Skocz do zawartości
emcom

Zamki / stacyjka / 2 różne kluczyki i porządki w tym wszystkim ...

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, może Wy macie pomysł jak uporządkować temat zamków w moim Passacie (B4). :wstyd:

 

Sytuacja wygląda tak : mam 2 różne kluczyki, jeden do zamków, drugi "do odpalania". Pewnie po włamaniu jakimś ...

Z zamkami sytuacja wygląda tak : od klapy chcę wyeliminować, i zrobić otwieranie z przycisku w środku. To jest akurat proste.

Zostają mi : drzwi, wlew paliwa i odpalanie.

 

Dążę do tego, żeby mieć jak normalny biały człowiek jeden kluczyk do wszystkiego. Nie wiem jednak jaką metodę obrać :

 

- kupić gdzieś klamki + stacyjkę + korek wlewu (ale czy gdzieś dostanę nowe i z jednakowym kluczykiem do wszystkiego ?)

- "jakoś" "komuś" zlecić przerobienie tych zamków do konkretnego kluczyka ? (ale podobno ze stacyjką nie ma takiej opcji...)

- zupełnie pozbyć się zamków w drzwiach - otwierać jedynie z centralnego (ale i tak mam dwa kluczyki - odpalanie + wlew)

 

... czy może jeszcze jakaś inna kombinacja ? :confused:

 

Chętnie wymieniłbym te kluczyki które mam, bo są już takie wytarte po prostu.... nie za ładne.

 

No to czekam na pomysły :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam klamki + stacyjka z kluczykiem. Moge to sprzedac. TAkim sposobem pozbedziesz sie problemu z kluczykami i bedziesz mial jeden. a jak masz centralny fabryczny to korek musiz miec bez kluczyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wystarczy rozebrac wklad z zamka i po przemieniac zapadki w srodku i berdziesz mial 1 kluczyk do 2 zamkuw drzwi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego a rozbierałeś już kiedyś zapadki we wkładkach ? każda wkładka ma swoje odległości od poszczególnych szczelin na zapadki. więc same przełożenie zapadek nie jest możliwe:) ja miałem coś takiego że kluczyk miałem jakiś nie oryginalny dorobiony pisało na nim brucker bear czy jakos tak zapewne dorabiany w niemcach. i pasowal tylko do drzwi od kierowcy i stacyjki, stacyjka zaczela szwankowac bo nie za super ten kluczyk pasowal i strasznie sie ruszal.

a jak masz centralny fabryczny to korek musiz miec bez kluczyka.
i tu popieram slowa kolegi jak masz centralny fabryczny to korek paliwa nie powinienies miec na kluczyk, bo ja mam wlasnie c. fabryczny i mam tylko korek bez kluczyka.

u mnie rozwiązałem to tak: na allegro znalazłem człowieczka co rozbierał passaty i sprzedawał czesci to zakupiłem u niego komplet wszystkich wkładek i stacyjke za koszt 200 złoty (mialem 1 kluczyk oryginalny co pasowal do 2x wkladka drzwi + stacyjka + wkładka do klapy KOMBI) 3 godzinki roboty i jestem zadowolonym użytkownikiem Mojego Paska z JEDNYM kluczykiem :D

pozdrawiam

 

---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 11:51 ----------

 

mogę jeszczę dodać że najwięcej roboty było ze stacyjką bo trzeba kierownice sciagac (ja miałem z airbagiem) cale mechanizmy do wycieraczek i kierunkowskazów (nie za wiele roboty wbrew pozorom) odkrecic polke pod kierownica oslone plastikowa przy pedalach co oslania kolumne kierownicza tam jest jedna sróba odkrecić i wyciągnąc najwięcej zabawy bedziesz miał przy airbagu jeśli go masz a pewnie masz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to cos podpowiem.....mam jeden kluczyk tylko do stacyjki ;).Zamki w drzwiach zlikwidowalem, po 4 wlamaniu mialem dosc kupowania nowych,zostawilem tylko central na pilota i bagaznik,w razie gdyby central umarl

 

szotek87,stacyjke wyciaga sie duzo prosciej ;).W obudowie jest male wyciecie od przodu stacyjki,wkladasz tam cienka ale twarda blaszke ktora naciska sprezynke zapadkowa i stacyjka wychodzi sama bez demontazu czegokolwiek.Cwiczylem to po kazdym wlamaniu ;)

Edytowane przez zuczek727

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem, tzn. rozleciała mi się oryginalna stacyjka i przez jakiś czas miałem 2 klucze. To męka jest faktycznie. Rozwiązałem go w ten sposób, że kupiłem używaną stacyjkę na allegro z kluczykiem, do tego 2 wkładki do klamek i wkładkę do klapy bagażnika. Przełożyłem stacyjkę, wkładki w klamkach i w bagażniku, ale też poszedłem dalej. Kupiłem scyzoryki, ale nie te badziewiaste chińskie na alledrogo, tylko oryginały ze skody. Kupiłem też alarm w firmie, zamiast pilotów dają wkładki do oryginalnych pilotów grupy VW. Założyłem centralkę, rozebrałem scyzoryki, przełożyłem swoje chipy, oraz zamieniłem wkładki elektroniki i działa wszystko całkiem fajnie.

Koszt około 200 zeta + parę godzin w garażu.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zuczek
popatrz o tym nie wiedziałem :) ale kolega który mi to wysłał powiedział że prościej jest przełożyć cały ten pręt nić zbijać łożyska ze stacyjki :) i tak to też mi przesłał w całości. to pewnie fakt , ale też fakt że pewnie nie wiedział o knifie o którym Ty pisałeś :) następny raz bedę wiedzieć :D choć mam nadzieję że więcej tego zmieniać nie bede musiał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności