Gość LukWol Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2009 Witam. Co trzeba kupić , samą uszczelkę , bo ktoś mi wspominał ,że tam jeszcze jakieś gumiki , korki gumowe , czy coś w tym rodzaju ? Passat B4 1.8 1995r. (ADZ) BEN / GAZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2009 Lepiej nie bierz tego korkowego badziewia bo nie idzie tego jakoś normalnie poskładać, tylko kup tą gumową jednoczęściową, taką co tam powinna siedzieć. Około 50-60zł kosztuje, ale bedziesz miał spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbu Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2009 Uważaj przy zakupie bo są 2 rodzaje tych gumowych uszczelek. Jedne mają już metalowe tulejki w miejscach na śruby, drugie są bez tych tulejek (ciężko mi to określić, ale w sklepie powinni wiedzieli). A co do uszczelki, to też polecam gumową - koszt uszczelki 25-35 zł, a jakość sporo wyższa. Co do Twojego pytania, to jest tam jeszcze taki gumowy korek w kształcie półkola - jak spojrzysz to z prawej stronie, na krótszym boku podstawy dekla on się znajduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2009 Lepiej nie bierz tego korkowego badziewia bo nie idzie tego jakoś normalnie poskładać, tylko kup tą gumową jednoczęściową To trochę nie tak Jeżeli szpilki w głowicy do przykręcenia pokrywy mają dystanse to nie założysz gumowej uszczelki. Są 2 rodzaje głowic (szpilek) do jednych pasuje tylko korkowa uszczelka, do tych drugich pasuje tylko gumowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość LukWol Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2009 Dzięki wielkie za rade . napeno wezme gumową. Kiedyś w astrze miałem korek załozony w warstacie i po 3000 cała głowica była zażygana , zmieniłem na gumową orginalną osobiscie i do dziś astra smiga u moje kumpla juz ze 20000 km z suchą głowicą Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #6 Napisano 12 Lutego 2009 Witam, Czy podczas wymiany uszczelki potrzebuję zdjąć cokolwiek innego poza pokrywą zaworu ? Czy wymaga to wyjęcia rozrządu? (pytam, gdyż rozrząd przylega do pokrywy). Do 1.9 D będzie uszczelka korkowa czy gumowa? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 12 Lutego 2009 musisz odkręcić opaski zaciskowe przy odolejaczu (tym grzybku w pokrywie) i w sumie tyle. Gdybyś chciał go wyjąć to jest na wcisk, ale nie ma takiej potrzeby. Uszczelka gumowa, radzę zaopatrzyć się także w nowe uszczelki szpilek oraz podkładki jeśli chcesz mieć spokój z wyciekami. Zastosowałem ten patent 2 lata temu i ciągle mam sucho. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=172225&postcount=11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach