Gość pavvcio Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2009 witam mam problem z passatem 1.8t bo nie chce palic jak jest zimny, na popych zapala i silniczek ladnie rowno chodzi. Jak jest rozgrzany za zapala odrazu i w miare stygniecia zapalanie coraz gorzej wyglada. Macie pomysly gdzie tkwi problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2009 Na popych to babę można brać.Który rok i oznaczenie silnika.Jak odpalasz na popych to przestawia się rozrząd a jeśli przestawi się rozrząd to może juz nie odpalić.Po pierwsze Wymień czujnik temp cieczy chłodzącej po drugie sprawdź ciśnienie na p[ompie.Obstawiam raczej pierwsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pavvcio Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2009 samochod z roku 1998, numer silnika AEB186218. dodam jeszcze ze jak go krece to czasami zalapuje na sekundke i tak w kolko do rozladowania akumulatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2009 proste czynności: 1) sprawdź czy wogóle dostastajesz paliwo pod maską (odkręć wąż podłączony do magistrali wtryskowej) 2)zobacz czy posiadasz iskry na wszystkich świecach.Jeżeli nie sprawdź czy posiadasz sygnały sterujące cewkami wysokiego napięcia(w złączce 3 pinowej jest +,- i sygnał) 3)wypnij przepływomierz i sprawdź czy odpali.Jeżeli nie to podłącz go ponownie. Dodatkowe : 3)Podłącz VAG-a i sprawdź błędy. 4)Zlokalizować na Vagu lub ręcznie pomierzy sygnał idący z czujnika prędkości obrotowej silnika(brak odczytu uniemożliwia odpalenie) To mi przychodzi na myśl jako podstawowe.Takie czujniki jak sonda lambda,czujnik halla nie mają większego wpływu na odpalanie a raczej na skład później mieszanki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krolo1980 Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2010 Witam mam ten sam problem 1.8t aeb i mam pytanie czy kolega rozwiazal juz ten problem bo szczerze to juz mnie krew zalewa,pod vagiem wszystko spoko mi wychodzi.prosze o odpowiedz na gg 377902 z gory dziekuje za podpowiedzi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2010 Witam a ja mam odwrotną sytuację od paru dni samochód nie chce mi palić na rozgrzanym silniku , rano wszystko jest ok pali za pierwszym a później klops kręci i kręci aż dopiero za trzecim razem odpala i to jak trochę popedałuje gazem , jak może być przyczyna ? (paliwo, pompa paliwa?) co sprawdzić ? mam kompa tylko że jestem laikiem w tym temacie. . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2010 goldii27 - znalazłem dzięki wyszukiwarce takie wątki: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55846&highlight=pali+ciep*y http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28494&highlight=pali+ciep*y Trochę stare, ale za to dotyczą złego odpalania TDI na ciepłym. Tu jest mowa o benzynie na zimnym.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 29 Stycznia 2010 Na popych to babę można brać.Który rok i oznaczenie silnika.Jak odpalasz na popych to przestawia się rozrząd a jeśli przestawi się rozrząd to może juz nie odpalić.Po pierwsze Wymień czujnik temp cieczy chłodzącej po drugie sprawdź ciśnienie na p[ompie.Obstawiam raczej pierwsze. Jak odpalasz na popych to przestawia się rozrząd a jeśli przestawi się rozrząd to może juz nie odpalić.kto ci takie kity wcisnął ? jak może się rozrząd przestawić od zapalenia przez pociągnięcie ? bo ja mam taki silnik i mi rozrząd się nie przestawił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #9 Napisano 29 Stycznia 2010 dzięki poczytałem ale u mnie są trochę inne objawy oprócz tych wspólnych że nie chce zapalić, chyba będę musiał odświeżyć wątek. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #10 Napisano 29 Stycznia 2010 a mam taki silnik i mi rozrząd się nie przestawił To się ciesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #11 Napisano 29 Stycznia 2010 Ja też obstawiam czujnik temperatury cieczy ale łatwo to sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczke na zimnym i spróbować czy zapali bez problemu mój kumpel w golfie benz.miał taki objaw i po wymianie czujnika wszystko grało OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach