać jakieś koło które to czeba ustawić do pozycji gdzie ukaże się (0)które jest tam nabite.Ale nie wiem o co chodzi,proszę o poradę jeśli ktoś wie o co chodzi Tzn. sugerował ci powtórne sprawdzenie ustawienia rozrządu. Mówiłeś że jest ok. Co do padniętych wtrysków - przy tych temperarurach i tak powinien odpalić, zresztą piszesz że zgasł Ci i już nie odpalił - chyba niemożliwe żeby wszystkie 4 padły razem. Ja jednak zacząłbym od sprawdzenia rozrządu. Jeśli pompa podaje paliwo na wtryskiwacze to powinien zapalić jeśli rozrząd jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #14 Napisano 9 Kwietnia 2009 koledzy ani świece ani immo bo on zgasł podczas jazdy i nie mozliwym jest by padły wszystkie cztery wtryskiwacze, moze i pompa ci podaje jak odkręcisz ale nie ma tego ciśnienia by otwożyć wtryskiwacz, jak stawiam na pompe lub jej okablowanie do ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mario69 Zgłoś #15 Napisano 9 Kwietnia 2009 u mnie w podobnej sytuacji okazało się, że padł sterownik komputera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr f Zgłoś #16 Napisano 9 Kwietnia 2009 dzięki za wszystkie posty .będę walczył dalej .Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #17 Napisano 10 Kwietnia 2009 jak stawiam na pompe Ja też... Podobny przypadek miał typek w AFNie - auto stanęło... okazała się walnięta pompa, ropę podawała do wtryskiwaczy, lecz Ciśnienie tłoczonego paliwa była znikome... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr f Zgłoś #18 Napisano 29 Kwietnia 2009 OK .Panowie auto zrobione .Problemem był przestawiony rozrząd,to dlatego pompa nie dawała dość dużego cićnienia.A więc wniosek jest taki że nie zawsze w przypadku jakim opisywalem musi być to wina pompy.Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #19 Napisano 29 Kwietnia 2009 Skoro auto jakiś czas jeździło ok to niech zgadnę: przy wymianie pompy mechanik nie dokręcił śrub na wałku klawiatury i koło to dowolnie zmieniało położenie głównie podczas gaszenia. Bo jak ci się mógł pasek przestawić. Chyba że klinowy się zerwał, ale o tym nic nie wspomniałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
royal90 Zgłoś #20 Napisano 30 Kwietnia 2009 a mógł się przestawić. ja w swoim 1,9 TDi też tak miałem. wystarczy ze o 1 ząbek się przestawi i lipa... a wine za wszystko ponośi rolka napinająca.... sprężyna już się za słaba zrobiła i nie dociskała tak jak powinna... dopóki nie zmienisz rolki to bedziesz miał tak dalej... szkoda ze wcześniej na tym forum się nie zarejestrowałem to już dawno byś miał probleem z głowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach