Skocz do zawartości
Gość macek

zmiana wydechu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość macek

Witam!

Nieuchronnie zbliżam się do wymiany wydechu (a przynajmniej wymiany końcowego tłumika na początek) i pomyślałem o czymś innym, niż standard. Stąd pytanie - czy ktoś montował jakieś sportowe tłumiki (nie interesuje mnie dzikie wycie, lecz głównie jakość i trwałość tłumika, a przy tym może poprawa osiągów). Nie chciałbym montować czegoś uniwersalnego, lepiej coś dedykowanego do mojego auta. Będę wdzięczny za sugestie i wypowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość macek

na przykład taki. Rzecz w tym, że nie chcę kupić w ciemno - wolę, jak ktoś się na ten temat konstruktywnie wypowie. Nie lubię się uczyć wyłącznie na swoich błędach. Ten wygląda solidnie, firma znana. Pytanie - czy nie będzie za głośny i czy faktycznie warty jest swojej ceny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

macek, pisałem już wcześniej że polecam Ulter'a. Czym wyższe obroty to on wycisza się a na niskich fajnie go słychać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chemik

Czytalem wiele o ulterach w roznych autach... Same pozytywy to byly... Lecz zaznaczam - to wiedza teoretyczna, na zywo nie slyszalem nigdy zadnego... Ale skoro firma potrafi samym wydechem wyciszyc i wzmocnic jednoczesnie diesla to chyba sie na tym znaja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Hteb

Hej !

http://www.michael-tuning.pl/ - mają fajną ofertę i myślę że atrakcyjną cenowo - przymierzam sie do wymiany wydechu właśnie na jeden z ich produktów - to żadna reklama - Ulter też jest dobry - wszystko zależy od tego na co nas stać :) (bądz jaką dostaniemy cenę)

Pozdrawiam !!

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krist

Nie wiem jak teraz ale kiedyś michael miał słabego galwanizatora i pochromowane końcówki potrafiły w 3 miechy zardzewieć. Kolega miał ich tłumik w beemce, buczało jak diabli a po usunięciu środkowego tłumika w aucie nie szło wysiedzieć. Generalnie głośne tłumiki robili kiedyś być może w ciągu 2 lat się poprawili ,tego nie wiem...

Polecam Ulter'a dobrze dobrany cichnie na wysokich obrotach.(sprawdzone słyszałęm)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Hteb
Nie wiem jak teraz ale kiedyś michael miał słabego galwanizatora i pochromowane końcówki potrafiły w 3 miechy zardzewieć. Kolega miał ich tłumik w beemce, buczało jak diabli a po usunięciu środkowego tłumika w aucie nie szło wysiedzieć. Generalnie głośne tłumiki robili kiedyś być może w ciągu 2 lat się poprawili ,tego nie wiem...

Polecam Ulter'a dobrze dobrany cichnie na wysokich obrotach.(sprawdzone słyszałęm)

 

Hmm...słyszałem dobre opinie ale wiadomo - każdy swoje chwali ;)

Może jako że dolot do fmic zrobi mi El-Tec (http://www.el-tec.pl) to i wydech podrobią - było by prosciej :)

Czekam do 22.08 jak wrócą z urlopu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja polecam el-tec bedzie naprawde zawodowy tłumik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krystian_s1

a co powiecie o supersprint?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo

Ja potrzebuje takiego tłumika który będzie głośny na wysokich obrotach a cichy na niskich i bardzo głęgoko basował najlepiej żeby był dedykowany do passata i miał wyjście na dwie końcówki. a i jeszcze żęby w środku nie było głośno ;) ma to iść do passata B3, a i chce wywalić tłumik środkowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy to tylko w Erze :D

Aczkolwiek zrobienie czegoś głośnego na wysokich i cichszego na niskich jest raczej proste i jak najbardziej do pogodzenia z wywaleniem tłumika środkowego... Nie gwarantuję basowości, wyjścia na dwie końcówki... No i na pewno nie będzie cicho w środku...

 

Pewnie wiesz o czym mówię? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo

Myśle o wyj...aniu w kosmos tłumika środkowego (niepodoba mi się jego kształt i konstrukcja) zamiast niego wsadzić rurke, koncowy zostawic bez zmian ( no po za wysypaniu z niego z kilograma rdzy) do wyjscia z tlumika koncowego dospawac rurke i poprowadzic ja naprzeciw oryginalnej końcowki, oczywiscie kupic 2 takie same koncowki tlumika i zalozyc tylko co ze zderzakiem ? ale to inna kwestia. Kiedyś robilem tak w innym samochodzie ale końcówki nie ruszałęm została jedna, fajnie chodził na wysokich obrotach :) ale za to na niskich tak jak by niemiał nic przerobionego (podejzewam ze tłumik środkowy tłumi prace na wysokich obrotach) Dlatego myśle o tłumiku sportowym. Aby tak samo dymek leciał z 2 końcówwek trzeba przytkać troche tą bliżej tłumika, najlepiej było by zrobić wyjście z innej komory tłumika (nie ostatniej tylko jedną wcześniej, o ile jest ich więcej niż 3 ) na tą końcówke co jest dalej, a na tą co jest bliżej z normalnego wyjścia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niepodoba mi się jego kształt i konstrukcja

Zaglądasz codziennie pod auto?

Myśle o wyj...aniu w kosmos tłumika środkowego
Dlatego myśle o tłumiku sportowym. Aby tak samo dymek leciał z 2 końcówwek

Brak środkowego + sportowy końcowy = jazda ze stoperami w uszach

Zostaw środkowy i załóż tylko porządny końcowy tłumik typu Mugen a gwarantuję Ci hałas na maxa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kup dedykowanego supersprinta z wyjsciem na obie strony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo

oo właśnie a ile takie coś kosztuje ? i czy ma odrazu końcówki chromowane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo

Nie znalazłem pod tym adresem tłumika z wyjściem na dwie końcówki, po za tym jest tylko 2 dysrtybutorów w Polsce i są bardzo daleko odemnie więc odpada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brak środkowego + sportowy końcowy = jazda ze stoperami w uszach

Zostaw środkowy i załóż tylko porządny końcowy tłumik typu Mugen a gwarantuję Ci hałas na maxa

Mam nadziej, że sie mylisz sam kupilem tlumnik koncowy mugena i mam nadzieje, że będzie dawał tylko niski ton a nie hałas na maxa. Tak pozatym montował już ktoś mugena w B35i combi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności