Skocz do zawartości
soften

Silnik AFN zawór N75 i N18 brak mocy błąd 00575

Rekomendowane odpowiedzi

Acha no to czyli mechanik jak zakładał nową turbinę źle zawory mi założy pewnie dzisiaj je zamienię i sprawdzę wszystkie przewody jak nadal będzie źle raczej turbina ale jak sądzicie jeśli jest na gwarancji to obejmuje ona takie czyszczenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety gwarancja nie dotyczy czyszczenia zasyfionych kierownic no chybz ze masz wadę mechaniczną która podlega gwarancji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieniłem zaworki biały jest na swoim miejscu i teraz auto śmiga jak powinno podepnę jeszcze pod lapka i zobaczę czy nie ma jakiegoś błędu dotyczącego zaworu N18. Dzięki za wszelkie informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem z utratą mocy tyle że u mnie są dwa błędy 00575 i 00519 będę wdzięczny za podpowiedz.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może komuś się przyda:

U mnie problem był następujący:

4 bieg 3000 obrotów i zanik mocy. Wyłączenie i włączenie zapłonu reaktywacja.

Po podłączeniu pod VAG:

Błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

 

Wymieniłem czujnik n75, problem dalej występował do momentu skasowania błędu za pomocą VAG. Przy okazji wymiany proponuję posprawdzać wszystkie węże i łączenia.

Pozdrawiam.

Lisek

 

Ps. niestety następny problem..... trzeszczenie przy skręcie kierownicą.... Przy Pasku nie da się nudzić :))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ps. niestety następny problem..... trzeszczenie przy skręcie kierownicą.... Przy Pasku nie da się nudzić ))

 

malo plynu wpomagania - mam to samo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
malo plynu wpomagania - mam to samo :)
albo magiel siada albo końcówki drążków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi czsami zapiszczy cos jak skrecam w lewo taki lekki pisak jak juz kierownica dochodzi do konca skretu w lewo . patrzylem to plynu jest w zbiorniku w normie, a odnosnie tego mulenia to dzis przeciscilem n 75 i jak reka odjal , ciekawe jak na dlugo pochodzi mi ten n75 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od momentu przeczyszczenia N75 i N18 i poprawieniu błędu psełdo mechanika autko śmiga jak trzeba a to już rok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze moze zle ze pisze w tym temacie ale podczas ostatniej diagnozy vagiem (na spocie ;) ) wykrylo mi takie bledy:

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 P

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1623

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Readiness: N/A

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 B

Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004283

Shop #: BB 24332

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC S 7.0

Coding: 02000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 919 881 N

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10

Coding: 04140

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0258663

No fault code found.

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 J

Component: 0E Zentral-SG Komf.0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31119

3 Faults Found:

00914 - Window Regulator Switch: Rear Left: Driver (E53)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

 

End -------------------------------------------------------

 

kolega powiedzial ze to moze byc zawor n75.

dodam ze przy 140km/h turbo sie wylacza....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adi z własnego doświadczenia stawiam na zaworek n75 - sprawdź jedną rzecz - wyjedź na dłuższą prostą i buta na każdy biegu do 4 tyś obrotów.

Jak wyłączy Ci się turbo szybko wyłącz i włącz zapłon. Jeśli moc wróciła to na zaworek do wymiany/czyszczenia. Tak było u mnie. Wymiana banał - tylko raczej potrzebny kanał, dolna śruba trudna do odkręcenia z góry.

 

Drugi błąd - zobacz czy przypadkiem nie masz zalanego modułu komfortu.

 

Pozdrawiam

Lisek

 

---------- Post added at 10:05 ---------- Previous post was at 10:01 ----------

 

Qmek z tym płynem to chyba nie to. Poczytałem trochę o tym na forum i płyn podobno trzeba sprawdzać po min. 30 min jazdy. Jak rano sprawdzisz - poziom poniżej minimum, po jeździe u mnie robi się 5mm powyżej min.

Ale zaczyna mnie to w.... denerwować:) jak stara szafa. Podobno to któryś wachacz pada..... Tylko sam nie wiem czy jak wachacz to np. nie powinno trzeszczeć przy bujaniu samochodem na postoju???

Dźwięk wydobywa się jakby spod deski rozdzielczej, bliżej szyby..................

Jak pisałem........ z paskiem nie da się nie nudzić ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lisek89--> tak myslalem ze tu chodzi o ten glupi zawor ... kupie nowy i wymienie.

modul komfortu... aby sie tam dostac musze zdjac siedzisko prawda??

dodam ze nie dziala mi prawa strona centralnego jesli od srodka chcialbym zamknac dzrzwi....

napisze co i jak jeszcze....

dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj wyklrecalem ten zaworek bez uzycia kanalu , ja zdjalem pierwsza szesc wlotu rury powietrza i wycyzscilem ten zawor i wlalem wd 40 . dzisiaj butowalem go i idzie bardzo dobrze i turbo ciagnie do konca zegarow obrotomierza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adi --> z n75 może spróbuj wyczyścić, jak nie to kup. Tylko pamiętaj żeby potem zrobić diagnostykę VAG i usunąć błędy.

 

U mnie sprawdzali kiedyś moduł komfortu - zdjęli tą plastikową listwę na progu, podnieśli wykładzinę (czy jak to się tam zwie) i gość wyją moduł, wyczyścił.

A miałem ten sam problem - jak zamykam od środka do nie zamyka mi lewych drzwi kierowcy i pasażera tzn. zamyka i od razu otwiera - ale jak szybko nacisnę 2x to zamykają się wszystkie. Problem jak to w pasku - mikrowyłączniki w zamku kierowcy, u mnie padły wszystkie. - u Ciebie pewnie będzie to samo tylko po stronie pasażera - zamki z przodu to mastery (każdy może wysterować pozostałe).

 

ps. przy zaworku pamiętaj o wężach :) który gdzie....

 

---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 08:46 ----------

 

Ps. ja kupiłem tutaj:

http://allegro.pl/item927102057_zawor_konwerter_regulacji_n75_bialy_tdi_audi_vw.html

 

Tylko dopilnuj żeby Ci wysłali szybko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to przeplaciles troche d:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie na czym polega czyszczenie tego zaworku n75 wykręciłem go ale na na moje oko jest nie rozbieralny nalałem płynu przedmuchałem i tyle w ogule to nie było tam syfu ani zapchany nie był czy na tym polega to czyszczenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytalem gdzie opis czyczenia chyba na forum gofa. wpisz w gogle to sie dowiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mark0002

jaki powinien być koszt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie orginal pierburg byl za 235zl , takze malo przeplaciles

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lisek wielkie dzieki za informacje i pomoc.

podpinam sie oczywiscie do miri54 ale sprawdze to na forum golfa tez...

co do ceny... za 100zł widzialem n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności