piter2005 Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2009 Czy ktoś z Was kojarzy ile powinno być odbojów gumowych w klapie silnika? 2 czy 4? Problem polega na tym, że nie otwiera się klapa silnika po pociągnięciu za raczkę, aby otworzyć klapę potrzebuję pomocy drugiej osoby, tzn jedna pociąga za rączkę a druga w tym czasie podważa klapę, inaczej klapa "nie odbija". Dzisiaj przy okazji wymiany klocków zapytałem o problem mechanika i ten stwierdził, że wg niego brakuje dwóch odbojów gumowych i dlatego nie odbija; odboje są ale tylko dwa, czy tak powinno być? możecie zerknąc jak to jest u Was? A może problem tkwi zupełnie w czym innym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #2 Napisano 20 Stycznia 2009 Naprawdę nikt z Was nie ma nic do powiedzenia w ww. temacie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogi204 Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2009 wydaje mi się że problem tkwi po stronie zamka klapy. Dziś nie sprawdze bo zimno i ciemno już na dworze ale na 99% są dwa gumowe odboje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2009 też mi się tak wydaje, że powinny być dwa, takie wkręcane.. ale jeśli przyjrzysz się uważnie to są jeszcze dwa otwory pod maską, tak bardziej centralnie, u mnie są puste, ciekawe do czego służą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2009 (edytowane) też mi się tak wydaje, że powinny być dwa, takie wkręcane.. Też przeglądałem zdjęcia z montażu moich HIDów i nie zauważyłem więcej odbojów. U ciebie problem tkwi w zamku. Musisz go ustawić. Ponieważ do auta mam 30m ubrałem się i sprawdziłem są dwa odboje jeden z lewej drugi z prawej strony nawet zrobiłem foty ale jest taka mgła że nie wiem czy wyszły przy lampie błyskowej. ale jeśli przyjrzysz się uważnie to są jeszcze dwa otwory pod maską, tak bardziej centralnie, u mnie są puste, ciekawe do czego służą nawet więcej, ale u mnie też są puste i podejrzewam że nie mają specjalnego przeznaczenia (chyba że dla blacharzy).Oto i zdjęcie, a na drugi raz prosiłbym o takie rzeczy pytać w dzień kiedy jeszcze chce się wychodzić z domu. Edytowane 20 Stycznia 2009 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #6 Napisano 20 Stycznia 2009 są dwa odboje jeden z lewej drugi z prawej strony nawet więcej, ale u mnie też są puste i podejrzewam że nie mają specjalnego przeznaczenia (chyba że dla blacharzy). dokładnie mam tak samo jak Ty (zdjęcie swoją drogą idealne jak na nocne warunki), czyli jednak zamek cóż, trzeba będzie w wolnej chwili przyjrzeć mu się dokładniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #7 Napisano 20 Stycznia 2009 no ja tez dodam ze nie mam zadnego:) a klapka sie zamyka ok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #8 Napisano 20 Stycznia 2009 czyli jednak zamekcóż, trzeba będzie w wolnej chwili przyjrzeć mu się dokładniej Raczej na pewno miałem to samo po zamontowaniu grilla bez znaczka. Zamknąłem i kłopot z otwarciem. Potem regulacja na śrubach zamka i teraz chodzi idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #9 Napisano 21 Stycznia 2009 piter2005 W/g Etki w modelu 3BG powinny być zamontowane poniżej wymienione odbijaki maski silnika: str. lewa - 3B0 823 433E (szt1) na rys 9 str prawa - 3B0 823 434C (szt 1) narys 9 środek - 3B0 823 481A (szt 1) na rys 9 zewnętrzne - 3B0 823 499B (szt 2) na rys 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #10 Napisano 21 Stycznia 2009 te odboje to tylko poto zeby wyrównac poziom klapy do blotników i usztywnic to, one nie sa jak sprezyny zeby ci odbijaly klape do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #11 Napisano 21 Stycznia 2009 cześć "Wariant I" Samochód jest po wypadku i są źle dopasowane poszczególne elementy takie jak: maska, zamek może błotniki, ogólnie przód. "Wariant II" uszkodzony zamek przedni ten co jest przy zderzaku w tym czarnym przednim pasie "Wariant III" zapieczony zamek, który trzeba nasmarować np: WD40 i rozruszać "Wariant IV" przestawił się zamek - należy sprawdzić czy bolec od maski (to co odstaje od maski) nie zacina się na zamku, jeżeli tak to przestawić zamek "Wariant V" linka od maski jest za długa i nie ma siły całkowitego otwarcia zamka P.S Najlepiej podjechać do jakiegoś blacharza i na pewno da sobie z tym radę to nie jest elektronika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #12 Napisano 21 Stycznia 2009 P.SNajlepiej podjechać do jakiegoś blacharza i na pewno da sobie z tym radę to nie jest elektronika a jak wszystkie sposoby zawiodą to zostanie tylko VAGiem go potraktować sorki za OT ale nie mogłem się powstrzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #13 Napisano 21 Stycznia 2009 W/g Etki w modelu 3BG powinny być zamontowane poniżej wymienione odbijaki maski silnika: str. lewa - 3B0 823 433E (szt1) na rys 9 str prawa - 3B0 823 434C (szt 1) narys 9 środek - 3B0 823 481A (szt 1) na rys 9 zewnętrzne - 3B0 823 499B (szt 2) na rys 10 mam odboje 10tki, ale nie mam tych oznaczonych nr 9, kolega J@ceq też ich nie ma (widać na zdjęciu) jak myślisz wypadałoby zakupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #14 Napisano 21 Stycznia 2009 mam odboje 10tki, ale nie mam tych oznaczonych nr 9, kolega J@ceq też ich nie ma (widać na zdjęciu) jak myślisz wypadałoby zakupićJa w swoim Passku (3B) takowe posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #15 Napisano 21 Stycznia 2009 Tak Jurku ja też przy silniku posiadam Ale koledze z tego co zrozumiałem to chodziło o gumki odbojowe na klapie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #16 Napisano 21 Stycznia 2009 bardziej to widac Zenony i magnetyzery niz te odboje. ja w swoim pasku nie pamietam by te odboje ktore pokazales byly wogole przybrudzone od maski, jedyne ktore byly to te wkrecane w maske. kwestia wyregulowania sobie zamka i wogole wtedy to za reka chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #17 Napisano 21 Stycznia 2009 Tak Jurku ja też przy silniku posiadam Ale koledze z tego co zrozumiałem to chodziło o gumki odbojowe na klapie silnika. Oczywiście ,że w swoim poście pisałem o odbijaczach pokrywy silnika ,a nie "przy silniku".(Tak Jurku ja też przy silniku posiadam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #18 Napisano 22 Stycznia 2009 bardziej to widac Zenony i magnetyzery niz te odboje Masz rację wykorzystałem zdjęcia z montażu zenonów. Nie robiłem nowych. Chciałem tylko naświetlić że koledze chodziło o Czy ktoś z Was kojarzy ile powinno być odbojów gumowych w klapie silnika? A wy mnie łapiecie za słówka (Tak Jurku ja też przy silniku posiadam). Oczywiście że chodziło mi o obudowę komory silnika. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f13080b00ee9bbd6.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach