Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

cześć.

szukałem szukałem i nie wiele znalazłem (wątek juz zamkniety w którym cos troszeczke o tym było).

Chodzi mi o błąd 00562, dowiedziałem się że chodzi o czujnik poziomu oleju ale czy silnik AHU z 2000 rok maja taki czujnik?? Błąd pokazuje się za każdym razem po przekręceniu zapłonu i jest dość irytujący. Olej wymieniony, stan jest ok. a komunikat na komuterze pojawia się (mały fis) chodzi o kumpla passat.

Doradźcie coś prosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o ilosc oleju czy jakosc oleju?jakosc mozna chyba wylaczyc,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi o ilosc oleju czy jakosc oleju?

no właśnie nie bardzo wiem, a błąd jest taki:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

jakosc mozna chyba wylaczyc

jak to zrobić??

 

 

 

A w ogóle to po pierwszym scanie auta wyszło to:

Address 01: Engine

 

4 Faults Found:

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-00 - -

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 35-10 - - - Intermittent

00671 - Cruise Control Switch (E45) 25-00 - Unknown Switch Condition

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 17: Instruments

 

2 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus

01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 46: Central Conv.

 

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

Edytowane przez longboy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B6 wylaczyc mozna.B5 nie znalazlem.trzeba by sprawdzic zasilanie i mase na czujniku.ciaglosc sygnalowego do zegarow i ewentualnie nowy czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy możliwe jest że były wymieniane zegary lub dokładane i przez to jest ten błąd. Zastanwia mnie błąd 18058. No i tempomat jakos nie tak działa jakby, manetka starego typu.

 

czy chodzi o czujnik ciśnienia oleju?? bo ten tym silnika niema czujnika w misce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponawiam w/w pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś moze mi powiedzieć jak pozbyc sie tego błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że temat zamarł a ja nadal mam ten problem, prosze wszystkich uzytkowników B5 2000 AHU o sprawdzenie u siebie czy maja w misce olejowej czujnik poziomu oleju, czy ma on jakies nr kat. i czy miska jest aluminiowa.

ETKA twierdzi że w tym modelu, jak i w innych AHH, AFN, AVG, były stosowane takie czujniki.

W załącznikach wydruk z ETKI.

rys1.JPG

rys2.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kod18058 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40427&highlight=b%B3%B1d+18058

kod 18047 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5705&highlight=18047

17970 P1562 Quantity Adjuster Upper Limit Attained

00671 Przełącznik Cruise Control – E45 – niezdefiniowana pozycja przełącznika

00562 - czujnik temp oleju(G266)

01176 Kluczyk zapłonu: (brakuje opisu ??????? są różne możliwości 1, 2, 3)

 

1 - za mały sygnał lub nie uprawniony kluczyk. Uszkodzona cewka czytająca lub przewód (oporność przejścia lub niepewny styk we wtykach)

Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (sprawdzić cewkę czytającą wraz przewodem, a także sprawdzić wzrokowo miejsca jego prowadzenia oraz zakończenia wtykowe lub wymienić cewkę na nową)

 

 

2 - Brakujący lub uszkodzony element elektroniczny w kluczyku zapłonu.

Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (wymienić kluczyk zapłonu, a wszystkie posiadane kluczyki ponownie dopasować elektronicznie i sprawdzić ich działanie)

 

3 - Pasujący mechanicznie kluczyk zapłonu nie jest dopasowany elektronicznie do układu immobilisera

Nie można uruchomić silnika oraz występuje pulsowanie światła lampki sygnalizacyjnej immobilisera. (dopasować elektronicznie komputer sterujący silnikiem)

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rzecz w tym że ktoś cos w silniku grzebał i teraz nie wiem czy powinien być czujnik poziomu oleju czy też nie. Jakis przewód z wtyczką wisi, miska olejowa bez sensora.

 

W jaki sposób zmknąć obwód aby komunikat zgasł. Innymi słowy oszukać kompa, zasymulować mu że jest sensor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wstawić opornik i po sprawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakis przewód z wtyczką wisi, miska olejowa bez sensora.

Ile kabli jest w tej wtyczce? Na takie symulowanie czujnika, przeważnie wystarczy zmostkować kable we wtyczce. Wystarczy zmostkować, to jest czujnik włącz/wyłącz, nie trzeba żadnego opornika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szara wtyczka trzy piny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjecie robione telefonem, kiepska jakość. kolory przewodów troche widoczne.

19022010(001).jpg

19022010(002).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałeś ten problem? Mam AFN w którym nie ma oryginalnie czujnika i zmieniony licznik na mały fis can. Nie mogę przekodować licznika. Które kable należy zmostkować? 3 pinowy czujnik podłączony jest z masa , + po stacyjce i pin 18 jak to zrobić?

Edytowane przez bukaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności