rysio123 Zgłoś #1 Napisano 29 Stycznia 2009 Witam Tak więc od niedawna słyszę jak mi łożysko się tłucze w pompie wodnej, wiem że pompa jest na pasku alternatora, tylko tak się zastanawiam co takiego będzie przy tym najtrudniejsze, spuścić wodę z chłodnicy, ściągnąć pasek od alternatora i co dalej?? czy będę miał wystarczająco miejsca do wyciągnięcia tej pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2009 jezeli bedziesz mial za malo miejsca to odchyl przod jak to czasami miechanicy robia zeby rozrzad wymienic a jezeli nie to sciagnij go cakiem i bediesz mial dostep porzadny. wode i tak bedziesz musial spuscic wiec to nie powinien byc zaden problem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2009 Ja mam silnik 1F, u mnie pompę najlepiej demontować w całości, razem z kołem pasowym i termostatem. Trzyma się to na dwóch śrubach. Wcześniej oczywiście trzeba zrzucić płyn. Jeśli masz podobnie to zrób jak piszę. Nie kombinuj ze zdejmowaniem koła pasowego i rozkręcaniem pompy na silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bombastic Zgłoś #4 Napisano 6 Lutego 2009 Nie baw się w żadne odchylanie przodu.sciągaj go śmiało razem z chłodnicą i masz piękny dostęp do wszystkiego.odrazu kup nowy plyn do chłodnicy.nowy to nowy,a stary zawsze sie porozlewa i będzie go za mało.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadekblack Zgłoś #5 Napisano 6 Lutego 2009 wiem że pompa jest na pasku alternatora, pierwszy raz słyszę żeby pompa była na pasku alternatora. pompa wody, moze sie mylę ale w vw jest zawsze na pasku co napędza rozrząd...niech mnie ktos poprawi jak się mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #6 Napisano 6 Lutego 2009 niech mnie ktos poprawi jak się mylę. Mylisz się Pompa wody np w silnikach 1F jest napędzana paskiem alternatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadekblack Zgłoś #7 Napisano 6 Lutego 2009 No dobrze, ale w tym przypadku to chyba jest napędzana paskiem rozrządu? czy też nie...? dzięki za sprostowanie...pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #8 Napisano 6 Lutego 2009 W AHU i AFN również jest napędzana paskiem od alternatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadekblack Zgłoś #9 Napisano 6 Lutego 2009 Oj coś mi się zdaje że się mylisz...ale głowy nie dam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #10 Napisano 6 Lutego 2009 Oj coś mi się zdaje że się mylisz...ale głowy nie dam... Dyskusja jest bezprzedmiotowa, pompa wody w AHU i AFN jest napędzana paskiem alternatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #11 Napisano 5 Stycznia 2013 nie taka bezprzedmiotowa sory ze wykopuje z historii ale dzis wlasnie poszlo mi cos - abo sprzegielko w altku albo napinacz pasek zszedl z kolka i .... nie bylo obiegu plynu i poszla sie ....... uszczelka pod glowica chyba bo plyn poszedl sobie a co do paska i pompy to kiedys mialem Cordobe i tam w AHU pompa wody byla napedzana paskiem rozrzadu a wiec co model to inne rozwiazania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #12 Napisano 5 Stycznia 2013 mialem Cordobe i tam w AHU pompa wody byla napedzana paskiem rozrzadu Z pewnością pompa wody w AHU nie była napędzana paskiem rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach