darek2471 Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2009 Mam problem z odpaleniem mojego passata b3 z silnikiem 1.9D. zaskoczy dopiero za 3-4 razem dłuższego "kręcenia", wczesniej palił na dotyk świece po wymianie jak już ruszy to już jest dobrze ale jak postoi(noc) czy ddłuższy czas na parkingu to klapa co może być przyczyną?? proszę o rady pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #2 Napisano 16 Lutego 2009 - sprawdź czy dochodzi napięcie do świec, mógł się przepalić bezpiecznik (ten na podszybiu) - sprawdź czy czasem nie cofa ci się paliwo lub czy czasem nie łapie powietrza Pozatym użyj szukajki wiele razy temat poruszany na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek2471 Zgłoś #3 Napisano 16 Lutego 2009 świece po wymianie prąd jest paliwo w wężu przy pompie jest ;/ szukałem ale nic co by mi pomogło nie znalazłem a dalej nie mogę sobie z tym poradzić może z pompą coś nie tak????????/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2009 Pompa to raczej nie, gdyby to była wina pompy to raczej nie byłoby różnicy czy ciepły czy zimnny. a jak tam kąt wtrysku? napisz coś o spalinach, czy kopci, jeśli tak to na jaki kolor. Paliwko w wężykach sprawdzałeś po dłuższym postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek2471 Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2009 właśnie zastanawia mnie kąt wtrysku bo jak zimny to czasem zakopci na "biało" a jak go ostatnio potrzymałem zimnego na obrotach bo nie mogłem wyjechać (zima ;D) to była biała chmura, paliwo jest więc nie cofa się do zbiornika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2009 (edytowane) Jeżeli nie ubywa ci płynu z chłodnicy to biały dymek jest normą przy tych temperaturach. a jak wyciągniesz cięgno rozruchu na ciepłym silniku to bardziej klekocze? Edytowane 16 Lutego 2009 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek2471 Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2009 ten charakterystyczny klekot jest dość taki muszę powiedzieć a co by to oznaczało??;/ zastanawiam się jeszcze czy nie było by to:: jakiś czas temu jak tata jechał to zadusił go(zachamował bez sprzęgłą za dużo, normalnie się to nie zdaża) i samochód zaskoczył na tzw. pycha i czy czasem nie przeskoczył na pasku rozrządu;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2009 (edytowane) ten charakterystyczny klekot jest dość taki muszę powiedzieć a co by to oznaczało??;/ jeżeli na ciepłym silniku słychać różnicę w klekotaniu miedzy wyciagniętym cięgnem a a schowanym to znaczy żę cięgno rozruchu działa czyli zmienia kąt wtrysku. zastanawiam się jeszcze czy nie było by to:: jakiś czas temu jak tata jechał to zadusił go(zachamował bez sprzęgłą za dużo, normalnie się to nie zdaża) i samochód zaskoczył na tzw. pycha i czy czasem nie przeskoczył na pasku rozrządu;/ Jeżeli problemy z odpalaniem zaczeły się dokładnie od tego momentu to możebyć i to, ale jeśli nie odbyło się to z ostrą redukcją biegu to raczej mało prawdopodobne. Nie mniej jednak dla świętego spokoju posprawdzaj znaki na rozrządzie czy wszystko sie zgadza. ja cały czas stawiam na te świece, w jaki sposób je sprawdzałeś? Edytowane 16 Lutego 2009 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 16 Lutego 2009 wszystko jest opisane na forum, wystarczy zadać sobie trud i poszukać lub zajrzeć do FAQ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek2471 Zgłoś #10 Napisano 16 Lutego 2009 cysiokysio swiece kupiłem nowe boscha a sprawdzałem również czy dochodzi prąd do nich i z tym jest o.k, jak zapalił na pych to było na 2 bez redukcji poprostu zachamował zdechł ale auto się toczyło i jak puścił chamulec to zastartował ormowiec szukałem ale tego dokładnie nie znalazłem jesli możesz to proszę o pomoc jeśli nie to szkoda pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #11 Napisano 16 Lutego 2009 cysiokysio swiece kupiłem nowe boscha a sprawdzałem również czy dochodzi prąd do nich i z tym jest o.k, Ze świecami to bywa róźnie, na twoim miejscu bym je sprawdził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek2471 Zgłoś #12 Napisano 16 Lutego 2009 o.k sprawdzę probówką z żarówką ale nawet te stare co wykręciłem to prąd przez nie przechodzi ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino25 Zgłoś #13 Napisano 16 Lutego 2009 a moze to filtr paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #14 Napisano 16 Lutego 2009 o.k sprawdzę probówką z żarówkąale nawet te stare co wykręciłem to prąd przez nie przechodzi ;/ to że przewodzi prąd nie znaczy że świeca jest ok. wykręć świecę i zobacz jak grzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #15 Napisano 16 Lutego 2009 Czy wymiana świec żarowych jest trudna? W którym miejscu są one wkręcone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #16 Napisano 16 Lutego 2009 Czy wymiana świec żarowych jest trudna? Prosta sprawa tylko trochę mało miejsca na ruch kluczem. W którym miejscu są one wkręcone? W głowicę od strony pompy paliwa połączone są taka miedzianą blaszką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #17 Napisano 16 Lutego 2009 A ile świec jest mi potrzebnych do wymiany, jeżeli chcę wymienić komplet? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #18 Napisano 16 Lutego 2009 4, po jednej na każdy cylinder. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek2471 Zgłoś #19 Napisano 16 Lutego 2009 filtr paliwa zmieniany ok roku temu świece grzeją ładnie zmieniłem węże od powrotu od wtryskiwaczy bo jeden delikatnie sączył ropę zobaczę jutro rano jak zapali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1989 Zgłoś #20 Napisano 16 Lutego 2009 to bedzie pompa mówię Ci.ja też tak miałem i zahamowałem raz silnikiem i mi sie przestawił pasek na pompie i miałem zły kąt wyprzedzenia wtrysku.jedż do dobrego warsztatu i niech CI to sprawdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach