Gość bartpark Zgłoś #1 Napisano 19 Lipca 2006 Witam wszystkich Mam problem mój passat 1.9 TDI AFN 98r. strasznie dymi przy dodawaniu gazu a koło 2 tys. obrotów przestaje równomiernie przyśpieszac, za to zostawia za sobą kupę dymu koloru ciemno szarego pali też trochę więcej niż powinien.Byłem u kilku mechaników ale żaden nic konkretnego mi nie powiedział każdy chciał wymieniac coś innego. Może ktoś miał podobny problem? Co mogę zrobic?Od czego zacząc? Może znacie jakiś dobry warsztat we Wrocławiu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 19 Lipca 2006 Tutaj już zaglądałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartpark Zgłoś #3 Napisano 19 Lipca 2006 Od trzech dni przeglądam wszystkie fora na ten temat ale nic konkretnego nie znalazłem . A chciałbym wiedziec co padło i nie wymieniac na darmo dzałających rzeczy od przepływomierza do pompy wtryskowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2006 Tych mechaników do których pojechałeś to zostaw sobie na wypadek wymiany klocków. Proponuje podjechać do kogoś kto ma pojecie o dieslu - masz u siebie w mieście oddział Master'sa - tu masz kontakt Podjedz do niego na diagnoze, albo jakiegos innego tunera w okolicy - nie Ci VAGiem opuka autko bo inaczej to mozna pół auta wymienić. Powodów moze być bardzo duzo - ja bym stawiał na problem z powietrzem, ale na forum to wróżenie z fusów:) Jedz na diagnostyke - mądra głowa podpieta do VAGa prawde Ci powie.... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartpark Zgłoś #5 Napisano 24 Lipca 2006 Witam wszystkich Znalazłem w końcu porządnego mechanika i okazało się że miałem dziurawy intercooler i pękniętą rurkę doprowadzającą powietrze . Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomy666 Zgłoś #6 Napisano 13 Sierpnia 2006 Hej. I co z tym dziurawym intercoolerem? Da się go poddać regeneracji czy też kupiłeś nowy? Jakie są koszty takiej "imprezy"? Ile wyniosły Cię całkowite koszty naprawy? Interesuje mnie to, ponieważ też mi kopci przy przyspieszaniu i dodatkowo około 2 tys obrotów jest jakby lekka "dziura". Początkowo myślałem, że to paliwo, ale zmieniłem kilka stacji i jest to samo. Z góry dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szewc Zgłoś #7 Napisano 13 Sierpnia 2006 Sprawdź czy nie masz dziurki w rurze doprowadzającej powietrze, ja tam też kiedyś miałem i było to samo co u was Jeżeli to ona, to nawet nie próbuj jej kleić tylko kup nową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartpark Zgłoś #8 Napisano 14 Sierpnia 2006 Witam Intercooler został czymś sklejony oprócz tego została wymieniona jedna guma doprowadzająca powietrze kosztowało mnie to 100 zł. Przestał dymić ale dalej mam jakiś problem z przyśpieszaniem tak jakby czasami coś go blokowało tak samo na trasie raz jedzie bez problemu 160 i więcej ,a za chwilę ledwo 120 wyciąga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek... Zgłoś #9 Napisano 13 Lutego 2008 Witam Od jakiegos czasu mam niemaly kopot z moim paskiem (1,9tdi, 131KM,AVF,2003r), mianowicie po przekroczeniu 3000obr autko kompletnie traci moc (ale nie przechodzi w tryb serwisowy) i zaczyna straszliwie kopcic na czarno, masakrą jest to ze nie koduje zadnego bledu. I tak wymienilem N75, sprawdzili mi turbine, wszystkie weze dolotowe szczelne, wymieniony N18, wyczyszczony EGR i nadal nic, doslownie rece opadaja, podpinalem sie i do laptopow z VAG-iem i do VAG 1551 i do VAG 1552 nigdzie nie lapie zadnego kodu bledu. Blagam podpowiedzcie cos bo na dniach wpadne w jakas cholerna depreche - kompletny brak pomyslów co dalej z tym fantem robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #10 Napisano 13 Lutego 2008 ...kopcenie na czarno to zwykle wynik zlej pracy: wtryskiwaczy (u ciebie pompo-..), pompy paliwa,.... a jak twoj przeplywomierz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek... Zgłoś #11 Napisano 13 Lutego 2008 no przeplywki jeszcze tylko nie wymienialem (podmienialem) bo nie mam dostepu do zadnej na szybka podmianke i sprawdzenie a nie chce w ciemno 250 zl wywalac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Panauto Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2008 MIałem to samo, u mnie to była wina intercoolera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek... Zgłoś #13 Napisano 14 Lutego 2008 Witam wlasnie wrocilem z pojedynku z paskiem i wygralem ) otoz caly ten bajzel z utrata mocy zostal spowodowany przez filtr powietrza (wymieniany ponad miesiac temu), nie wiem jakim cudem ale rozerwalo mi filtr i te "plastikowe spawy" (przyjmijmy ze tak to sobie nazwalem) na spodzie filtra polecialy dalej wylamujac kawalki oslony przeplywomierza, ktore zrobily w nim spustoszenie, wsadzilem nowy filtr i nowa przeplywke no i autko zachowuje sie jak mlody bog. Dzieki za podpowiedzi chlopaki. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #14 Napisano 2 Marca 2008 Witam Mam od niedawna taki sam problem,pasek 1.9 td b-4 nie ma wogóle mocy max 50:( strasznie kopci na czarno nawet na postoju po dodaniu gazu,oczywiscie nasuwa sie na mysl turbo wtryski... moze cos jeszcze macie jakies pomysły? jak wyglada regeneracja turbo wiem ze ceny zaczynaja sie od ok 800zł w góre,czy warto jest inwestowac wieksza kase,bo rozbierznosc cenowa na rynku jest spora,dodam ze jestem z lubelskiego moze znacie jakies namiary na dobra firme od regeneracji,moze miał ktos stycznosc z ta firma http://www.reampoland.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #15 Napisano 2 Marca 2008 Byłem dzisiaj na giełdzie w Szczecinie - Płoni i wziąłem od Gościa wizytówkę TT'' Turbotech Turbosprężarki'' Poznań ul. Samotna 4 , Tel 061/8300491 ; 606 224462 . http://www.turbotech.pl Być może komuś się przyda ten kontakt;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gbels Zgłoś #16 Napisano 3 Marca 2008 Witam Mam od niedawna taki sam problem,pasek 1.9 td b-4 nie ma wogóle mocy max 50:( strasznie kopci na czarno nawet na postoju po dodaniu gazu,oczywiscie nasuwa sie na mysl turbo wtryski... moze cos jeszcze macie jakies pomysły? jak wyglada regeneracja turbo wiem ze ceny zaczynaja sie od ok 800zł w góre,czy warto jest inwestowac wieksza kase,bo rozbierznosc cenowa na rynku jest spora,dodam ze jestem z lubelskiego moze znacie jakies namiary na dobra firme od regeneracji,moze miał ktos stycznosc z ta firma http://www.reampoland.pl/ Sprawdź dokładnie wszystkie połączenia od intercoolera i filtra . Przy dodawaniu gazu na postoju posłuchaj pod maską czy nie słyszysz syczenia powietrza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stankiew Zgłoś #17 Napisano 4 Marca 2008 Witam.Podepne się przy okazji... Dzisiaj zauważyłem,że autko straciło moc przy ok.3500obr....no i dzięki forum wyczyściłem zawór N75 i ...autko jak nowe...przejechałem się z 10 km i postawiłem w garażu.Po godzinie wychodzę i kręcę niesamowicie długo (ok.20 s.) i odpala,ale...ciężko i jakby się rozrząd przestawił tak wali...odpowietrzyłem wtryski jeden po drugim i nadal to samo...czyżby rozrząd sam się przestawił bo wali niemiłosiernie...nie odpalam go bo mam pietra...Czy ktoś miał coś takiego,lub słyszał o tym???Gdy odpalę to widzę w lusterku wstecznym jasny dymek,a po wyjściu i zgaszeniu śmierdzi dziwną wonią spalin-nie tak jak zawsze-bardziej jakby spalone te spaliny czuć. Pzdr.Tomay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Sydney Zgłoś #18 Napisano 3 Marca 2011 Witam, mam paska 1,9 Tdi, 115 km, ATJ, 2000r. Mam mianowicie podobne problemy ze spadkiem mocy, ale dodatkowo rzucanie silnikiem. Opisze krok po kroku co się dzieje i co już mi kazali wymienić. Niestety bez Skutku. Kiedy Auto jest zimne to odpala bez problemu, ale kiedy się zagrzeje i go zgaszę, odpale za chwilke to obroty wskakują mi na 2200 i rzuca mi silnikiem jak cholera. Po czym za chwilke spada na 900 obr. Na luzie obroty falują z 900 na 1100 obr i odwrotnie (dodam że bez różnicy czy klima jest włączona, światła itd czy wyłączone to wszystko). Traci moc na ponad 2500obr. Wtedy muszę go zgasić i odpalić znowu i jest przez jakiś czas ok, później znowu utrata mocy. Na diagnostyce wyszły 2 błędy: 462D- Regulacja ciśnienia doładowania- powyżej granicy regulacji :200 złotych 4500- Czujnik temperatury płynu chłodzącego(niebieski): Przerwa/zwarcie do plusa -80 złotych Wymieniłem oba te czujniki i dalej to samo się dzieje:/. Dodam że to tylko wtedy kiedy auto jest Ciepłe. Może to przepływka?? Ale mechanik Twierdzi że to by wyszło na diagnostyce. A oryginał kosztuje 490 zeta, więc jeżeli to nie to, to znowu wydatek bez sensu. Proszę o pomoc. Może ktoś miał podobne objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barthek Zgłoś #19 Napisano 9 Marca 2011 Witajcie! Mam następujący problem: -pedał gazu wydaje się być twardy i nie można go wcisnąć do 'dechy' w czasie jazdy. kiedy jadę 20km/h na drugim biegu i wciskam maksymalnie gaz auto nie przyśpiesza dynamicznie (koła nie piszczą tylko auto delikatnie przyśpiesza) dodam, że kiedy silnik pracuję na biegu jałowym to turbina cały czas gwiżdże. pozdrawiam: barthek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 9 Marca 2011 Witajcie!Mam następujący problem: -pedał gazu wydaje się być twardy i nie można go wcisnąć do 'dechy' w czasie jazdy. kiedy jadę 20km/h na drugim biegu i wciskam maksymalnie gaz auto nie przyśpiesza dynamicznie (koła nie piszczą tylko auto delikatnie przyśpiesza) dodam, że kiedy silnik pracuję na biegu jałowym to turbina cały czas gwiżdże. pozdrawiam: barthek gwiżdże bo ma luzy na wirniku a auto by zamielić z 2 to potrzebuje obrotów rzędu 2500-3000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach