tomascor Zgłoś #61 Napisano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Dokładnie ,tyle że mi to nie dogodzi z samochodami myślałem że bedzie jechał po tej operacji jak 1.8T , jedyne co zauważyłem to fakt że kulturalniej jedzie , płynnie przyśpiesza itp. Patryk a to ustrojstwo ma wpływ na ekonomię?? Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #62 Napisano 14 Kwietnia 2011 Patryk a to ustrojstwo ma wpływ na ekonomię?? Ma,ponieważ steruje dolotem/ilością powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #63 Napisano 14 Kwietnia 2011 Dzieki Patryk za pomoc browarek dla Ciebie ... Teraz byle jak najdłużej dawało rade ... A jeszcze jedno pytanko jak to ma się do osiągów i mocy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #64 Napisano 15 Kwietnia 2011 A jeszcze jedno pytanko jak to ma się do osiągów i mocy . Raczej tak Skoro nie otwiera do końca dolotu powietrza to osiągi sa automatycznie słabsze niestety.W sumie-badziewny patent... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #65 Napisano 27 Kwietnia 2011 Patryk jeszcze jedno pytanko , ta badziewna wajcha ( w sytuacji gdy trzmasz dluzej wcisniety gaz ) ma caly czas byc podciagnieta jak jest wcisniety gaz czy tylko w momecie wciskania gazu i po chwili opada. Moze dziwne pytanie ale szukam sensu dla tego gowna, bo jesli ma otwierac krodki obieg tylko na chwile to gdzie tu sens dzialania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #66 Napisano 27 Kwietnia 2011 Otwiera tylko podczas dużego obciążenia silnikia-od tego też zależy stopień otwarcia.Przy mocnym depnięciu na gaz otwiera całkowicie,na postoju dodawając ręcznie gazu możliwe jest mniejsze odchylenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jony b Zgłoś #67 Napisano 25 Czerwca 2011 panowie znalazłem extra klej do klejenia tych membram... super elastyczny, wytrzymuje obciążenie do 45kg/cm2 SOUDAL FIX ALL ULTRA PURE POWER tubka 20ml to koszt ok 15zł, ale działa!!! i można nim nawet ubytki uzupełniać w membramie!! oto link: http://www.soudal.pl/index.php/archiwum/soudal-fix-all-ultra-power.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hugo Zgłoś #68 Napisano 26 Czerwca 2011 no dzis zauwazylem ze tez mam kejniety ten platik na koncu tej wajchy i nie otwiera mi ten przepustnicy.... czy te wajche mozna jakos zdemontowac czy trzeba kleic tak jak jest zamontowana?? a 2pytanie czy to moze byc tym spowodowane ze jak przyspieszam gwaltowniej to slychac takie jakby terkotanie z silnika jakby dziurawy wydechc lub pusta puszka wydechu ale tylko jak mocniej wcisne gaz.... zaraz pojde skleic i sie zobaczy czy bedzie ok jesli nie to bede kombinowal z jakas blaszka.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #69 Napisano 26 Czerwca 2011 Musisz tak pokleić aby dźwigienka mogła się swobodnie poruszać.Jeżeli się nie da już pokleić to poprostu dosztukuj kawałek blaszki. Co do dzwonienia w silniku to mogą to być zawory lub kieliszki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hugo Zgłoś #70 Napisano 26 Czerwca 2011 i sklejone niby tandetnie ale trzyma sie !! zobaczymy ja jak dlugo ... przejechalem sie kilkaset km i faktyczniej silnik troszke zywszy i lepeij sie kreci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s6spn6 Zgłoś #71 Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) heh widzę wiele osób ma problemy z tym Zaworem (N156) niestety jak sie dowiedziałem jest oto wada fabryczna.. często pękają końcówki.. przejechałem z 20 autoszrotów... i w każdym gdzie udało mi sie znaleźć PLASTIKOWY Kolektor... było pęknięte... no wiec po wielu walkach... (klejenie nie przynosi efektów jest to Polietylen... a on się nie klei ogóle... jedynie trochę cos może potrzymać) po kombinacjach z Blacha aluminiowa dookoła i klejem trochę pomogło.. ale po około 2 tygodniach puściło... wiec się wykurzyłem zadzwoniłem do kolegi który ma tokarkę i mi zrobi cały element z mosiądz tzn cały nowy pałąg... zdjęcia wrzucę później jak zrobię ... mimo tego mocy nie przybyło... ale spalanie za to się zmniejszyło... ps. nawet Audi wie ze te rozwiązanie tego zaworu to bubel... i po czasie wycofało podobno plastikowe kolektory i zaczęło montować aluminiowe z zastosowaniem "orczyka" zamiast tego plastiku... Edytowane 27 Czerwca 2011 przez s6spn6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacko.80 Zgłoś #72 Napisano 2 Sierpnia 2011 (edytowane) Mam ten sam problem jak w opisie jak tylko wrócę z trasy zaraz to sprawdzę i mam jeszcze taki problem z odpalanie nieraz rano zapali bez problemu a czasami trzeba mu trochę pokręcić lecz później nie ma znaczenia czy go zagrzeje czy zgaszę silnik natychmiast to po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik odpala na szczała ale gdy poczekam z 10 min to znowu muszę chwilę pokręcić żeby odpalił ma ktoś jakieś pomysły?? Edytowane 2 Sierpnia 2011 przez Jacko.80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #73 Napisano 2 Sierpnia 2011 Jedyne co mi sie nasowa to powietrze w ukladzie lub zle dzialajaca pompa paliwa. PS. slyszysz pompe jak przekrecasz zaplon?? Co do membran , powiem wam ze u siebie szukalem na szrotach szczelnej , do wodzika da sie dorobic uchwyt, jedno co moge dodac nie ruszajcie kopoulki ( tego elementu w ktory wchodzi wezyk ) delikatne przekrecenie i membrana w kibel . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacko.80 Zgłoś #74 Napisano 3 Sierpnia 2011 Pompe slychac za kazdym razem po przekreceniu kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacko.80 Zgłoś #75 Napisano 3 Sierpnia 2011 Sprawdzilem membrame i w moim przypatku jest dora lecz w obudowie zrobila sie dziurka prawdopodobnie zrobil ja mechanik gdy spraedzal odpalanie po zaklejeniu jest dobrze silnik reaguje na pedal gazu, wracajac do domu sprawdze spalanie czy sie zmniejszylo ale problem z odpalaniem pozostaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol Zgłoś #76 Napisano 24 Sierpnia 2011 Rozebrałem wczoraj regulator przestawiania kolektora i również mam pęknięta gumową membranę.Pęknięcie około 3cm wzdłuż kołnierza membrany.Od dołu "grzybka" nad wtyczką od zaworu mam niewielki otwór o nieregularnych kształtach.Czy wy też macie taki otwór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechoo Zgłoś #77 Napisano 12 Września 2011 Witam U mnie obroty chodzą równo, ale pasek stracił na mocy, no i najważniejsze na luzie wszystko jest ok, ale jak dodam trochę gazu to z tej puszki słychać klekot/terkot. Ma ktoś taki objaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek547 Zgłoś #78 Napisano 18 Września 2011 heh widzę wiele osób ma problemy z tym Zaworem (N156) niestety jak sie dowiedziałem jest oto wada fabryczna.. często pękają końcówki.. przejechałem z 20 autoszrotów... i w każdym gdzie udało mi sie znaleźć PLASTIKOWY Kolektor... było pęknięte... no wiec po wielu walkach... (klejenie nie przynosi efektów jest to Polietylen... a on się nie klei ogóle... jedynie trochę cos może potrzymać) po kombinacjach z Blacha aluminiowa dookoła i klejem trochę pomogło.. ale po około 2 tygodniach puściło... wiec się wykurzyłem zadzwoniłem do kolegi który ma tokarkę i mi zrobi cały element z mosiądz tzn cały nowy pałąg... zdjęcia wrzucę później jak zrobię ... mimo tego mocy nie przybyło... ale spalanie za to się zmniejszyło... ps. nawet Audi wie ze te rozwiązanie tego zaworu to bubel... i po czasie wycofało podobno plastikowe kolektory i zaczęło montować aluminiowe z zastosowaniem "orczyka" zamiast tego plastiku... kolego a jak to przymocowałeś do plastikowej dzwigienki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #79 Napisano 9 Lipca 2012 Witam, mam silnik 1.8 ADR, także mam walniety korbowodzik i membrane, kupiłem dzisiaj zespół napędu z silnika 1.6 ARM wygląda tak samo, podpasuje mi to ? pozdrawiam Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #80 Napisano 13 Lipca 2012 Odpowiem sobie sam... NIE PASUJE!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach