rysiek19 Zgłoś #41 Napisano 26 Stycznia 2011 I to jest podstawa długo wieczności TDI-ka , silnik zawsze można wymienić na taki samy lub gorszy bądź wyremontować . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #42 Napisano 31 Stycznia 2011 Przy nastawniku w pompie, który reguluje dawkę paliwa, jest też czujnik, który bada rzeczywiste ustawienie. Możliwe, że przyczyna szarpania tkwi właśnie w tym czujniku. W każdym razie warto przeczyścić ten nastawnik. Najlepiej niech to zrobi ktoś wiarygodny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #43 Napisano 31 Stycznia 2011 Ile razy można powtarzać NASTAWNIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #44 Napisano 12 Lutego 2011 a czy może mi ktoś powiedzieć do kąd lecą te 2 kabelki od n75 ? bo znikło mi na nich napięcie i chciałbym pociągnąć nowy kabelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1Kylo Zgłoś #45 Napisano 2 Marca 2011 Witam. Dołączając się do tematy u mnie objawy są następujące: do ok. 3 tys obr/min przyśpieszenie jest takie jak powinno być natomiast po przekroczeniu tych obrotów zaczyna się szarpanie i przestaje przyśpieszać mimo wciśniętego gazu w podłogę, a za mną niebieska chmura po odpuszczeniu gazu i odczekaniu chwili znów przyśpiesza dobrze do momentu przekroczenia 3 tys obr i potem ta sama śpiewka. Dodam, że N75 wymieniłem w tamtym roku w lato (nowy), a po małych oględzinach wężyki podciśnieniowe są dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 2 Marca 2011 Witam. Dołączając się do tematy u mnie objawy są następujące: do ok. 3 tys obr/min przyśpieszenie jest takie jak powinno być natomiast po przekroczeniu tych obrotów zaczyna się szarpanie i przestaje przyśpieszać mimo wciśniętego gazu w podłogę, a za mną niebieska chmura po odpuszczeniu gazu i odczekaniu chwili znów przyśpiesza dobrze do momentu przekroczenia 3 tys obr i potem ta sama śpiewka. Dodam, że N75 wymieniłem w tamtym roku w lato (nowy), a po małych oględzinach wężyki podciśnieniowe są dobre. a egr n18? i turbo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzy86 Zgłoś #47 Napisano 3 Marca 2011 Wyciągnąłem przed chwilą N75 bo jakiś czas temu przestał cykać. Urwałem mu górną część i ukazał mi się zaworek na sprężynce. Był upaćkany w olej silnikowy. Takie pytanie moje zanim wstawię nowy: czy to jest normalne i czy mu ten olej nie szkodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #48 Napisano 3 Marca 2011 olej tam to norma bo z odmy olej znajduje się w dolocie ( ewentualnie z padającej turbiny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1Kylo Zgłoś #49 Napisano 4 Marca 2011 Po sprawdzeniu turbina dmucha dobrze, natomiast n18 nie sprawdzałem bo co się okazało wymiana filtra paliwa zażegnała problem. Nasuwa się jeszcze pytanie ( nie udało się znaleźć na forum) czy zawór n18 powinien tak samo " cykać " jak n75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach