Gość bomkallo Zgłoś #21 Napisano 4 Lutego 2009 huh no ulica:P ja trzymam osprzet w domu jak sprwadzam:P lambde mam zamiar sprwadzic jak bedzie cieplo bo sie nie obejdzie bez wlazenia pod samochod:P albo i anwet bez kanalu moze byc dup... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #22 Napisano 4 Lutego 2009 żeszz k..... dwa dni po resecie i jest gorzej niz było(poprzednim razem reset pomogł na kilka tyg), dodaję lekko gazu i silnik całkiem zamula, co dziwne jak wcisnę do dechy to aż rwie do przodu, obroty falują, spadają.. na gazie jezdzi oczywiscie ok, tylko nie da się odpalic na nim odpalic. Chyba trzeba sie wybrac do mechaniora ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek102 Zgłoś #23 Napisano 5 Lutego 2009 Sonda wymieniona komp reset cyka na PB cacuś aż się słuchać chce. Na LPG równiutko ekstra ale w czasie jazdy przy 2000-3000 przymuli go na moment takie uczucie jak by gazu mu brakowało ale jest go full dodje skany za pare godzin dam mu wycisku troszeczke 100 km w 1 strone zobacze co sie będzie działo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek102 Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2009 skany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1,8rp Zgłoś #25 Napisano 5 Lutego 2009 Radek a co moze byc przyczyna ze na gazie skacza mu obroty na benzynie jest jakby ok a pozatym jakies slabe przyspieszenie ma na gazie i benzynie jakby brak mocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek102 Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2009 Pawel1,8rp Sprawdź sonde U mnie temat już zamknięty gdzieś po 50km wszystko zaczeło grać jak należy temat zamykam Przyczyna------ sonda lambda Dziękuje za podpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2009 Radek a co moze byc przyczyna ze na gazie skacza mu obroty na benzynie jest jakby ok a pozatym jakies slabe przyspieszenie ma na gazie i benzynie jakby brak mocy sprawdzić przewody WN, świece, filtr powietrza, przewody podciśnienia wtrysku i czy nie łapie gdzieś lewego powietrza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 1001 Zgłoś #28 Napisano 6 Lutego 2009 ja rozlaczylem sonde zaizolowalem osobno rozloczylem akumlator na noc rano odpalilem na benzynie nie dodawalem gazu sam , szedl na wysokich obrotach po uruchomieniu wentylatora wylaczylem. odpalilem na nowo ,pojechalem 20km trzymal b.wysokie wolne obrot .wylaczylem po wlaczeni SZOK WSZYSTKO OK TAK NA BENZYNIE JAK I na LPG wczesniej odwiedzilem 3 warsztaty wszstko po kolei sprawdzali wtryski pompa elektryka itd. teraz beda klopoty przy analizie spalin ale coz to jest w porownaniu z roczna meczarnia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1,8rp Zgłoś #29 Napisano 6 Lutego 2009 multi a co może być z przewodem podciśnieniowym wtrysku? lewego powietrza raczej nie łapie podstawe wtrysku tą gumową wymieniłem przewody świece kopułke i palec Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2009 multi a co może być z przewodem podciśnieniowym wtrysku? lewego powietrza raczej nie łapie podstawe wtrysku tą gumową wymieniłem przewody świece kopułke i palec Mogły się odłączyć albo przy obudowie filtra powietrza albo przy wtrysku (są z tyłu wtrysku od grodzi) gumki poprzez które są nałożone murszeją z wiekiem czego skutkiem jest ich odłączenie silnik przez to nierówno może chodzić gasnąć jak dasz ostro w gar na zimnym silniku po czym będzie problem z odpaleniem a jak załapie to tak jakby na dwóch lub trzech garach chodził Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1,8rp Zgłoś #31 Napisano 6 Lutego 2009 Mogły się odłączyć albo przy obudowie filtra powietrza albo przy wtrysku (są z tyłu wtrysku od grodzi) gumki poprzez które są nałożone murszeją z wiekiem czego skutkiem jest ich odłączenie silnik przez to nierówno może chodzić gasnąć jak dasz ostro w gar na zimnym silniku po czym będzie problem z odpaleniem a jak załapie to tak jakby na dwóch lub trzech garach chodził wlasnie mam z odpalaniem czasem problemy ok jak wstane rano sprawdze i dam znac z gory dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #32 Napisano 7 Lutego 2009 (edytowane) no i dziś u mnie kłopot powrócił, a od 2 tygodni na benzynie śmigałem. Rano zapalam a tu ****, gaśnie, chodzi jak na 2 garach, podczas jazdy nie przyspiesza itd. Jako dodatkową wskazówkę mam w samochodzie MFA, i rano jadąc przez Gdańsk pokazał mi spalanie rzędu 5 ltr. Wynika więc z tego, że na 100% to będzie coś z podciśnieniem, bo w B4 MFA średnie spalanie właśnie z podciśnienia czyta. Idę do garażu... EDIT: bueheheheh podciśnienie ok, nie zauważyłem nieprawidłowości, za to po skasowaniu kompa - jak ręką odjął. Nosz kurde, przez 2 lata było ok aż tu tak nagle kłopoty się pojawiły. Edytowane 7 Lutego 2009 przez cervandes Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #33 Napisano 7 Lutego 2009 (edytowane) wlasnie mam z odpalaniem czasem problemy ok jak wstane rano sprawdze i dam znac z gory dzieki A u ciebie jak sprawdziłeś przewody podciśnienia? dziś porobię fotki poglądowe żebyś wiedział gdzie je wcisnąć jak coś EDIT: Tu masz to na rysunku 3 czerwone kreski to wężyki podciśnienia Edytowane 7 Lutego 2009 przez multi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek102 Zgłoś #34 Napisano 7 Lutego 2009 Na tym rysunku poglądowym, co załączyłeś masz zaznaczoną strzałkę gazie sie wtyka za chłodnicą ja mam to wyjęte Powód ---- Jak mam dużą prędkość i wcisnę sprzęgło auto jadąc na gazie gaśnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #35 Napisano 7 Lutego 2009 ja zgodnie z wskazówkami sprawdziłem odmę, raz ze było tam pełno szlamu to dwa węzyk był dziurawy( w koncu bedzie suchy silnik ) a takze docisnąłem węzyk od podcisnienia, poprawiło się, silnik chodzi ciszej co mnie zdziwiło i równiotko, teraz zmienię jeszcze filtr powietrza i zmierzę wartosci sondy lamba. pozdr, dzieki za rady! a jeszcze mam pytanie, podobno gdzies do odmy jest sitko, ja zdjąlem węzyk i go nie bylo, czy znajduje się ono pod pokrywą zaworow? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #36 Napisano 7 Lutego 2009 Jak mam dużą prędkość i wcisnę sprzęgło auto jadąc na gazie gaśnie Wyczyść styki na elektrozaworach i zmień konektorki na nowe (te co idą do masy auta również) dwa elektrozawory masz pod maską koło parownika a jeden masz przy butli z gazem ale najczęściej te pod maską się bardzo zasyfiają to kółko i strzałka były już wcześniej na obrazku moje zaznaczenia to te grubsze czerwone linie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1,8rp Zgłoś #37 Napisano 7 Lutego 2009 A u ciebie jak sprawdziłeś przewody podciśnienia? dziś porobię fotki poglądowe żebyś wiedział gdzie je wcisnąć jak coś EDIT: Tu masz to na rysunku 3 czerwone kreski to wężyki podciśnienia jeden był odpiety ten co idzie od obudowy filtra powietrza odpalil za 1 razem jak powinien i juz lepiej pracuje a co do tego odpalania to mrozy mogly byc przyczyna ze ciezko odpalal? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #38 Napisano 7 Lutego 2009 co do tego odpalania to mrozy mogly byc przyczyna ze ciezko odpalal? Mróz ma wpływ na odpalanie ponieważ akumulatory słabo go znoszą a jak aku jest słabe to może być problem z odpaleniem EDIT: sprawdziłeś styki na elektrozaworach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1,8rp Zgłoś #39 Napisano 7 Lutego 2009 Mróz ma wpływ na odpalanie ponieważ akumulatory słabo go znoszą a jak aku jest słabe to może być problem z odpaleniem EDIT: sprawdziłeś styki na elektrozaworach? To raczej nie wina akumulatora to wygladalo jakby dostawal paliwo do wtrysku ale nie chcial odpalic myslalem ze moze cos z przewodami ze nie dostaje iskry ale dostawal. stykow jeszcze nie mialem czasu sprawdzic w poniedzialek wymienie filtr gazu i powietrza bo powietrza mam juz troche brudny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hensiak Zgłoś #40 Napisano 8 Lutego 2009 Witam ja od kilku dni walczę z takim problemem u mnie objawia się to tak że wtryskiwacz leje za dużo paliwa czujnik temperatury już wymieniłem zmian nie ma , coś chyba raczej z sondą będzie bo jak ją rozłączyłem to silnik lepiej pracuje ale lekko strzela w " gażnik ". Co do resetu kompa to niektóre modele tak mają żę przy zamontowanym gazie szwankuje na paliwie i trzeba zamontować przekażnik na przewodzie podtrzymującym pamięć kompa tak żeby za każdym razem jak się wyłączy zapłon komp się restartował i będzie ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach