Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

tak tylko ze ja wczoraj wymieniłem 2 zarniki oryginalne

i wydaje mi sie ze jest roznica w kolorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wypalą się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie zwykła wymiana żarników skończyła się padnięciem przetwornicy

Ciekawe czy awaria przetwornicy po przebiegu zaledwie 75k km może mieć związek z faktem, że auto jeździ w trybie skandynawskim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powiedziałbym, bo prawa lampa wcześniej świecila dobrze, a po wymianie na nowy żarnik padła przetwornica zaraz po zalożeniu zderzaka :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe czy awaria przetwornicy po przebiegu zaledwie 75k km może mieć związek z faktem, że auto jeździ w trybie skandynawskim.

 

Przetwornica jest bardzo wrażliwa na wilgoć - mi padła przy 100 tys przebiegu, z ciekawości rozebrałem ją - cała zaśniedziała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przetwornica jest bardzo wrażliwa na wilgoć - mi padła przy 100 tys przebiegu, z ciekawości rozebrałem ją - cała zaśniedziała.

 

Ogolnie elektronika jest wrazliwa na wilgoc, a skoro przetwornica byla w srodku zasniedziala znaczy ze obudowa nie byla szczelna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem wymieniłem dwa dni temu 2 zarnki wszystko było ok wieczorem wstawiłem auto do garazu rano zapalam i komunikat na fisie i miga zółta kontrolka zarówki.

lewy xenon sie świeci

błedy zczytałem

 

1 Fault Found

 

01328 - Convenience System Data Bus

013 - Check DTC Memory - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11101101

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 124

Mileage: 304007 km

Time Indication: 0

Date: 2011.02.11

Time: 01:21:58

1 Fault Found

 

 

co mogło sie popsuc?

nowy zarnik?

moze przetwornica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem wymieniłem dwa dni temu 2 zarnki wszystko było ok wieczorem wstawiłem auto do garazu rano zapalam i komunikat na fisie i miga zółta kontrolka zarówki.

lewy xenon sie świeci

błedy zczytałem

 

1 Fault Found

 

01328 - Convenience System Data Bus

013 - Check DTC Memory - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 11101101

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 124

Mileage: 304007 km

Time Indication: 0

Date: 2011.02.11

Time: 01:21:58

1 Fault Found

 

 

co mogło sie popsuc?

nowy zarnik?

moze przetwornica?

 

zamien zarniki lewy z prawym i bedzie wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłączę się pod temat z pokrewnym problemem.

 

Dziś wieczorem zauważyłem, że na takich krótkich, mocnych wybojach prawy ksenon tak jakby drgał. Dotyczy to tylko sytuacji, gdy wjechałem właśnie w taką dziurę, jak opisałem powyżej. Czyli takie typowe zimowe wyrwy w jezdni, które są za małe, żeby urwać koło.

 

Po drgnięciu nic się nie zmienia. Lampa świeci na taką samą odległość, jak wcześniej, ale chyba mimo wszystko nie powinno być takiej sytuacji.

Gdy włączam światła, to ustawiają się one prawidłowo, czyli góra-dół, lewo-prawo, więc silniczki działają bez zarzutu.

 

Czy to wina jakiegoś luzu na silniczku/sprężynce trzymającej soczewkę prosto, czy może samego systemu samopoziomującego? W razie czego da się to jakoś rozebrać, zdiagnozować i wymienić, czy od razu cała lampa musi być nowa?

 

 

Spotkaliście się z czymś takim?

 

 

Odświeżę temat swojego zapytania (wybaczcie za lekki OT w temacie przepalonych xenonów, ale nie chcę zakładać nowego - patrz czerwone ostrzeżenie ;) ).

 

Kolega Michał2008 w zasadzie rozwiał moje wątpliwości i napisał, że sam tak ma, ale mimo wszystko obserwuję samochody z ksenonami (w tym i Passaty) i nie zauważyłem, żeby ktoś miał tak jak ja.

To drgnięcie nie jest jakieś bardzo mocne, ale na takich krótkich poprzecznych wybojach zauważalne.

Wcześniej miałem wrażenie, że to tylko prawa lampa skacze, ale po wczorajszej jeździe wydaje mi się, że jednak obie.

 

Czy ktoś z Was też tak ma (poza mną i kolegą Michał2008)? Pytam, bo w grupie zawsze raźniej. :P;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was też tak ma (poza mną i kolegą Michał2008)? Pytam, bo w grupie zawsze raźniej.

również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w Touranie tez jedna strona lekko drga na nierownosciach.

 

mam pytanie do tych co wymieniali zarniki samodzielnie.

czy jest jakis magiczny sposob na odpiecie zarnika od kabla bo ja ciagne i ciagne a wtyk ani drgnie ?

 

pozdrawiam,

cholo

 

EDIT: ok, pomoglo podwazenie

Edytowane przez cholo
problem rozwiazany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dlszym ciągu mam problem z nie świecącą lampą

żarnik i przetwornica sprawne bo przekładałem i świecą

co to moze byc??

cos w lampie moze sie uszkodziło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko mam wrazenie ze po srodku jednej i drugiej lampy na jezdni widac delikatne zaciemnienie czy ma ktos cos takiego?

 

tez mam taki efekt na tych zarnikach philipsa z allegro (niby oryginal VW).

na oryginalnych osramach tego nie bylo wiec albo te z allegro to podroby albo roznica w budowie ma na to wplyw.

moje osramy nie mialy wspornikow metalowych banki i wygladaly tak:

D1S_Osram_XenArc.jpg

Edytowane przez cholo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przepraszam z góry jeśli temat był już gdzieś na tym forum wałkowany, ale nie znalazłem. Mam B6-kę z 2005 r i zamonotowane ksenony. Nie mam jednak w zderzaku spryskiwaczy, a słyszałem, że to wymóg i że można dostać mandat za taką konfigurację. Tak więc najprawdopodobniej ktoś założył ksenony i dwie skrzynki (przetwornice?), od których poprowadzony jest kabel do każdego z ksenonów. Świecą dobrze jak na mój gust, ale gasną co jakiś czas. Włączenie i wyłączenie świateł pomagai po jakimś czasie przestają już gasnąć. Na MFD dostaję komunikaty:

- front right dipped beam defective

- front left dipped beam defective

Czy da się coś z tym zrobić?

Czy może lepiej zamontowaś oryginalne światła - nie ksenony?

Co się wiąże z zamontowaniem takich oryginałów? Czy nie trzeba w takim przypadku wymienić całych "kloszy"?

pozdrawiam

Edytowane przez irekd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale masz oryginalne xenony czy jakieś chińskie HID-y?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to mam rozpoznać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób najlepiej zdjęcie i tutaj wrzuć to nie będziemy gdybać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, poniżej zdjęcia tego co mam. Zdążyłem się już przyjrzeć - to są HID-y.

IMG_4367.JPG

 

Możesz coś doradzić? Czytałem o sterowniku, że można w nim wybrać xenony nawet jeśli auto standardowo było bez nich. Ktoś też pisał o wstawieniu do układu rezystora.

Co powinienem teraz spróbować zrobić, aby światła nie wyłączały się oraz aby zniknęły wspomniane wyżej błędy z MFD?

IMG_4359.JPG

IMG_4364.JPG

Edytowane przez irekd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś wstawił HID-y, które nie wspolgrają z Can-em i będzie wywalać błędy.najlepiej jakbyś kupił nowe na allegro, które są pod Can-a.na forum gdzieś jest temat, w którym są podane linki do aukcji na allegro.albo poprostu wstaw zwykłe żarówki H7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, poniżej zdjęcia tego co mam. Zdążyłem się już przyjrzeć - to są HID-y.

[ATTACH]47953[/ATTACH][ATTACH]47954[/ATTACH][ATTACH]47955[/ATTACH]

 

Możesz coś doradzić? Czytałem o sterowniku, że można w nim wybrać xenony nawet jeśli auto standardowo było bez nich. Ktoś też pisał o wstawieniu do układu rezystora.

Co powinienem teraz spróbować zrobić, aby światła nie wyłączały się oraz aby zniknęły wspomniane wyżej błędy z MFD?

Można jeszcze dokupić emulatory pod Can-a żeby nie wywalało błędu . Koszt około 50 zł za szt .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności