Skocz do zawartości
rysiek19

zawór N 75 a turbina w tdi

Rekomendowane odpowiedzi

I to jest podstawa długo wieczności TDI-ka , silnik zawsze można wymienić na taki samy lub gorszy bądź wyremontować .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy nastawniku w pompie, który reguluje dawkę paliwa, jest też czujnik, który bada rzeczywiste ustawienie. Możliwe, że przyczyna szarpania tkwi właśnie w tym czujniku. W każdym razie warto przeczyścić ten nastawnik. Najlepiej niech to zrobi ktoś wiarygodny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile razy można powtarzać NASTAWNIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy może mi ktoś powiedzieć do kąd lecą te 2 kabelki od n75 ? bo znikło mi na nich napięcie i chciałbym pociągnąć nowy kabelek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołączając się do tematy u mnie objawy są następujące: do ok. 3 tys obr/min przyśpieszenie jest takie jak powinno być natomiast po przekroczeniu tych obrotów zaczyna się szarpanie i przestaje przyśpieszać mimo wciśniętego gazu w podłogę, a za mną niebieska chmura po odpuszczeniu gazu i odczekaniu chwili znów przyśpiesza dobrze do momentu przekroczenia 3 tys obr i potem ta sama śpiewka. Dodam, że N75 wymieniłem w tamtym roku w lato (nowy), a po małych oględzinach wężyki podciśnieniowe są dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Dołączając się do tematy u mnie objawy są następujące: do ok. 3 tys obr/min przyśpieszenie jest takie jak powinno być natomiast po przekroczeniu tych obrotów zaczyna się szarpanie i przestaje przyśpieszać mimo wciśniętego gazu w podłogę, a za mną niebieska chmura po odpuszczeniu gazu i odczekaniu chwili znów przyśpiesza dobrze do momentu przekroczenia 3 tys obr i potem ta sama śpiewka. Dodam, że N75 wymieniłem w tamtym roku w lato (nowy), a po małych oględzinach wężyki podciśnieniowe są dobre.
a egr n18? i turbo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnąłem przed chwilą N75 bo jakiś czas temu przestał cykać. Urwałem mu górną część i ukazał mi się zaworek na sprężynce. Był upaćkany w olej silnikowy. Takie pytanie moje zanim wstawię nowy: czy to jest normalne i czy mu ten olej nie szkodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olej tam to norma bo z odmy olej znajduje się w dolocie ( ewentualnie z padającej turbiny)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu turbina dmucha dobrze, natomiast n18 nie sprawdzałem bo co się okazało wymiana filtra paliwa zażegnała problem. Nasuwa się jeszcze pytanie ( nie udało się znaleźć na forum) czy zawór n18 powinien tak samo " cykać " jak n75?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności