Skocz do zawartości
piotreklhc

Passat 1.8l 20v 2000r. Co to jest i jak działa??

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie :) ,tyle że mi to nie dogodzi z samochodami :P myślałem że bedzie jechał po tej operacji jak 1.8T :D , jedyne co zauważyłem to fakt że kulturalniej jedzie , płynnie przyśpiesza itp.

 

Patryk a to ustrojstwo ma wpływ na ekonomię??

Edytowane przez tomascor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Patryk a to ustrojstwo ma wpływ na ekonomię??

 

Ma,ponieważ steruje dolotem/ilością powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Patryk za pomoc ;) browarek dla Ciebie :D ... Teraz byle jak najdłużej dawało rade :D ... A jeszcze jedno pytanko jak to ma się do osiągów i mocy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jeszcze jedno pytanko jak to ma się do osiągów i mocy .

Raczej tak ;)

Skoro nie otwiera do końca dolotu powietrza to osiągi sa automatycznie słabsze niestety.W sumie-badziewny patent...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patryk jeszcze jedno pytanko , ta badziewna wajcha ( w sytuacji gdy trzmasz dluzej wcisniety gaz ) ma caly czas byc podciagnieta jak jest wcisniety gaz czy tylko w momecie wciskania gazu i po chwili opada. Moze dziwne pytanie ale szukam sensu dla tego gowna, bo jesli ma otwierac krodki obieg tylko na chwile to gdzie tu sens dzialania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwiera tylko podczas dużego obciążenia silnikia-od tego też zależy stopień otwarcia.Przy mocnym depnięciu na gaz otwiera całkowicie,na postoju dodawając ręcznie gazu możliwe jest mniejsze odchylenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie znalazłem extra klej do klejenia tych membram... super elastyczny, wytrzymuje obciążenie do 45kg/cm2

SOUDAL FIX ALL ULTRA PURE POWER

tubka 20ml to koszt ok 15zł, ale działa!!! i można nim nawet ubytki uzupełniać w membramie!!

 

oto link:

 

http://www.soudal.pl/index.php/archiwum/soudal-fix-all-ultra-power.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dzis zauwazylem ze tez mam kejniety ten platik na koncu tej wajchy i nie otwiera mi ten przepustnicy.... czy te wajche mozna jakos zdemontowac czy trzeba kleic tak jak jest zamontowana??

a 2pytanie czy to moze byc tym spowodowane ze jak przyspieszam gwaltowniej to slychac takie jakby terkotanie z silnika jakby dziurawy wydechc lub pusta puszka wydechu ale tylko jak mocniej wcisne gaz....

 

 

zaraz pojde skleic i sie zobaczy czy bedzie ok jesli nie to bede kombinowal z jakas blaszka....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz tak pokleić aby dźwigienka mogła się swobodnie poruszać.Jeżeli się nie da już pokleić to poprostu dosztukuj kawałek blaszki.

Co do dzwonienia w silniku to mogą to być zawory lub kieliszki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i sklejone niby tandetnie ale trzyma sie !! zobaczymy ja jak dlugo ... przejechalem sie kilkaset km i faktyczniej silnik troszke zywszy i lepeij sie kreci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh widzę wiele osób ma problemy z tym Zaworem ;) (N156)

niestety jak sie dowiedziałem jest oto wada fabryczna.. często pękają końcówki.. przejechałem z 20 autoszrotów... i w każdym gdzie udało mi sie znaleźć PLASTIKOWY Kolektor... było pęknięte... no wiec po wielu walkach... (klejenie nie przynosi efektów jest to Polietylen... a on się nie klei ogóle... jedynie trochę cos może potrzymać) po kombinacjach z Blacha aluminiowa dookoła i klejem trochę pomogło.. ale po około 2 tygodniach puściło... wiec się wykurzyłem zadzwoniłem do kolegi który ma tokarkę i mi zrobi cały element z mosiądz tzn cały nowy pałąg... zdjęcia wrzucę później jak zrobię ... mimo tego mocy nie przybyło... ale spalanie za to się zmniejszyło...

ps. nawet Audi wie ze te rozwiązanie tego zaworu to bubel... i po czasie wycofało podobno plastikowe kolektory i zaczęło montować aluminiowe z zastosowaniem "orczyka" zamiast tego plastiku...

zdjecie.jpg

zdjecie2.jpg

Edytowane przez s6spn6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem jak w opisie jak tylko wrócę z trasy zaraz to sprawdzę i mam jeszcze taki problem z odpalanie nieraz rano zapali bez problemu a czasami trzeba mu trochę pokręcić lecz później nie ma znaczenia czy go zagrzeje czy zgaszę silnik natychmiast to po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik odpala na szczała ale gdy poczekam z 10 min to znowu muszę chwilę pokręcić żeby odpalił ma ktoś jakieś pomysły??

Edytowane przez Jacko.80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mi sie nasowa to powietrze w ukladzie lub zle dzialajaca pompa paliwa.

 

PS. slyszysz pompe jak przekrecasz zaplon??

 

Co do membran , powiem wam ze u siebie szukalem na szrotach szczelnej , do wodzika da sie dorobic uchwyt, jedno co moge dodac nie ruszajcie kopoulki ( tego elementu w ktory wchodzi wezyk ) delikatne przekrecenie i membrana w kibel .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompe slychac za kazdym razem po przekreceniu kluczyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem membrame i w moim przypatku jest dora lecz w obudowie zrobila sie dziurka prawdopodobnie zrobil ja mechanik gdy spraedzal odpalanie po zaklejeniu jest dobrze silnik reaguje na pedal gazu, wracajac do domu sprawdze spalanie czy sie zmniejszylo ale problem z odpalaniem pozostaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem wczoraj regulator przestawiania kolektora i również mam pęknięta gumową membranę.Pęknięcie około 3cm wzdłuż kołnierza membrany.Od dołu "grzybka" nad wtyczką od zaworu mam niewielki otwór o nieregularnych kształtach.Czy wy też macie taki otwór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie obroty chodzą równo, ale pasek stracił na mocy, no i najważniejsze na luzie wszystko jest ok, ale jak dodam trochę gazu to z tej puszki słychać klekot/terkot. Ma ktoś taki objaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heh widzę wiele osób ma problemy z tym Zaworem (N156)

niestety jak sie dowiedziałem jest oto wada fabryczna.. często pękają końcówki.. przejechałem z 20 autoszrotów... i w każdym gdzie udało mi sie znaleźć PLASTIKOWY Kolektor... było pęknięte... no wiec po wielu walkach... (klejenie nie przynosi efektów jest to Polietylen... a on się nie klei ogóle... jedynie trochę cos może potrzymać) po kombinacjach z Blacha aluminiowa dookoła i klejem trochę pomogło.. ale po około 2 tygodniach puściło... wiec się wykurzyłem zadzwoniłem do kolegi który ma tokarkę i mi zrobi cały element z mosiądz tzn cały nowy pałąg... zdjęcia wrzucę później jak zrobię ... mimo tego mocy nie przybyło... ale spalanie za to się zmniejszyło...

ps. nawet Audi wie ze te rozwiązanie tego zaworu to bubel... i po czasie wycofało podobno plastikowe kolektory i zaczęło montować aluminiowe z zastosowaniem "orczyka" zamiast tego plastiku...

 

kolego a jak to przymocowałeś do plastikowej dzwigienki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam silnik 1.8 ADR, także mam walniety korbowodzik i membrane, kupiłem dzisiaj zespół napędu z silnika 1.6 ARM wygląda tak samo, podpasuje mi to ?

 

pozdrawiam Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem sobie sam... NIE PASUJE!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności