longboy Zgłoś #1 Napisano 10 Marca 2009 cześć. szukałem szukałem i nie wiele znalazłem (wątek juz zamkniety w którym cos troszeczke o tym było). Chodzi mi o błąd 00562, dowiedziałem się że chodzi o czujnik poziomu oleju ale czy silnik AHU z 2000 rok maja taki czujnik?? Błąd pokazuje się za każdym razem po przekręceniu zapłonu i jest dość irytujący. Olej wymieniony, stan jest ok. a komunikat na komuterze pojawia się (mały fis) chodzi o kumpla passat. Doradźcie coś prosze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 10 Marca 2009 chodzi o ilosc oleju czy jakosc oleju?jakosc mozna chyba wylaczyc, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2009 (edytowane) chodzi o ilosc oleju czy jakosc oleju? no właśnie nie bardzo wiem, a błąd jest taki: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus jakosc mozna chyba wylaczyc jak to zrobić?? A w ogóle to po pierwszym scanie auta wyszło to: Address 01: Engine 4 Faults Found: 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-00 - - 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent 00671 - Cruise Control Switch (E45) 25-00 - Unknown Switch Condition 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments 2 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. 1 Fault Found: 00953 - Interior Light Time limit 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent Edytowane 11 Marca 2009 przez longboy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2009 B6 wylaczyc mozna.B5 nie znalazlem.trzeba by sprawdzic zasilanie i mase na czujniku.ciaglosc sygnalowego do zegarow i ewentualnie nowy czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2009 a czy możliwe jest że były wymieniane zegary lub dokładane i przez to jest ten błąd. Zastanwia mnie błąd 18058. No i tempomat jakos nie tak działa jakby, manetka starego typu. czy chodzi o czujnik ciśnienia oleju?? bo ten tym silnika niema czujnika w misce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #6 Napisano 12 Marca 2009 ponawiam w/w pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #7 Napisano 31 Marca 2009 czy ktoś moze mi powiedzieć jak pozbyc sie tego błędu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #8 Napisano 19 Lutego 2010 Jako, że temat zamarł a ja nadal mam ten problem, prosze wszystkich uzytkowników B5 2000 AHU o sprawdzenie u siebie czy maja w misce olejowej czujnik poziomu oleju, czy ma on jakies nr kat. i czy miska jest aluminiowa. ETKA twierdzi że w tym modelu, jak i w innych AHH, AFN, AVG, były stosowane takie czujniki. W załącznikach wydruk z ETKI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 19 Lutego 2010 (edytowane) kod18058 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40427&highlight=b%B3%B1d+18058 kod 18047 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5705&highlight=18047 17970 P1562 Quantity Adjuster Upper Limit Attained 00671 Przełącznik Cruise Control – E45 – niezdefiniowana pozycja przełącznika 00562 - czujnik temp oleju(G266) 01176 Kluczyk zapłonu: (brakuje opisu ??????? są różne możliwości 1, 2, 3) 1 - za mały sygnał lub nie uprawniony kluczyk. Uszkodzona cewka czytająca lub przewód (oporność przejścia lub niepewny styk we wtykach) Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (sprawdzić cewkę czytającą wraz przewodem, a także sprawdzić wzrokowo miejsca jego prowadzenia oraz zakończenia wtykowe lub wymienić cewkę na nową) 2 - Brakujący lub uszkodzony element elektroniczny w kluczyku zapłonu. Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (wymienić kluczyk zapłonu, a wszystkie posiadane kluczyki ponownie dopasować elektronicznie i sprawdzić ich działanie) 3 - Pasujący mechanicznie kluczyk zapłonu nie jest dopasowany elektronicznie do układu immobilisera Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (dopasować elektronicznie komputer sterujący silnikiem) Edytowane 19 Lutego 2010 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #10 Napisano 19 Lutego 2010 rzecz w tym że ktoś cos w silniku grzebał i teraz nie wiem czy powinien być czujnik poziomu oleju czy też nie. Jakis przewód z wtyczką wisi, miska olejowa bez sensora. W jaki sposób zmknąć obwód aby komunikat zgasł. Innymi słowy oszukać kompa, zasymulować mu że jest sensor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 19 Lutego 2010 wstawić opornik i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 19 Lutego 2010 Jakis przewód z wtyczką wisi, miska olejowa bez sensora. Ile kabli jest w tej wtyczce? Na takie symulowanie czujnika, przeważnie wystarczy zmostkować kable we wtyczce. Wystarczy zmostkować, to jest czujnik włącz/wyłącz, nie trzeba żadnego opornika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #13 Napisano 19 Lutego 2010 szara wtyczka trzy piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #14 Napisano 20 Lutego 2010 zdjecie robione telefonem, kiepska jakość. kolory przewodów troche widoczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukaj Zgłoś #15 Napisano 14 Grudnia 2010 (edytowane) Rozwiązałeś ten problem? Mam AFN w którym nie ma oryginalnie czujnika i zmieniony licznik na mały fis can. Nie mogę przekodować licznika. Które kable należy zmostkować? 3 pinowy czujnik podłączony jest z masa , + po stacyjce i pin 18 jak to zrobić? Edytowane 23 Grudnia 2010 przez bukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukaj Zgłoś #16 Napisano 23 Grudnia 2010 Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach