Marel Zgłoś #41 Napisano 26 Sierpnia 2017 Spotkałem się z problemem pekniętego wężyka i mam kilka pytań, może ktoś zna odpowiedź choćby na jedno z nich? - jaki jest numer seryjny elementu oznaczonego na schemacie strzałką? - jaka jest jego długość/średnica ? - czy oba elementy (prawy i lewy) oznaczone numerem 25 mają tą samą długość? - czy zatrzaskowe końcówki są wymienne - tj. czy można je przelożyć do okrągłego/niekarbowanego, zbrojonego wężyka ciśnieniowego o takiej samej średnicy?? Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #42 Napisano 27 Grudnia 2017 (edytowane) Marel masz może nr części? Mi cieknie przy pompce Ale ja mam cc i nie wiem narazie jak zdjąć zderzak bo bez tego pompki nie wyjme a jak już wyjme to chciałbym odrazu włozyc nową uszczelkę i to skręcić spowrotem . Edytowane 27 Grudnia 2017 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #43 Napisano 25 Lipca 2020 Spryskiwacze szyb BEZ XENONÓW. Przestało pryskać na szyby, więc wymieniłem spalony bezpiecznik i spryskiwacz ożył. Ale po chwili znów spalony bezpiecznik i brak spryskiwacza. Wymieniłem kolejny bezpiecznik(15A) i po chwili(ok. 20-30 s), bez włączania spryskiwaczy, słychać było pyknięcie i spryskiwacz nie działa. Wg Etki są dwa zbiorniki i dwa silniczki. I teraz kilka pytań. Czy bez xenonów jest pojedynczy zbiorniczek? I czy do tego pojedynczego zboirniczka bez xenonów też muszę zdejmować zderzak aby dostać się do silniczka(pompki). I w końcu czy to wina silniczka czy możliwe jest inne wyjaśnienie palenia bezpieczników, nawet bez włączania spryskiwaczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #44 Napisano 14 Sierpnia 2020 Dla potomności. I wyjaśniło się. Spryskiwacz sprawny, ale kable były uszkodzone. Odtworzenie części kabli naprawiło problem. Po prostu przetarły się kable(jak???) i robiły zwarcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
refiko Zgłoś #45 Napisano 21 Października 2021 (edytowane) Widzę, że problem sprysków to standard. U mnie B6 xenon, zalewam zbiornik płynem, ten nadmiernie szybko znika, pojawia się kontrolka jego poziomu, a same spryski można powiedzieć, że nie działają tj. dają maaarne ciśnienie, dużo za małe. Sądząc, że przyczyna jest w dyszach zamówiłem nowe (90zł), ale na szczęście jeszcze przed montażem trafiłem tutaj więc pójdą do odesłania ("allegro smart" rulez!). Przeczytałem cały wątek i nikt nie pisał o objawie jaki występuje u mnie tj. o duuużym spadku ciśnienia. Przy nieszczelności układu również macie bardzo małe ciśnienie i tym samym spyski działają jakby nie działały? Edytowane 21 Października 2021 przez refiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach