Skocz do zawartości
kp44

1.9TDI 90 koni - co to za część

Rekomendowane odpowiedzi

Prosiłbym o małą podpowiedź. Jaką dokładną nazwę nosi ta gumowa przejściówka, która przedstawiam na zdjęciu. I ile może taka kosztować? Z góry wielkie dzięki.

sdc10012

http://www.wrzuta.pl/obraz/dooxpuRoJs/sdc10012

 

sdc10011sdc10012

Edytowane przez kp44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prosiłbym o małą podpowiedź. Jaką dokładną nazwę nosi ta gumowa przejściówka, która przedstawiam na zdjęciu. I ile może taka kosztować? Z góry wielkie dzięki.

sdc10011sdc10012

A gdzie zdjęcie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki, już wrzuciłem linka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejsce które zaznaczyłeś....znajduje się tam łącznik elastyczny rury ciśnieniowej a kolektora dolotowego. W ASO kosztuje około 60 zł.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bóg zapłać dobry człowieku. Niech stacje paliw w kraju stoją przed Tobą otwarte a ludzie tam pracujący niech nie oczekują zapłaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W ASO kosztuje około 60 zł.

A w sklepie z gratami do traktorów ok. 3zł!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyle że z gratami do traktorów to nie jest rura olejoodporna i krócej pochodzi. Chociaż i tak się opłaca, sam tak robie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to kosztuje nawet 5 złotych to ja mogę ją nawet co pół roku zmieniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja za to dałem 2,50 ale niby olejoodporna?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
łącznik elastyczny rury ciśnieniowej a kolektora dolotowego

A ma może ktoś numer tego "ustrojstwa", bo muszę zamówić :-(

 

------------------------------------------------------------------------------

A tak przy okazji, to czy zgrębienie ( jakkolwiek się to pisze ;-) ) tego elementu może powodować że auto zaczęło kopcić przy większym obciążeniu ( klima, 3 osoby na "pokładzie" )

[ tak mi przynajmniej powiedział mechanik ]

Z objawów oprócz kopcenia to: zaolejony w/w łącznik no i co najważniejsze lekki ubytek mocy :-(

Edytowane przez misiekbb80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ma może ktoś numer tego "ustrojstwa",

1H0 145 834 J Wąż ciśnieniowy, dla silników AFN, AHU, AHH i AVG.

 

---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

 

W tej chwili cena około 100 PLN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej podjedź do sklepu z hydrualiką albą z częściami do ciężarówek powinno być taniej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki koledzy.

 

A wracając do objawów:

 

zaczęło kopcić przy większym obciążeniu ( klima, 3 osoby na "pokładzie" )

[ tak mi przynajmniej powiedział mechanik ]

Z objawów oprócz kopcenia to: zaolejony w/w łącznik no i co najważniejsze lekki ubytek mocy

 

Czy ten element może mieć jakiś wpływ na powyższe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że może, jak owy łącznik jest uszkodzony, powstanie nieszczelność w układzie doładowania = strata mocy, sadza z wydechu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie że może, jak owy łącznik jest uszkodzony, powstanie nieszczelność w układzie doładowania = strata mocy, sadza z wydechu :P

 

odswieze temat, czy przez to ze auto wpada w tryb awaryjny (ale tylko zimą) to może byc wina tego łącznika? czy może zawór n75 jest uszkodzony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, mam kłopot z elementem rury doładowania od turbiny, tak mi się przynajmniej wydaję. W zaznaczonym miejscu mam połączenie na zatrzask i pierścień sprężynujący metalowy. Jednak ma to już swoje lata i całość się wyrobiła przez co rura się wysuwa i wiadomo, głośna praca, dymienie, spadek mocy itp.

Chciałbym się dowiedzieć czy znajdę gdzieś element, którym można zastąpić takie łącznie (podobnie jak w temacie tutaj) zabezpieczając je złączką i obejmami ?

 

Nie wiem , czy dobrze kojarzę, ale znalazłem na allegro następujący łącznik - >

 

http://allegro.pl/rura-waz-lacznik-turbiny-turbo-passat-b5-audi-a4-i2673358199.html

 

A tutaj zdjęcia o co chodzi u mnie ->

 

http://w401.wrzuta.pl/obraz/4bV10Rg2tnW/passat_rura_-_lacznik_ii

 

http://w401.wrzuta.pl/obraz/aqZD6vMObOU/passat_rura_-_lacznik_i

Edytowane przez Elriba
nie działający link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popraw zdjęcia bo linki nie działają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale jak poprawiam i tak wraca do stanu gdzie widać tylko odnośniki, ale odnośniki działają - zdjęcia się wyświetlają u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności