adamski65 Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2009 Witam.Chcem wymienic uszczelkę pod klawiaturą w moim pasku bowiem poci sie olejem,ale także zauważyłem,że poci się olejem z tej gumki na pokrywie od zawór,niewiem jak to fachowo się nazywa. I stąd moje pytanie , czy to także można wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2009 Kup sobie cały zestaw uszczelek pokrywy zaworów. ELRING 470.280 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2009 ja kupiłem, 60 zł i dalej się lało. krew mnie zalała i zapodałem silikonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamski65 Zgłoś #4 Napisano 6 Lutego 2009 Dzięki chłopaki,najpierw spróbuje od kompletu uszczelek i zobacze co bedzie dalej się działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Duckman Zgłoś #5 Napisano 6 Lutego 2009 Te trzy mocujace pokrywe klawiatury dokrecaj bardzo delikatnie.Ja przegialem i wymienialem dwa razy no i dalej cieklo olej pocil sie srubami , potem podlozylem pod nakretke mocujaca (jedna z trzech) oring i do dzis sucho jak na pustyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #6 Napisano 6 Lutego 2009 Cześć, uszczelki na szpilkach mocujących pokrywę zaworów występują w 2-ch rodzajach. 3 szt są umiejscowione na szpilce od wnętrza pokrywy i 3 szt od strony zewnętrznej. Z reguły wymienia się komplety, ponieważ wymiana samych zewnętrznych na niewiele się zda i nadal będzie występowało pocenie oleju. Koszt w ASO około 14,50 za 1 szt . Pozdrwiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 6 Lutego 2009 Kompletna uszczelka Reinz kosztuje jakies 70zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #8 Napisano 8 Lutego 2009 Witam, W-g ETKI nr uszczelek to: - zewnętrzna : 028 103 533 - wewnętrzna 028 103 532 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radok Zgłoś #9 Napisano 8 Lutego 2009 Polecam zastosować silikon wysokotemperaturowy -czarny lub czerwony(widoczny ale lepszy).Czasami wymiana tylko uszczelki nie pomaga-jak są mikroszczelinki to silikon załatwia na 99%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #10 Napisano 18 Listopada 2010 Odkopałam trochę stary temat ale się znalazł więc zapytam,czy w moim silniku(jak w podpisie)przy wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów trzeba wykręcać świece? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #11 Napisano 18 Listopada 2010 tak trzeba, są dwie uszczelki mała długa (wewnętrzna) i duża (zewnętrzna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #12 Napisano 18 Listopada 2010 Aż dwie? A czy jak wykręcę cewki to trzeba wykonać jakiś ruch czy wystarczy pociągnąć do góry aby wyszły? Orientuje się ktoś ile może kosztować taka uszczelka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #13 Napisano 18 Listopada 2010 cewki się wyciąga do góry a kosztu uszczelki nie znam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #14 Napisano 18 Listopada 2010 magda84 nie trzeba wykręcać świec a uszczelki wchodzą dwie jedna jest w środku trzeba użyć silikonu jak najbardziej inaczej będą występować wyciaki pokrywe przed wymianą uszczelki na nową najlepiej odtłuścić benzyną ekstrakcyjną żeby sie trzymał silikon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pumbat Zgłoś #15 Napisano 18 Listopada 2010 lub denaturatem odtłuścić można przesmarować też oryginalnym olejem przed nałożeniem uszczelki dużej różnicy nie ma:) obecnie polecam użyć silikon na 300 stopni do uszczelek ma kolor pomarańczowy bez problemu można go dostać w sklepach motoryzacyjnych aha uszczelke warto przesmarować z obu stron i zostawić autko na noc by silikon spokojnie doległ dokręcajcie uszczelki ostrożnie by nie zerwać gwintu:) pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach