robert1969 Zgłoś #1 Napisano 14 Stycznia 2009 Witam wszędzie poszukuje schematu elektryki do b5 z 2003r 1,9TDI , chcę trochę po majstrować przy dodatkowym zabezpieczeniu, z góry dziękuje mój adres to [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #2 Napisano 14 Stycznia 2009 A czego schemat konkretnie potrzebujesz? Pompka wstępna, pompki, ecu? Jak określisz mniej więcej to poślę Ci jakiś wycinek, albo podpowiem gdzie co podłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #3 Napisano 14 Stycznia 2009 _zlydzial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1969 Zgłoś #4 Napisano 15 Stycznia 2009 chciałbym coś "pomajsterkować" przy którymś zaworze pompki, tak żeby kręcił a nie odpalał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #5 Napisano 15 Stycznia 2009 przy którymś zaworze pompki Zaworze pompki? Nie wiem o czym myślisz, ale "tradycyjnego" elektrozaworu pomppy tam nie znajdziesz. Masz pompę wstępną doprowadzającą paliwo do pompowtrysków a pompowtryski leją już do cylindra. Posłałem Ci na maila schemat na którym widać jak podpięte są do sterownika pompowtryski. Mają wspólną szynę, której odpięcie spowoduje brak zasilania na pompkach a co za tym idzie silnik będzie martwy. Ta szyna to 114 pin ECU, to kabelek brązowo zielony i znajdziesz go też na 7 pin złączki pompek już przy silniku. Co do pompki wstępnej to tez posłałem Ci schemat jak jest sterowana i tu też mas pole do popisu. Możesz odpiąć przy osiemdziesiątym pinie który steruje przekaźnikiem pompy, możesz odpiąć sam styk roboczy, czy też już przy pompie kabelek koloru zieloni żółtego. PAMIĘTAJ, ze takie odcinki trzena robic z głowa bo inaczej będzie sypało błędami, ale to mam nadzieję wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach