wojta Zgłoś #21 Napisano 2 Marca 2010 Przepraszam ale mam ten sam problem tylko że w passat B4 2.9 vr6... Jadąc wcisnąłem sprzegło i mi zgasł silnik... a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało... Wie ktoś co to może być... blado kolego cos z silnikiem sie stalo skoro ci go bloklo w czasie jazdy sprawdz na poczatek rozrzad a potem proponuje miske olejowa sciagac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumle21 Zgłoś #22 Napisano 2 Marca 2010 Ale u mnie rozrząd jest na łańcuszku.. możliwe że pękł.... ---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:34 ---------- Tylko problem jest takiego typu żeby sprawdzić rozrząd to trzeba wyjąc silnik lub skrzynię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #23 Napisano 2 Marca 2010 Ale u mnie rozrząd jest na łańcuszku.. możliwe że pękł.... ---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:34 ---------- Tylko problem jest takiego typu żeby sprawdzić rozrząd to trzeba wyjąc silnik lub skrzynię... jezeli masz lancuch to mam pytanie nic ci nie walnelo w silniku zadnego huku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumle21 Zgłoś #24 Napisano 2 Marca 2010 własnie o to chodzi że nie... Jak mi zgasł podczas jak wcisnąłem sprzegło to wrzuciłem na luz i sie zatrzymałem.... a później rozrusznik tiki tiki i wszyskie kontrolki zaczeły przygasać... mimo wymiany akumulatora dalej nie rusza sie rozrusznik... a jak próbowałem rozciągnąc to koła sie blokują... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #25 Napisano 2 Marca 2010 własnie o to chodzi że nie... Jak mi zgasł podczas jak wcisnąłem sprzegło to wrzuciłem na luz i sie zatrzymałem.... a później rozrusznik tiki tiki i wszyskie kontrolki zaczeły przygasać... mimo wymiany akumulatora dalej nie rusza sie rozrusznik... a jak próbowałem rozciągnąc to koła sie blokują... widac ze zlapalo ci silnik i tu szukaj przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumle21 Zgłoś #26 Napisano 2 Marca 2010 Dzięki... Trzeba będzie wyjąć skrzynie rozkręcić dekle i sprawdzić rozrząd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #27 Napisano 2 Marca 2010 Dzięki... Trzeba będzie wyjąć skrzynie rozkręcić dekle i sprawdzić rozrząd... skrzynie zostaw zacznij od miski olejowej popatrz na korbowody zgasl i ci go laplo wtedy jak by poszedl lancuch to zamielilo by i mysle ze uslyszal bys lak spotykaja sie zawory z tlokami POWODZONKA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #28 Napisano 3 Marca 2010 Wie ktoś co to może być..Mógł pójść rozrząd, docisk sprzęgła, mogła się rozpaść skrzynia i wiele innych powodów. Napęd na 4 łapy ma to do siebie że jak zablokuje to na amena jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowałoJak wciskasz sprzęgło to jesteś w stanie ruszyć autem? Jeśli tak to przyczyn szukałbym w skrzyni (zablokowana). Nie wiem czy w twoim roczniku vw już poprawił ale były skrzynie, które miały zawleczki wewnątrz i ten feler przy dłuższym użytkowaniu potrafił narobić niezłego bigosu. Miałem Transportera T3 z napędem na 4 i taka awaria zmusiła mnie do zamiany na zwykłą skrzynię, gdyż u mnie zawleczka która się wysunęła zablokowała skrzynię rozsadzając ją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumle21 Zgłoś #29 Napisano 3 Marca 2010 Ale biegi wchodzą normalnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 3 Marca 2010 Przepraszam ale mam ten sam problem tylko że w passat B4 2.9 vr6... Jadąc wcisnąłem sprzegło i mi zgasł silnik... a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało... Wie ktoś co to może być... wg mnie to silnik masz do remontu skoro przy wciśniętym sprzęgle zgasł skrzynia to nie ma nic do rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #31 Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) Kolego Retziel jeśli auto dojechało do miejsca wyłączenia silnika bez żadnych niespodzianek to raczej małe szanse, żeby strzelił rozrząd w chwili wyłączania silnika i żebyś tego nie poczuł. Szukałbym od układu elektrycznego czyli: - padnięty akumulator (nawet jak odpalałeś kablami to nie znaczy, że to nie wina akumulatora. Kiedy akumulator padnie na amen to na kable także nie odpalisz, chyba, że wsadziłeś nowy akumulator do swojego samochodu - wtedy zgoda, można wykluczyć baterię.) - zacięty rozrusznik Nie próbuj odpalać na linkę. Lepiej dojechać już na tej lince do warsztatu i niech tam walczą. Edytowane 3 Marca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #32 Napisano 3 Marca 2010 a masz olej ? mialem cos podobnego w zastepczym aucie alfie 166 przyjechalem pod firme wylaczylem silnik a za 3 h juz nie zakrecil przyjechal serwis z prostownikiem rozruchowym i przy dodatkowym zasilaniu nawet nie zakrecil . Sprawdzili olej a tam ani kropelki przy tym zadna kontrolka nie pokazala BRAKU cisnienia, poziomua nawet temperatury , silnik oczywiscie zatarty poszedl na zlom bo naprawa tej jednostki V6 3.0 benzyna byla nie oplacalna nie chce byc zlym prorokiem ale nic innego nie przychodzi mi do glowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #33 Napisano 3 Marca 2010 Kiedyś w innym aucie odkręciła mi się panewka i zablokowała wał-efekt podobny do opisywanego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumle21 Zgłoś #34 Napisano 3 Marca 2010 Olej jest i był stan... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #35 Napisano 3 Marca 2010 Patrick to kto ci robił wał ze nie założył zabespieczeń na śruby stop korbowodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #36 Napisano 3 Marca 2010 Jeden z większych warsztatów w Zabrzu. Cieszyli się dobrą renomą, auto od nowości było robione u nich, jednak potem jakość systematycznie spadała-ostatnią rzeczą była wymiana bloku jaką daliśmy im zrobić. Po 20tyś stało się co opisałem. Na szczęście panewce nic się nie stało, silnik bezkolizyjny, wymieniłem pogięte laski, rozrząd i dalej jeździłem Warsztat omijałem łukiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #37 Napisano 3 Marca 2010 no to masz szczęści ze masz bez kolizyjny silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #38 Napisano 3 Marca 2010 Miałem-dawno temu to było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #39 Napisano 3 Marca 2010 Kolego Retziel jeśli auto dojechało do miejsca wyłączenia silnikabez żadnych niespodzianek to raczej małe szanse, żeby strzelił rozrząd w chwili wyłączania silnika i żebyś tego nie poczuł. Szukałbym od układu elektrycznego czyli: - padnięty akumulator (nawet jak odpalałeś kablami to nie znaczy, że to nie wina akumulatora. Kiedy akumulator padnie na amen to na kable także nie odpalisz, chyba, że wsadziłeś nowy akumulator do swojego samochodu - wtedy zgoda, można wykluczyć baterię.) - zacięty rozrusznik Nie próbuj odpalać na linkę. Lepiej dojechać już na tej lince do warsztatu i niech tam walczą. jezeli ato jedzie na wcisnietym sprzegle a jak go pusci nie da sie ruszyc to wszystko wskazuje na zblokowanie silnika wiec co ma zwiazek z tym elektryka ? ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:17 ---------- Mógł pójść rozrząd, docisk sprzęgła, mogła się rozpaść skrzynia i wiele innych powodów. Napęd na 4 łapy ma to do siebie że jak zablokuje to na amenJak wciskasz sprzęgło to jesteś w stanie ruszyć autem? Jeśli tak to przyczyn szukałbym w skrzyni (zablokowana). Nie wiem czy w twoim roczniku vw już poprawił ale były skrzynie, które miały zawleczki wewnątrz i ten feler przy dłuższym użytkowaniu potrafił narobić niezłego bigosu. Miałem Transportera T3 z napędem na 4 i taka awaria zmusiła mnie do zamiany na zwykłą skrzynię, gdyż u mnie zawleczka która się wysunęła zablokowała skrzynię rozsadzając ją. Jak wciskasz sprzęgło to jesteś w stanie ruszyć autem? Jeśli tak to przyczyn szukałbym w skrzyni (zablokowana). Nie wiem czy w twoim roczniku vw już poprawił ale były skrzynie, które miały zawleczki wewnątrz i ten feler przy dłuższym użytkowaniu potrafił narobić niezłego bigosu. Miałem Transportera T3 z napędem na 4 i taka awaria zmusiła mnie do zamiany na zwykłą skrzynię, gdyż u mnie zawleczka która się wysunęła zablokowała skrzynię rozsadzając ją. jesli wciskasz sprzeglo to rozlaczasz skrzynie z silnikiem jesli da sie wtedy ruszyc a jak puscisz sprzeglo to nie wszystko wskazuje na silnik poniewaz jak auto jedzie do przodu to skrzynia zawsze pracuje poloski wkoncu zawsze sie kreca a jak i one to i reszta skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkaz1250 Zgłoś #40 Napisano 3 Marca 2010 Przepraszam ale mam ten sam problem tylko że w passat B4 2.9 vr6... Jadąc wcisnąłem sprzegło i mi zgasł silnik... a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało... Wie ktoś co to może być... Według mnie silnik się zatarł, złapał na panewce albo tłok w cylindrze. Gdyby to był rozrząd ,to raczej byś wiedział -po dziurze w obudowie:) chyba, że łańcuch pękł przy niskich obrotach silnika. Myślę,że na początek pokrywa zarorów w górę a jak nic nie będzie widać to miska w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach