godles83 Zgłoś #241 Napisano 6 Kwietnia 2011 Ja kupilem na allegro od uzytkownika "xenonled". Trzeba napisac mu ze potrzebuje sie do B6, wtedy wysle zarniki z metalowymi podstawami. Zadnych problemow od 6 miesiecy. To ja odświeżę trochę temat,Kolego MarL może coś takiego kupiłeś? http://allegro.pl/zestaw-hid-xenon-ksenon-warn-canceller-h7-can-bus-i1528672272.html Co myślicie o takim zestawie? interesują mnie 4300/4500k, jak to w końcu jest z tymi mocowaniami,plastikowe kupować czy metalowe? 35W czy 55W.Czy może lepsze bedą takie?troche droższe http://www.mastertrade.pl/xenony-zestaw-hid-canbus-pro-1068-h1-h3-h41-h7-hb3-hb4-hb5-p-544.html lub http://allegro.pl/hid-h7-h1-h3-h4-xenony-cyfrowe-do-can-bus-rybnik-i1534076686.html z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #242 Napisano 6 Kwietnia 2011 (edytowane) To ja odświeżę trochę temat,Kolego MarL może coś takiego kupiłeś? http://allegro.pl/zestaw-hid-xenon-ksenon-warn-canceller-h7-can-bus-i1528672272.htmlCo myślicie o takim zestawie? interesują mnie 4300/4500k, jak to w końcu jest z tymi mocowaniami,plastikowe kupować czy metalowe? 35W czy 55W.Czy może lepsze bedą takie?troche droższe http://www.mastertrade.pl/xenony-zestaw-hid-canbus-pro-1068-h1-h3-h41-h7-hb3-hb4-hb5-p-544.html lub http://allegro.pl/hid-h7-h1-h3-h4-xenony-cyfrowe-do-can-bus-rybnik-i1534076686.html z góry dzięki za odpowiedzi nie cuduj z droższymi po co ?,masz dostęp do vcdsa zmień w bornetz na xenon i każdy ci pójdzie bez błędu ,can bus oszukują ale jak nie ma takiej potrzeby po co przepłacać ,ja kupiłem w sklepie zwykłe chińczyki i ładnie działają tak samo jak kolegi który dał 150 zł więcej mierzyłem dwa zestawy marki Chinol i działały oba bez vcdsa może występować błąd spalonej żarówki po daniu na długie ale to nie jest regułą Edytowane 6 Kwietnia 2011 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowjack Zgłoś #243 Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam. Jesli chodzi o mocowania zestawu Hid zalezy jakie masz lampy . Ja mam valeo i u mnie plastikowe ladnie siedza. Sam posiadam zestaw 35W firmy philps i jak na razie jestem bardzo zadowolony . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
godles83 Zgłoś #244 Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam. Jesli chodzi o mocowania zestawu Hid zalezy jakie masz lampy . Ja mam valeo i u mnie plastikowe ladnie siedza. Sam posiadam zestaw 35W firmy philps i jak na razie jestem bardzo zadowolony . Pozdrawiam a jak sprawdzić w najprostszy sposób jakie mam lampy,Mój pasek jest z sierpnia 2005 r wersja highline Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #245 Napisano 6 Kwietnia 2011 a jak sprawdzić w najprostszy sposób jakie mam lampy,Mój pasek jest z sierpnia 2005 r wersja highline otwórz maskę i zobacz napis na niej czy hella czy valeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
godles83 Zgłoś #246 Napisano 6 Kwietnia 2011 otwórz maskę i zobacz napis na niej czy hella czy valeo Kolego Moro Ty jakie masz lampy bo wiem że zmieniałeś ,a Hidy masz chyba z plastikowymi mocowaniami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #247 Napisano 6 Kwietnia 2011 (edytowane) Kolego Moro Ty jakie masz lampy bo wiem że zmieniałeś ,a Hidy masz chyba z plastikowymi mocowaniami? tak plastiki ale o które mocowania Ci chodzi o te co trzymają żarnik ??tfu żarówkę ja zmieniałem lampy z hella na takie same bo czerniłem środki ,tylko dlatego żeby auto jeździło ale nie o tym jeżeli chodzi Ci o żarnik, to w plastykową oprawkę żarówki wpinasz kable z żarnika a te metalowe wąsy przekładasz na żarnik i masz mocowanie metalowe ,ciężko to założyć później ale jest to wykonalne Edytowane 6 Kwietnia 2011 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
godles83 Zgłoś #248 Napisano 7 Kwietnia 2011 Dzieki wielkie za garść cennych informacji,tak chodziło mi o mocowania ,trzymające żarówke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowjack Zgłoś #249 Napisano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam. W zestwie ktory kupilem otrzymalem dwie metalowe nakladki potrzymujace zarnik. Ile ja sie nakombinowalem zeby zarnik prawidlowo umiescic w siedzisku :-) . W zestawah helli zarnik sie wklada do lampy i przekreca , a w valeo tylko wklada i dociska bez tego metalowego dodatkowego mocowania. Pozdrawiam Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez kowjack blad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #250 Napisano 14 Kwietnia 2011 Witam, ja się właśnie przymierzam do kupienia takiego zestawu HID dokładnie coś takiego http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310198583005&ssPageName=STRK:MEWAX:IT i mam właśnie parę pytań, czy to działa normalnie bez żadnych komunikatów na desce itp ? niby pisze że to całe CAN BUS error free ale wolę zapytać tutaj... jak się takie coś podłącza ? no i czy jak będę zakładał włąśnie DRL Led do jazdy dziennej czy to i to będzie dobrze ze sobą działać ?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #251 Napisano 14 Kwietnia 2011 Witam, ja się właśnie przymierzam do kupienia takiego zestawu HID dokładnie coś takiego http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...=STRK:MEWAX:IT i mam właśnie parę pytań, czy to działa normalnie bez żadnych komunikatów na desce itp ? niby pisze że to całe CAN BUS error free ale wolę zapytać tutaj... jak się takie coś podłącza ? no i czy jak będę zakładał włąśnie DRL Led do jazdy dziennej czy to i to będzie dobrze ze sobą działać ?. przeczytaj temat od początku a wszystko bedzięsz wiedział.i odpuść sobie barwe 6000K, bo to jest "wieś" a nie światła.jeśli już musisz te HID-y zakładać to tylko i wyłacznie <4500K.ponad tą wartość 0 światła tylko szpan z niebieskich "xenonów" o_O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #252 Napisano 21 Kwietnia 2011 odpuść sobie barwe 6000K, bo to jest "wieś" <4500K.ponad tą wartość 0 światła tylko szpan z niebieskich "xenonów" o_O chyba za późno bo właśnie je zamówiłem i czekam na nie i to nie jest aż tak niebieski kolor jak 8000k -- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #253 Napisano 22 Kwietnia 2011 odpuść sobie barwe 6000K, bo to jest "wieś" ja mam taką barwę i nie są niebieskie ,światło jest białe z delikatną poświatą niebieską tak jak nieraz jest coś białego ale tak bardzo białe ze aż zaczyna wpadać w niebieski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #254 Napisano 22 Kwietnia 2011 też mam już 2 zestaw 6000k mi ta barwa najbardziej odpowiada i taką kupię następną 4300 dla mnie wpadają w żółć i mi nie pasuje w dzień wygląda jak normalna zwykła żarówa Ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje ,jeden lubi blondynki ,drugi rude a trzeci ciorne Myślę Marcin że będziesz zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #255 Napisano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) <4500K.ponad tą wartość 0 światła tylko E tam, ja mam 5000 i światła od zarypu Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #256 Napisano 22 Kwietnia 2011 przeczytaj temat od początku a wszystko bedzięsz wiedział.i odpuść sobie barwe 6000K, bo to jest "wieś" a nie światła.jeśli już musisz te HID-y zakładać to tylko i wyłacznie <4500K.ponad tą wartość 0 światła tylko szpan z niebieskich "xenonów" o_OMoże i ja się wypowiem w temacie. Co do poprawienia widoczności na drodze to najlepsza jest barwa 4300K mimo iż bardziej zółta to daje więcej swiatła, 5000K daje poswiatę wpadającą w błękit i dają wrażenie większej bieli ale swiatło jest już gorsze za to ładnie wygląda. 6000K dla tych którzy mają w doopie kontrole policyjne bo mają pełen legal spryski, samopoziom, oznaczenia na lampach itp. Wszystko powyżej dla lansiarzy i spawaczy którzy z pracą nie mogą się rozstać i łuk spawalniczy to dla nich jedyne swiatło godne uwagi. Nie pomnę o tym że o wielkości prawdziwego światła tu nie ma nawet rozmowy, bo to nie poprawia widoczności ale jest jeden pozytyw.... W dobrze ustawionej lampie nie oślepiamy nikogo nawet siebie stojąc naprzeciw żarzących się lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #257 Napisano 22 Kwietnia 2011 dla tych którzy mają w doopie kontrole policyjne bo mają pełen legal spryski, samopoziom, oznaczenia na lampach itp kolego nie mam żadnej z wymienionych rzeczy no może prócz pierwszej i jeszcze nigdy do świateł nikt się nie przyczepił a jeżdżę dosyć sporo Co innego jest jak ktoś wkłada xenon do fiata Cinquecento albo innych starych aut ze zwykłymi lampami bez soczewek to się czepiają zresztą maja racje w niektórych przypadkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #258 Napisano 22 Kwietnia 2011 kolego nie mam żadnej z wymienionych rzeczy no może prócz pierwszej i jeszcze nigdy do świateł nikt się nie przyczepił a jeżdżę dosyć sporo Co innego jest jak ktoś wkłada xenon do fiata Cinquecento albo innych starych aut ze zwykłymi lampami bez soczewek to się czepiają zresztą maja racje w niektórych przypadkach No to tylko kwestia czasu, u mnie byś już przeglądu nie przeszedł bo sprawdzają jakie masz światła i patrzą pod maskę czy nic nie przerabiane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #259 Napisano 22 Kwietnia 2011 No to tylko kwestia czasu, u mnie byś już przeglądu nie przeszedł bo sprawdzają jakie masz światła i patrzą pod maskę czy nic nie przerabiane.No proszę masz oryginały i się nie boisz Andrzejku. U mnie też, ale ja znalazłem sposób na przejście przeglądu. Co do kontroli policyjnych to też sporo jeżdżę i mimo iż w mojej okolicy były akcje xenon-hid mnie się udawało. Mam jedną zasadę nie rzucać się w oczy a 6000K rzucają się w oczy i jak trafisz w okolice gdzie policja ma parcie w tym kierunku to zabiorą dowód rej i wpieprzą mandat.Ja osobiście jeździłem na HIDach 5000K i w momencie kiedy w mojej okolicy pojawił się policjant pragnący się dorobić stopnia generała za HIDy postanowiłem przestać się rzucać w oczy. Stacja diagnostyczna też przestała przepuszczać auta z HIDami. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć jak nie rzucać się w oczy policji i jak przechodzić przeglądy zapraszam na PW. Co do barwy to link KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #260 Napisano 22 Kwietnia 2011 No właśnie a jak jest z tymi przeglądami jak ktoś ma zainstalowane HIDy? Drugie pytanie czy montując HIDy zawsze trzeba robić dziurę przykrywkach lamp i czy lampy od tego nie parują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach