Skocz do zawartości
piter2005

problem z klapą silnika w 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was kojarzy ile powinno być odbojów gumowych w klapie silnika? 2 czy 4? Problem polega na tym, że nie otwiera się klapa silnika po pociągnięciu za raczkę, aby otworzyć klapę potrzebuję pomocy drugiej osoby, tzn jedna pociąga za rączkę a druga w tym czasie podważa klapę, inaczej klapa "nie odbija".

Dzisiaj przy okazji wymiany klocków zapytałem o problem mechanika i ten stwierdził, że wg niego brakuje dwóch odbojów gumowych i dlatego nie odbija; odboje są ale tylko dwa, czy tak powinno być?

możecie zerknąc jak to jest u Was?

A może problem tkwi zupełnie w czym innym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nikt z Was nie ma nic do powiedzenia w ww. temacie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że problem tkwi po stronie zamka klapy. Dziś nie sprawdze bo zimno i ciemno już na dworze ale na 99% są dwa gumowe odboje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mi się tak wydaje, że powinny być dwa, takie wkręcane..

ale jeśli przyjrzysz się uważnie to są jeszcze dwa otwory pod maską, tak bardziej centralnie, u mnie są puste, ciekawe do czego służą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też mi się tak wydaje, że powinny być dwa, takie wkręcane..

Też przeglądałem zdjęcia z montażu moich HIDów i nie zauważyłem więcej odbojów. U ciebie problem tkwi w zamku. Musisz go ustawić.

Ponieważ do auta mam 30m ubrałem się i sprawdziłem są dwa odboje jeden z lewej drugi z prawej strony nawet zrobiłem foty ale jest taka mgła że nie wiem czy wyszły przy lampie błyskowej.

ale jeśli przyjrzysz się uważnie to są jeszcze dwa otwory pod maską, tak bardziej centralnie, u mnie są puste, ciekawe do czego służą
nawet więcej, ale u mnie też są puste i podejrzewam że nie mają specjalnego przeznaczenia (chyba że dla blacharzy).

Oto i zdjęcie, a na drugi raz prosiłbym o takie rzeczy pytać w dzień kiedy jeszcze chce się wychodzić z domu. :P

 

obraz3099jc5.th.jpg

Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są dwa odboje jeden z lewej drugi z prawej strony nawet więcej, ale u mnie też są puste i podejrzewam że nie mają specjalnego przeznaczenia (chyba że dla blacharzy).

 

dokładnie mam tak samo jak Ty (zdjęcie swoją drogą idealne jak na nocne warunki);), czyli jednak zamek

cóż, trzeba będzie w wolnej chwili przyjrzeć mu się dokładniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja tez dodam ze nie mam zadnego:) a klapka sie zamyka ok:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli jednak zamek

cóż, trzeba będzie w wolnej chwili przyjrzeć mu się dokładniej

Raczej na pewno miałem to samo po zamontowaniu grilla bez znaczka. Zamknąłem i kłopot z otwarciem. Potem regulacja na śrubach zamka i teraz chodzi idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piter2005

 

W/g Etki w modelu 3BG powinny być zamontowane poniżej wymienione odbijaki maski silnika:

 

str. lewa - 3B0 823 433E (szt1) na rys 9

str prawa - 3B0 823 434C (szt 1) narys 9

środek - 3B0 823 481A (szt 1) na rys 9

zewnętrzne - 3B0 823 499B (szt 2) na rys 10.;)

 

b5klapasilnikaws7.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te odboje to tylko poto zeby wyrównac poziom klapy do blotników i usztywnic to, one nie sa jak sprezyny zeby ci odbijaly klape do góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć

"Wariant I"

Samochód jest po wypadku i są źle dopasowane poszczególne elementy takie jak: maska, zamek może błotniki, ogólnie przód.

"Wariant II"

uszkodzony zamek przedni ten co jest przy zderzaku w tym czarnym przednim pasie

"Wariant III"

zapieczony zamek, który trzeba nasmarować np: WD40 i rozruszać

"Wariant IV"

przestawił się zamek - należy sprawdzić czy bolec od maski (to co odstaje od maski) nie zacina się na zamku, jeżeli tak to przestawić zamek

"Wariant V"

linka od maski jest za długa i nie ma siły całkowitego otwarcia zamka

P.S

Najlepiej podjechać do jakiegoś blacharza i na pewno da sobie z tym radę to nie jest elektronika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P.S

Najlepiej podjechać do jakiegoś blacharza i na pewno da sobie z tym radę to nie jest elektronika

 

a jak wszystkie sposoby zawiodą to zostanie tylko VAGiem go potraktować :D

sorki za OT ale nie mogłem się powstrzymać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W/g Etki w modelu 3BG powinny być zamontowane poniżej wymienione odbijaki maski silnika:

 

str. lewa - 3B0 823 433E (szt1) na rys 9

str prawa - 3B0 823 434C (szt 1) narys 9

środek - 3B0 823 481A (szt 1) na rys 9

zewnętrzne - 3B0 823 499B (szt 2) na rys 10

 

 

mam odboje 10tki, ale nie mam tych oznaczonych nr 9, kolega J@ceq też ich nie ma (widać na zdjęciu) jak myślisz wypadałoby zakupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam odboje 10tki, ale nie mam tych oznaczonych nr 9, kolega J@ceq też ich nie ma (widać na zdjęciu) jak myślisz wypadałoby zakupić
Ja w swoim Passku (3B) takowe posiadam.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak Jurku ja też przy silniku posiadam

 

a94556ed0e12763am.jpg f13080b00ee9bbd6m.jpg 3dbe9a8f2398114bm.jpg

 

Ale koledze z tego co zrozumiałem to chodziło o gumki odbojowe na klapie silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardziej to widac Zenony i magnetyzery niz te odboje. ja w swoim pasku nie pamietam by te odboje ktore pokazales byly wogole przybrudzone od maski, jedyne ktore byly to te wkrecane w maske. kwestia wyregulowania sobie zamka i wogole wtedy to za reka chodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak Jurku ja też przy silniku posiadam

 

 

Ale koledze z tego co zrozumiałem to chodziło o gumki odbojowe na klapie silnika.

Oczywiście ,że w swoim poście pisałem o odbijaczach pokrywy silnika ,a nie "przy silniku".(Tak Jurku ja też przy silniku posiadam);)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bardziej to widac Zenony i magnetyzery niz te odboje

Masz rację wykorzystałem zdjęcia z montażu zenonów. Nie robiłem nowych. Chciałem tylko naświetlić że koledze chodziło o

Czy ktoś z Was kojarzy ile powinno być odbojów gumowych w klapie silnika?

A wy mnie łapiecie za słówka :P

(Tak Jurku ja też przy silniku posiadam)
. Oczywiście że chodziło mi o obudowę komory silnika. :D

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f13080b00ee9bbd6.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności