Gość nieadam Zgłoś #1 Napisano 8 Marca 2009 (edytowane) Witam. Problem jest tego typu ze po wlaczeniu tempomatu slysze wlaczajacy sie przekaznik, ale nic poza tym. Edytowane 8 Marca 2009 przez nieadam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 8 Marca 2009 Masz problem z pneumatyka przy pedałach jak każdy w pasku B3 ja pozaślepiałem i śmiga idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nieadam Zgłoś #3 Napisano 8 Marca 2009 No wierze, ale co i gdzie pozaslepiac??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #4 Napisano 8 Marca 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 8 Marca 2009 Masz problem z pneumatyka przy pedałach jak każdy w pasku B3 ja pozaślepiałem i śmiga idealnie. pewnie pozaślepiałeś te zaworki przy sprzęgle i hamulcu? czyli tempomat po wciśnięciu pedałów nie wyłącza się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 8 Marca 2009 Wyłącza się ormowiec jaktylko delikatnie mysne pedały, poza pneumatycznymi są switche elektryczne. Ale co ja sie nagłowiłem zanim znalazłem przyczyne niedziałania to tylko ja wiem, powiem jeszcze że pompka tempomatu znajduje sie w lewym błotniku obokzawoku klapy zamkniętego obiegu powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nieadam Zgłoś #7 Napisano 8 Marca 2009 Dziękuje Pięknie, zaraz sprawdzam czy u mnie to samo zastrajkowało. Pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 16 Lipca 2009 Jacek mam do Ciebie pytanie dot. tego tempomatu, orientujesz się czy ta gruszka przy pedale działa wg wariantu 1 czy 2: 1. blokuje się po włączeniu podciśnienia, pedał można tylko wcisnąć i nie można podnieść 2. blokuje się po włączeniu podciśnienia, pedał można wcisnąć lub podnieść za pomocą manetki (regulując podciśnienie) stawiam na wariant 1 ale chciałbym się upewnić W sumie jeszcze jedno mnie zastanawia, jakie podciśnienie robi ta elektryczna pompka? Porównywalne z podciśnieniem pompy vacuum serwa hamulca, mniejsze czy większe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 16 Lipca 2009 Wariant 1 z tym że jak szybko jedzie autko to zawór upuszcza podciśnienie i odpuszcza pedał. Ogólnie stwierdziłem że tempomat w manualu to porażka ale za to w automacie to coś pięknego. Przykład jadąc na piątce 90 km/h auto zaczeło zwalniac pod ostrą górkę więc tempomat wciska gaz w podłogę na pb może by to i działało ale na lpg kicha. A automat zacznie zmieniać biegi w dół i gra gitara . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 16 Lipca 2009 Dzięki za informacje. Prawda że w automacie tempomat działa super, ale powiem Ci że w manualnej skrzyni też się przydaje (ojciec ma w b6) - super sprawa na dłuższe trasy. Na wakacje jak znalazł a o pompkę pytałem, bo mam zamiar użyć pompy vacuum zamiast tej elektrycznej i wysterować wszystko elektrozaworkiem trójdrożnym. Sprawdzę jak to działa. PS. "szukajcie a znajdziecie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #11 Napisano 16 Lipca 2009 wysterować wszystko elektrozaworkiem trójdrożnym A co będzie sterowało prędkością ? jakas custom elektronika, oryginalny sterownik tempomatu czy manualnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 16 Lipca 2009 Sterowania prędkością narazie nie przewiduję, chyba że dorwę komplet centralka+pompka+impulsator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #13 Napisano 16 Lipca 2009 Bez centralki sie zato niebierz auto będzie przyspieszać wsadz pedały i szukaj reszty u siebie zauważyłem że pedał cały czas pulsuje. Jak masz licznik na linke to robi on za implsator biało-niebieski kabel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #14 Napisano 16 Lipca 2009 Dokładnie tak jak Jacek napisał, bez sterownika nie ma sensu tego montować.. Równie dobrze a nawet lepiej będzie zamontować wajchę przy kierownicy podłączoną do linki gazu.. Zaworek upuszczający i pompka pracuje cały czas, kilka razy na sekundę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 17 Lipca 2009 No zobaczymy, zawsze dołożyć można. Grunt że mam (chyba, bo czekam na paczkę) pneumatykę bo to najtrudniej dostać A co do impulsatora, u mnie niestety go nie ma (sprawdzałem) standardowo był w wersjach z MFA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #16 Napisano 17 Lipca 2009 W wersjach ABS (absolutny brak wszystkiego) za impulsator robił licznik na linke ja tak miałem u siebie zanim wsadziłem mfa. I tempomat brał impulsy z licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 23 Lipca 2009 (edytowane) Doszła paczka, za niewiarygodną kwotę 80 zł kupiłem cały wspornik z pedałami, zaworkami i gruchą. Sprawdzałem póki co z odkurzaczem i działa tak jak mówił Jacek czyli wariant 1, z tym że nie wiem jak może działać zwalnianie kiedy autko jedzie za szybko, bo jeśli odpuści się podciśnienie to odblokowuje się wodzik i pedał wraca do góry, także kierowca musiałby stopą ponownie wcisnąć pedał na zadaną prędkość. Jakby kyoś był ciekawy: Zostały mi manetki do kupienia, mam klienta który chce oddać za 50 zł komplet od kombi Edytowane 23 Lipca 2009 przez ormowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #18 Napisano 23 Lipca 2009 (edytowane) z tym że nie wiem jak może działać zwalnianie kiedy autko jedzie za szybko, bo jeśli odpuści się podciśnienie to odblokowuje się wodzik i pedał wraca do góry Otwiera się elektrozaworek upuszczając podciśnienie, czuć przy tym jak pedał drży - ten zaworek tyka kilka razy na sekundę a dysza w nim jest mała ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:30 ---------- Ale w b4 chyba jest inaczej.. Niedługo będę reaktywować swój tempomat i sprawdzę dokładniej. Mam sterownik od b3 ale nie pasuje(inna kostka), szukam od b4 vr6... Edytowane 23 Lipca 2009 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #19 Napisano 29 Lipca 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #20 Napisano 2 Sierpnia 2009 , z tym że nie wiem jak może działać zwalnianie kiedy autko jedzie za szybko, bo jeśli odpuści się podciśnienie to odblokowuje się wodzik i pedał wraca do góry, także kierowca musiałby stopą ponownie wcisnąć pedał na zadaną prędkość. Sprawdziłem i u mnie działa tak jak pisałem, zwalnianiem i przyspieszaniem steruje podciśnienie bezpośrednio przez siłownik, żadnych blokad,wodzików itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach