Skocz do zawartości
Gość pavvcio

pasek 1.8T nie chce zapalic

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pavvcio

witam

mam problem z passatem 1.8t bo nie chce palic jak jest zimny, na popych zapala i silniczek ladnie rowno chodzi. Jak jest rozgrzany za zapala odrazu i w miare stygniecia zapalanie coraz gorzej wyglada. Macie pomysly gdzie tkwi problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na popych to babę można brać.Który rok i oznaczenie silnika.Jak odpalasz na popych to przestawia się rozrząd a jeśli przestawi się rozrząd to może juz nie odpalić.Po pierwsze

Wymień czujnik temp cieczy chłodzącej

po drugie sprawdź ciśnienie na p[ompie.Obstawiam raczej pierwsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pavvcio

samochod z roku 1998, numer silnika AEB186218. dodam jeszcze ze jak go krece to czasami zalapuje na sekundke i tak w kolko do rozladowania akumulatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proste czynności:

1) sprawdź czy wogóle dostastajesz paliwo pod maską (odkręć wąż podłączony do magistrali wtryskowej)

2)zobacz czy posiadasz iskry na wszystkich świecach.Jeżeli nie sprawdź czy posiadasz sygnały sterujące cewkami wysokiego napięcia(w złączce 3 pinowej jest +,- i sygnał)

3)wypnij przepływomierz i sprawdź czy odpali.Jeżeli nie to podłącz go ponownie.

 

Dodatkowe :

3)Podłącz VAG-a i sprawdź błędy.

4)Zlokalizować na Vagu lub ręcznie pomierzy sygnał idący z czujnika prędkości obrotowej silnika(brak odczytu uniemożliwia odpalenie)

 

To mi przychodzi na myśl jako podstawowe.Takie czujniki jak sonda lambda,czujnik halla nie mają większego wpływu na odpalanie a raczej na skład później mieszanki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem 1.8t aeb i mam pytanie czy kolega rozwiazal juz ten problem bo szczerze to juz mnie krew zalewa,pod vagiem wszystko spoko mi wychodzi.prosze o odpowiedz na gg 377902 z gory dziekuje za podpowiedzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a ja mam odwrotną sytuację od paru dni samochód nie chce mi palić na rozgrzanym silniku , rano wszystko jest ok pali za pierwszym a później klops kręci i kręci aż dopiero za trzecim razem odpala i to jak trochę popedałuje gazem :( , jak może być przyczyna ? (paliwo, pompa paliwa?) co sprawdzić ? mam kompa tylko że jestem laikiem w tym temacie. .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

goldii27 - znalazłem dzięki wyszukiwarce ;) takie wątki:

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55846&highlight=pali+ciep*y

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28494&highlight=pali+ciep*y

 

Trochę stare, ale za to dotyczą złego odpalania TDI na ciepłym. Tu jest mowa o benzynie na zimnym....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na popych to babę można brać.Który rok i oznaczenie silnika.Jak odpalasz na popych to przestawia się rozrząd a jeśli przestawi się rozrząd to może juz nie odpalić.Po pierwsze

Wymień czujnik temp cieczy chłodzącej

po drugie sprawdź ciśnienie na p[ompie.Obstawiam raczej pierwsze.

Jak odpalasz na popych to przestawia się rozrząd a jeśli przestawi się rozrząd to może juz nie odpalić.
kto ci takie kity wcisnął ? jak może się rozrząd przestawić od zapalenia przez pociągnięcie ? bo ja mam taki silnik i mi rozrząd się nie przestawił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki poczytałem ale u mnie są trochę inne objawy oprócz tych wspólnych że nie chce zapalić, chyba będę musiał odświeżyć wątek.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mam taki silnik i mi rozrząd się nie przestawił

To się ciesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też obstawiam czujnik temperatury cieczy ale łatwo to sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczke na zimnym i spróbować czy zapali bez problemu mój kumpel w golfie benz.miał taki objaw i po wymianie czujnika wszystko grało OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności