BociekCC Zgłoś #21 Napisano 14 Kwietnia 2015 Ja pisałem jak silnik jest zimny że nie przekraczam lub może ponad trochę 2000obr. przy zmianie biegów, jak jest już letni lub wskaźnik się ruszy to do 2500 lub pod 3000 , jak ciepły/gorący podobnie lub czasami pod 4000. Też mam temp oleju na wskaźniku między zegarami. Jak mam 90 wody na zegarze to oleju koło 70. W trasie olej 89, po wyprzedzaniu lub mocniejszym pogonieniu przez kilka minut 94. Latem jeszcze w upał nie sprawdzałem, ale auto jest na takim oleju że nie powinien do 110 dobić. Olej Millers z aprobatą VW. Na innych olejach różnych marek są wyższe temp. ale to inny dział jest o temp. oleju gdzie jest dużo wypowiedzi na temat oliwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #22 Napisano 14 Kwietnia 2015 Kolego z 3 postów wyzej sam sie zdziwiłem bo czytałem ze maja pompo wtryski ale kolega ma poczatek produkcji 2006r i ma silnik na common railu czy był przekladany czy tak oryginalnie to nie wiem ale z ta temperatura to dziwnie szybko łapie po 3 minutach od zapalenia 90stopni a ja musze klekotać 15kilometrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #23 Napisano 15 Kwietnia 2015 Ja pisałem jak silnik jest zimny że nie przekraczam lub może ponad trochę 2000obr. przy zmianie biegów, jak jest już letni lub wskaźnik się ruszy to do 2500 lub pod 3000 , jak ciepły/gorący podobnie lub czasami pod 4000. Też mam temp oleju na wskaźniku między zegarami. Jak mam 90 wody na zegarze to oleju koło 70. W trasie olej 89, po wyprzedzaniu lub mocniejszym pogonieniu przez kilka minut 94. Latem jeszcze w upał nie sprawdzałem, ale auto jest na takim oleju że nie powinien do 110 dobić. Olej Millers z aprobatą VW. Na innych olejach różnych marek są wyższe temp. ale to inny dział jest o temp. oleju gdzie jest dużo wypowiedzi na temat oliwy No ja przy ruszaniu na zimno rozkręcam do 2,5tys obr/min, niekiedy nawet 3tys jak mam potrzebę. Mieszkam przy drodze krajowej to trzeba sie szybko wbić do ruchu niekiedy:aniolek Turbo pracuje w spalinach cały czas, więc rozgrzewa sie do kilkuset stopni po minucie, dwóch. A po osiągnięciu zadanej prędkości wrzucam możliwie wysoki bieg i tak jadę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach