marecek Zgłoś #1 Napisano 7 Marca 2009 czy ktoś z Was słyszał może o awarii netii w ostatnim czasie? Od mniej więcej tygodnia jakość działania internetu ADSL netii na łączach TPSA nie ma nic wspólnego z pojęciem "jakości"... gubi mi prawie 20% pakietów, co przy pracy na terminalu unixowym w ogóle nie pozwala normalnie pracować (muszę mieć non stop telefon podpięty do komputera i żąglować połączeniami jak chce coś na serwerze zrobić ). niby prędkość działania pozostaje wysoka (jak po http coś ssę to idzie obiecywane 2000kbps, ale te pakiety...) 88.198.24.92 to nasz serwer: Ping statistics for 88.198.24.92: Packets: Sent = 50, Received = 34, Lost = 16 [b](32% loss),[/b] Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 45ms, Maximum = 73ms, Average = 51ms jakby ktoś normalnie mi na łączu siedział... co za... support twierdzi, że wszystko jest OK. macie pomysł jak to rozegrać? można zerwać umowę pod pozorem niewywiązania się drugiej strony z umowy? Wiem, że to walka z wiatrakami, bo netiarze to jeszcze więksi komuniści niż tepsiarze, ale kurde, zły jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 7 Marca 2009 miałem to samo z neostradą w okolicach lata, niekiedy straty dochodziły do 80%, nie dało się nawet przeglądać internetu. Były to "przejściowe problemy z rozbudową łącza", przejściowe prawie 2 miesiące się tak pier***ło. z tego co wiem, okazało się że woda zalewała jedną ze skrzynek TP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #3 Napisano 7 Marca 2009 http://itbiznes.pl/art35704.html http://telepolis.pl/news.php?id=14185 kiepskiego providera wybrałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #4 Napisano 7 Marca 2009 Statystyka badania ping dla 88.198.24.92: Pakiety: Wysłane = 57, Odebrane = 57, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 66 ms, Maksimum = 97 ms, Czas średni = 72 ms Czyli moje UPC dobrze działa ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:35 ---------- Statystyka badania ping dla 88.198.24.92: Pakiety: Wysłane = 79, Odebrane = 74, Utracone = 5 (6% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 77 ms, Maksimum = 145 ms, Czas średni = 93 ms Przez firmowego DSL tp poprzez VPN już trochę gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #5 Napisano 8 Marca 2009 czyli mam rozumieć, że odradzacie Netie Za jakiś tydzień konczy mi sie umowa z TP i myślałem tak własnie nad Netią.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 8 Marca 2009 ...taka sama komuna jak TP. jeśli akurat mają lepszą promocję niż TP, to TP za tydzień wywali Ci coś jeszcze fajniejszego... ot tyle z uczciwej konkurencji w tym kraju nie mniej - już wszystko (chyba) wróciło do normy. Jeszcze dziś w nocy w ogóle nie było połączenia - teraz 100% pakietów wraca do mnie jak powinno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kijarasz Zgłoś #7 Napisano 8 Marca 2009 Witam W moich stronach problem z Neo i Netią na łączach tp jest od połowy października zeszłego roku. Jak dzwoniłem do TP to powiedzieli że tak może być do końca roku bo wykonują jakąś tam konserwacje (guzik prawda znajomy pracuje przy tym i jest problem natury technicznej za dużo ostatnio przybyło klientów a sprzęt nadal ten sam sprzed paru ładnych lat). W styczniu problem był dalej jak ponownie zadzwoniłem to poinformowano mnie że teraz są przeciążenia i problem będzie do końca marca. Pytanie brzmi czy w kwietniu nie usłyszę że znów coś tam się im dzieje i będzie to np. do końca czerwca [lol]. W firmie jak i w domu miałem łącze 6MB a działało jak 0.2MB - żenada. W firmie zmieniłem dostawcę (mimo trwającej umowy udało mi się ją rozwiązać bo moja linia nie spełniała warunków technicznych - z ich winy), w domu nadal mam neo 6mb(czyt. 0.2mb). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #8 Napisano 8 Marca 2009 Tak to jest jak się idzie na ilość a nie na jakość. W firmie chciałem DSL 8000/1000 ale mimo pozytywnych testów wróciła odpowiedź że się nie da z powodów technicznych (tłumaczenie opiekuna - czasem podłączone szybkie łącze na 'siłę' będzie działać gorzej niż wolniejsze łącze). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #9 Napisano 8 Marca 2009 Mialem neo 2 mieisace,straty pakietow to u nich nroma. Dzwonilem ze 100razy,zwodzili mnie ze to kwestia czasu i to poprawia.W koncu jakis normalny czlowiek powiedzial ze nie maaja mozliwosci tego naprawic,wiec wydrukowalem tabelke ile pakietow trace i rozwiązałem umowę. Teraz mam od roku Netie,jest lepiej ale straty tez sa,ale coraz czesciej zdazaja sie awarie przez ostatnie 2miesiace 2 razy po 12H nie miałem internetu parodia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #10 Napisano 8 Marca 2009 ale coraz czesciej zdazaja sie awarie przez ostatnie 2miesiace 2 razy po 12H nie miałem internetu parodia. To mój kumpel z nie miał ze 4 razy i to raz ze dwa dni to mu powiedzieli że jakiś kabelek koparka przerwała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach