Skocz do zawartości
retziel

zablokowany silnik , nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam ale mam ten sam problem tylko że w passat B4 2.9 vr6... Jadąc wcisnąłem sprzegło i mi zgasł silnik... a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało... Wie ktoś co to może być...
blado kolego cos z silnikiem sie stalo skoro ci go bloklo w czasie jazdy sprawdz na poczatek rozrzad a potem proponuje miske olejowa sciagac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale u mnie rozrząd jest na łańcuszku.. możliwe że pękł....

 

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:34 ----------

 

Tylko problem jest takiego typu żeby sprawdzić rozrząd to trzeba wyjąc silnik lub skrzynię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale u mnie rozrząd jest na łańcuszku.. możliwe że pękł....

 

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:34 ----------

 

Tylko problem jest takiego typu żeby sprawdzić rozrząd to trzeba wyjąc silnik lub skrzynię...

jezeli masz lancuch to mam pytanie nic ci nie walnelo w silniku zadnego huku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie o to chodzi że nie... Jak mi zgasł podczas jak wcisnąłem sprzegło to wrzuciłem na luz i sie zatrzymałem.... a później rozrusznik tiki tiki i wszyskie kontrolki zaczeły przygasać... mimo wymiany akumulatora dalej nie rusza sie rozrusznik... a jak próbowałem rozciągnąc to koła sie blokują...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
własnie o to chodzi że nie... Jak mi zgasł podczas jak wcisnąłem sprzegło to wrzuciłem na luz i sie zatrzymałem.... a później rozrusznik tiki tiki i wszyskie kontrolki zaczeły przygasać... mimo wymiany akumulatora dalej nie rusza sie rozrusznik... a jak próbowałem rozciągnąc to koła sie blokują...
widac ze zlapalo ci silnik i tu szukaj przyczyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki... Trzeba będzie wyjąć skrzynie rozkręcić dekle i sprawdzić rozrząd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki... Trzeba będzie wyjąć skrzynie rozkręcić dekle i sprawdzić rozrząd...

skrzynie zostaw zacznij od miski olejowej popatrz na korbowody zgasl i ci go laplo wtedy jak by poszedl lancuch to zamielilo by i mysle ze uslyszal bys lak spotykaja sie zawory z tlokami POWODZONKA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktoś co to może być..
Mógł pójść rozrząd, docisk sprzęgła, mogła się rozpaść skrzynia i wiele innych powodów. Napęd na 4 łapy ma to do siebie że jak zablokuje to na amen
a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało
Jak wciskasz sprzęgło to jesteś w stanie ruszyć autem? Jeśli tak to przyczyn szukałbym w skrzyni (zablokowana). Nie wiem czy w twoim roczniku vw już poprawił ale były skrzynie, które miały zawleczki wewnątrz i ten feler przy dłuższym użytkowaniu potrafił narobić niezłego bigosu. Miałem Transportera T3 z napędem na 4 i taka awaria zmusiła mnie do zamiany na zwykłą skrzynię, gdyż u mnie zawleczka która się wysunęła zablokowała skrzynię rozsadzając ją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale biegi wchodzą normalnie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam ale mam ten sam problem tylko że w passat B4 2.9 vr6... Jadąc wcisnąłem sprzegło i mi zgasł silnik... a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało... Wie ktoś co to może być...
wg mnie to silnik masz do remontu skoro przy wciśniętym sprzęgle zgasł skrzynia to nie ma nic do rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Retziel jeśli auto dojechało do miejsca wyłączenia silnika

bez żadnych niespodzianek to raczej małe szanse, żeby strzelił rozrząd

w chwili wyłączania silnika i żebyś tego nie poczuł.

 

Szukałbym od układu elektrycznego czyli:

- padnięty akumulator

(nawet jak odpalałeś kablami to nie znaczy, że to nie wina akumulatora.

Kiedy akumulator padnie na amen to na kable także nie odpalisz, chyba, że wsadziłeś

nowy akumulator do swojego samochodu - wtedy zgoda, można wykluczyć baterię.)

- zacięty rozrusznik

 

 

 

 

Nie próbuj odpalać na linkę. Lepiej dojechać już na tej lince

do warsztatu i niech tam walczą.

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

a masz olej ?

mialem cos podobnego w zastepczym aucie

alfie 166 przyjechalem pod firme wylaczylem silnik a za 3 h juz nie zakrecil

przyjechal serwis z prostownikiem rozruchowym i przy dodatkowym zasilaniu nawet nie zakrecil .

Sprawdzili olej a tam ani kropelki przy tym zadna kontrolka nie pokazala BRAKU cisnienia, poziomua nawet temperatury , silnik oczywiscie zatarty poszedl na zlom bo naprawa tej jednostki V6 3.0 benzyna byla nie oplacalna

 

nie chce byc zlym prorokiem ale nic innego nie przychodzi mi do glowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w innym aucie odkręciła mi się panewka i zablokowała wał-efekt podobny do opisywanego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej jest i był stan...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Patrick to kto ci robił wał ze nie założył zabespieczeń na śruby stop korbowodów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden z większych warsztatów w Zabrzu. Cieszyli się dobrą renomą, auto od nowości było robione u nich, jednak potem jakość systematycznie spadała-ostatnią rzeczą była wymiana bloku jaką daliśmy im zrobić. Po 20tyś stało się co opisałem. Na szczęście panewce nic się nie stało, silnik bezkolizyjny, wymieniłem pogięte laski, rozrząd i dalej jeździłem ;) Warsztat omijałem łukiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to masz szczęści ze masz bez kolizyjny silnik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem-dawno temu to było ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego Retziel jeśli auto dojechało do miejsca wyłączenia silnika

bez żadnych niespodzianek to raczej małe szanse, żeby strzelił rozrząd

w chwili wyłączania silnika i żebyś tego nie poczuł.

 

Szukałbym od układu elektrycznego czyli:

- padnięty akumulator

(nawet jak odpalałeś kablami to nie znaczy, że to nie wina akumulatora.

Kiedy akumulator padnie na amen to na kable także nie odpalisz, chyba, że wsadziłeś

nowy akumulator do swojego samochodu - wtedy zgoda, można wykluczyć baterię.)

- zacięty rozrusznik

 

 

 

 

Nie próbuj odpalać na linkę. Lepiej dojechać już na tej lince

do warsztatu i niech tam walczą.

jezeli ato jedzie na wcisnietym sprzegle a jak go pusci nie da sie ruszyc to wszystko wskazuje na zblokowanie silnika wiec co ma zwiazek z tym elektryka ?

 

---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:17 ----------

 

Mógł pójść rozrząd, docisk sprzęgła, mogła się rozpaść skrzynia i wiele innych powodów. Napęd na 4 łapy ma to do siebie że jak zablokuje to na amenJak wciskasz sprzęgło to jesteś w stanie ruszyć autem? Jeśli tak to przyczyn szukałbym w skrzyni (zablokowana). Nie wiem czy w twoim roczniku vw już poprawił ale były skrzynie, które miały zawleczki wewnątrz i ten feler przy dłuższym użytkowaniu potrafił narobić niezłego bigosu. Miałem Transportera T3 z napędem na 4 i taka awaria zmusiła mnie do zamiany na zwykłą skrzynię, gdyż u mnie zawleczka która się wysunęła zablokowała skrzynię rozsadzając ją.
Jak wciskasz sprzęgło to jesteś w stanie ruszyć autem? Jeśli tak to przyczyn szukałbym w skrzyni (zablokowana). Nie wiem czy w twoim roczniku vw już poprawił ale były skrzynie, które miały zawleczki wewnątrz i ten feler przy dłuższym użytkowaniu potrafił narobić niezłego bigosu. Miałem Transportera T3 z napędem na 4 i taka awaria zmusiła mnie do zamiany na zwykłą skrzynię, gdyż u mnie zawleczka która się wysunęła zablokowała skrzynię rozsadzając ją.

 

jesli wciskasz sprzeglo to rozlaczasz skrzynie z silnikiem jesli da sie wtedy ruszyc a jak puscisz sprzeglo to nie wszystko wskazuje na silnik poniewaz jak auto jedzie do przodu to skrzynia zawsze pracuje poloski wkoncu zawsze sie kreca a jak i one to i reszta skrzyni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam ale mam ten sam problem tylko że w passat B4 2.9 vr6... Jadąc wcisnąłem sprzegło i mi zgasł silnik... a jak chciałem go rozciągnąc to też koła zablokowało... Wie ktoś co to może być...
Według mnie silnik się zatarł, złapał na panewce albo tłok w cylindrze. Gdyby to był rozrząd ,to raczej byś wiedział -po dziurze w obudowie:) chyba, że łańcuch pękł przy niskich obrotach silnika. Myślę,że na początek pokrywa zarorów w górę a jak nic nie będzie widać to miska w dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności