lebow Zgłoś #21 Napisano 4 Stycznia 2012 sorki chyba nie ten dział ;/ Dział jak dział dobrze że w sportowym nie nabazgrałeś...takie efekty może dawać zbyt mocno naciagnięty pasekrozrządu lub jakiś zużyty napinacz na nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #22 Napisano 5 Stycznia 2012 witam, Normalny efekt nie ma się czym przejmować. Turbinki gwiżdżą, jedne mniej drugie więcej (BRD). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Harob Zgłoś #23 Napisano 22 Marca 2012 Pozwolicie koledzy, że odświerzę temat. W dniu wczorajszym podczas przyspieszania moc nagle spadła i turbo zaczęło potwornie wyć. Zatrzymałem się szybko, podniosłem maskę i okazało się, że przewód doprowadzający powietrze do turbiny (ten od filtra powietrza) spadł z turbiny. Nałożyłem przewód tak jak się dało i spokojnie dojechałem do domu. Okazało się, że przewód mocowany jest na 2 śruby, jednak mocowanie jedej z nich było urwane i trzymał się tylko na jednej. Nadmienię, że śrub nie było, więc założyłem nowe (w tym jedna z dużą podkładką by trzymała na urwanym zaczepie) i poskładałęm wszystko tak by było szczelnie. Niestety nic się nie zmieniło, turbo podczas przyspieszania bardzo głośno gwiżdże, a powyżej 1800 przechodzi to dosłownie w wycie. Do tego zero mocy i przyspieszenia. Dodam, że turbo było w dobrej kondycji, wymieniane pół roku temu (niestety na używkę), delikatnie gwizdało, auto ładnie przyspieszało, ubytki oleju minimalne. Co się stało? Możliwe, że turbo coś wciągnęło jak spadł wąż powietrza? Może te barkujące śruby od mocowania zostały tam zassane? Sam już nie wiem co robić... Wyjęcie turbiny zajmie mi kilka godzin, choć i tak pewnie tego nie unikne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #24 Napisano 22 Marca 2012 Dobrze, myślisz... mogło coś wpaść i "poszarpać" łopatki. Te śruby jak by tam wpadły to by chyba się oberwało nie tylko Turbo, ale i reszcie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Harob Zgłoś #25 Napisano 26 Marca 2012 Sprawdziłem ręką luz na wirniku, jest duży, tak na wyczucie z 5mm. Zaczynam rozglądać się za turbiną i wężem doprowadzającym powietrze. Jak wyciągnę turbinę to zobaczę co z łopatkami, mam nadzieję, że jakieś opiłki nie poszły do silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4Grzenio Zgłoś #26 Napisano 27 Marca 2012 jak wywaliłem kata to turbina zaczela ladnie swistac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach