Skocz do zawartości
konr11

Brak komunikatu o niezapietych pasach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak odpale samochod i nie zapne pasow to nie ma zadnego komunikatu czy to normalne jest czy moze ktos wyjol jakis bezpiecznik zeby sie nie pojawiwal ten komunikat?Na desce tez nie ma zadnej kontrolki. Auto jest z Wloch prosze o odpowiedz z gory dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie to sie ciesz że ta kontrolka niebrzeczy ja bym chetnie zrobił żeby jej niebyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Oooo, dobre. Ktoś próbował? A da radę wyłączyć gong przy temperaturze 4 stopni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam "problem". Chodzi o to, że kupiłem paska z komisu i od samego kupna kontrolka nie świeciła i gong nie działał. W sumie mi to pasuje. Pasek był sprowadzony z niemiec przez handlarza, a wiadomo że im do końca nie można ufać. W jaki sposób można to włączyć, bo chciałbym sprawdzić, czy funkcja ta jest wyłączona, czy handlarz może coś kombinował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bede musial u siebie chyba wylaczyc, tym bardziej ze cos chyba u mnie z ta kontrolka szwankuje. Raz na jakis czas jest gong i kontrolka od pasow w czasie jazdy - tak jakbym na sekunde pas odpinal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

Mój problem polega na tym, że mimo zapięcia pasów pojakimś czasie zapala się kontrolka i słychać dzwięk gongu, po poruszeniu pasami / zapięciem/ ustaje alarm by po kilku minutach włączyć się ponownie . Gorąco proszę o radę . Zgóry dziękuję!!! Esox48

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość doniczek

mam ten sam problem co kolega esox48. podczas jazdy mimo tego iż pasy są zapięte, włącza się dźwięk informujący o niezapiętych pasach. po poruszaniu zapięciem sygnał ustaje, by włączyć się ponownie po kilku kilometrach. proszę o przydatne rady i sugestie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod siedzeniem kierowcy a dokladnie pod przednia lewa czescia jest wyciecie w dywaniku, podwin go i tam jest miedzyinnymi kostka z dwoma pinami, bodajze niebieski i zolty kabelek. Po jej wyjeciu wszystko bedzie ok a sterownik "mysli" ze pasy sa zapiete i poprawnie dziala auto hold lub poprostu naprawic zapiecie pasow. Ja pokonuje codziennie krotkie odcinki w ciuchach roboczych, dlatego wyjacie wtyczki w moim przypadku jest ok, innym nie polecam tylko sugeruje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciek, zastosuj się do rady Roberta.

Ja też szału dostawałem i naparzałem na klamrę pasa, jak jechałem z zapiętym pasem, a tu co chwila gong i info na FISie. Tak się dzieje, gdy jest zdupiony mikro styk w uchwycie pasa. Miałem wyłączać VCDSem, ale poczytałem na forum i znalazłem info, że wystarczy wypiąć ww. kostkę i... zadziałało!!! Cisza, spokój i człowiek się nie wkurza niepotrzebnie, a pasy tak czy tak zapinam, więc przypominacza mi nie trzeba.

Jak by co to oblukaj i obmacaj kostki spod fotela bo tam jest kilka, ale ta o której pisze Robert jest najbliżej "gniazada" pasa. Wystarczy wypiąć i po kłopocie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności