soften Zgłoś #21 Napisano 19 Stycznia 2009 Acha no to czyli mechanik jak zakładał nową turbinę źle zawory mi założy pewnie dzisiaj je zamienię i sprawdzę wszystkie przewody jak nadal będzie źle raczej turbina ale jak sądzicie jeśli jest na gwarancji to obejmuje ona takie czyszczenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #22 Napisano 19 Stycznia 2009 Niestety gwarancja nie dotyczy czyszczenia zasyfionych kierownic no chybz ze masz wadę mechaniczną która podlega gwarancji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soften Zgłoś #23 Napisano 19 Stycznia 2009 Zamieniłem zaworki biały jest na swoim miejscu i teraz auto śmiga jak powinno podepnę jeszcze pod lapka i zobaczę czy nie ma jakiegoś błędu dotyczącego zaworu N18. Dzięki za wszelkie informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxim12345 Zgłoś #24 Napisano 19 Stycznia 2009 Witam mam podobny problem z utratą mocy tyle że u mnie są dwa błędy 00575 i 00519 będę wdzięczny za podpowiedz.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek89 Zgłoś #25 Napisano 22 Marca 2010 Witam Może komuś się przyda: U mnie problem był następujący: 4 bieg 3000 obrotów i zanik mocy. Wyłączenie i włączenie zapłonu reaktywacja. Po podłączeniu pod VAG: Błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Wymieniłem czujnik n75, problem dalej występował do momentu skasowania błędu za pomocą VAG. Przy okazji wymiany proponuję posprawdzać wszystkie węże i łączenia. Pozdrawiam. Lisek Ps. niestety następny problem..... trzeszczenie przy skręcie kierownicą.... Przy Pasku nie da się nudzić )) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #26 Napisano 23 Marca 2010 Ps. niestety następny problem..... trzeszczenie przy skręcie kierownicą.... Przy Pasku nie da się nudzić )) malo plynu wpomagania - mam to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 23 Marca 2010 malo plynu wpomagania - mam to samo albo magiel siada albo końcówki drążków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #28 Napisano 23 Marca 2010 a mi czsami zapiszczy cos jak skrecam w lewo taki lekki pisak jak juz kierownica dochodzi do konca skretu w lewo . patrzylem to plynu jest w zbiorniku w normie, a odnosnie tego mulenia to dzis przeciscilem n 75 i jak reka odjal , ciekawe jak na dlugo pochodzi mi ten n75 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soften Zgłoś #29 Napisano 23 Marca 2010 Ja od momentu przeczyszczenia N75 i N18 i poprawieniu błędu psełdo mechanika autko śmiga jak trzeba a to już rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #30 Napisano 23 Marca 2010 kurcze moze zle ze pisze w tym temacie ale podczas ostatniej diagnozy vagiem (na spocie ) wykrylo mi takie bledy: Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 P Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1623 Coding: 00002 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 A Component: CLIMATRONIC S 7.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-10 - - - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 919 881 N Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V10 Coding: 04140 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0258663 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 J Component: 0E Zentral-SG Komf.0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 31119 3 Faults Found: 00914 - Window Regulator Switch: Rear Left: Driver (E53) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5) 35-00 - - 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal End ------------------------------------------------------- kolega powiedzial ze to moze byc zawor n75. dodam ze przy 140km/h turbo sie wylacza.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek89 Zgłoś #31 Napisano 24 Marca 2010 Adi z własnego doświadczenia stawiam na zaworek n75 - sprawdź jedną rzecz - wyjedź na dłuższą prostą i buta na każdy biegu do 4 tyś obrotów. Jak wyłączy Ci się turbo szybko wyłącz i włącz zapłon. Jeśli moc wróciła to na zaworek do wymiany/czyszczenia. Tak było u mnie. Wymiana banał - tylko raczej potrzebny kanał, dolna śruba trudna do odkręcenia z góry. Drugi błąd - zobacz czy przypadkiem nie masz zalanego modułu komfortu. Pozdrawiam Lisek ---------- Post added at 10:05 ---------- Previous post was at 10:01 ---------- Qmek z tym płynem to chyba nie to. Poczytałem trochę o tym na forum i płyn podobno trzeba sprawdzać po min. 30 min jazdy. Jak rano sprawdzisz - poziom poniżej minimum, po jeździe u mnie robi się 5mm powyżej min. Ale zaczyna mnie to w.... denerwować jak stara szafa. Podobno to któryś wachacz pada..... Tylko sam nie wiem czy jak wachacz to np. nie powinno trzeszczeć przy bujaniu samochodem na postoju??? Dźwięk wydobywa się jakby spod deski rozdzielczej, bliżej szyby.................. Jak pisałem........ z paskiem nie da się nie nudzić ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #32 Napisano 24 Marca 2010 lisek89- tak myslalem ze tu chodzi o ten glupi zawor ... kupie nowy i wymienie. modul komfortu... aby sie tam dostac musze zdjac siedzisko prawda?? dodam ze nie dziala mi prawa strona centralnego jesli od srodka chcialbym zamknac dzrzwi.... napisze co i jak jeszcze.... dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #33 Napisano 24 Marca 2010 ja wczoraj wyklrecalem ten zaworek bez uzycia kanalu , ja zdjalem pierwsza szesc wlotu rury powietrza i wycyzscilem ten zawor i wlalem wd 40 . dzisiaj butowalem go i idzie bardzo dobrze i turbo ciagnie do konca zegarow obrotomierza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek89 Zgłoś #34 Napisano 25 Marca 2010 Adi - z n75 może spróbuj wyczyścić, jak nie to kup. Tylko pamiętaj żeby potem zrobić diagnostykę VAG i usunąć błędy. U mnie sprawdzali kiedyś moduł komfortu - zdjęli tą plastikową listwę na progu, podnieśli wykładzinę (czy jak to się tam zwie) i gość wyją moduł, wyczyścił. A miałem ten sam problem - jak zamykam od środka do nie zamyka mi lewych drzwi kierowcy i pasażera tzn. zamyka i od razu otwiera - ale jak szybko nacisnę 2x to zamykają się wszystkie. Problem jak to w pasku - mikrowyłączniki w zamku kierowcy, u mnie padły wszystkie. - u Ciebie pewnie będzie to samo tylko po stronie pasażera - zamki z przodu to mastery (każdy może wysterować pozostałe). ps. przy zaworku pamiętaj o wężach który gdzie.... ---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 08:46 ---------- Ps. ja kupiłem tutaj: http://allegro.pl/item927102057_zawor_konwerter_regulacji_n75_bialy_tdi_audi_vw.html Tylko dopilnuj żeby Ci wysłali szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #35 Napisano 25 Marca 2010 no to przeplaciles troche d: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miri54 Zgłoś #36 Napisano 25 Marca 2010 Panowie na czym polega czyszczenie tego zaworku n75 wykręciłem go ale na na moje oko jest nie rozbieralny nalałem płynu przedmuchałem i tyle w ogule to nie było tam syfu ani zapchany nie był czy na tym polega to czyszczenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #37 Napisano 25 Marca 2010 czytalem gdzie opis czyczenia chyba na forum gofa. wpisz w gogle to sie dowiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek89 Zgłoś #38 Napisano 25 Marca 2010 mark0002 jaki powinien być koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #39 Napisano 25 Marca 2010 jak dla mnie orginal pierburg byl za 235zl , takze malo przeplaciles Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #40 Napisano 25 Marca 2010 lisek wielkie dzieki za informacje i pomoc. podpinam sie oczywiscie do miri54 ale sprawdze to na forum golfa tez... co do ceny... za 100zł widzialem n75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach