Skocz do zawartości

robert1969

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robert1969

  • Urodziny 30.07.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016
  1. Wczoraj miałem dziwną sytuację. Po zatrzymaniu się na chwilę wieczorem na parkinu, kiedy ponownie uruchomiłem silnik i wbiłem bieg zaświeciła się na żółto kontrolka ACC i pojawił się komunikat iż skrzynia biegów jest w trybie awaryjnym z możliwością jady. Normalnie podjechałem na miejsce parkingowe. Kiedy po około godzinie wróciłem do auta , nie było żadnych komunikatów. O co kaman ??? Dodam jeszcze, że tego dnia rano w ASO, do którego pojechałem z komunikatem "awaria systemu start / stop" okazało się, że kuny jakiś przewód mi pogryzły.
  2. U mnie w DSG 190KM, też podczas jazy pojawiła się informacja "uszkodzony system start/ stop" i samochód przeszedł w tryb awaryjny. Okazało się, że spowodowane to było pogryziony przewód przy turbinie. 10 minut roboty i po zabawie ?
  3. Mam pytanie jak fachowo nazywa się gumowy element tzw. "bałwanek" który jest pomiędzy górną osłoną silnika a silnikiem. Ten zakładamy w gniazdo osłony przez który przechodzi śruba dokręcana od góry. Chciałem dokupić taką jedną ( są trzy ) ale przez telefon mistrz ze sklepu nic nie pojął
  4. sprzęgło 177 zł plus paski - przy kilku rabatach z robocizną zamknąłem się w 250 zł
  5. sprawdziłem, okazało się że to sprzęgło alternatora i paski wymieniłem
  6. Panowie nie wiem czy te dwa obiawy są ze sobą powiązane, teraz właśnie wróciłem z dłuższej trasy i nic z pierwszych obiawów się nie powtórzyło. Jeżeli chodzi o "cykanie" to jednak jest "grzechotanie" i to wyraźnie z przodu samochodu może to gdzieś przy chłodnicy lub wiatraku. Nie mam pojęcia - i znowu zagadka.
  7. Witam mam Paska 1,9 TDI 2003 101k. Dzisiaj zaczął dziwnie zachowywać ( temp, na zew, -8 ) Kiedy go odpaliłem i przejechałem kilka metrów pojawił się jeden sygnał dźwiękowy zaświecił "akumulator" i pojawił się krótko jakiś napis, obroty raz spadły raz wzrosły, po zatrzymaniu odpaliłem ponownie i po kilku metrach to samo, obroty kilka razy spadły i wzrosły, różnicą obrotów towarzyszyła widoczna różnica napięcia, potem wszystko wróciło do normy. Po kilku godzinach giedy nim znowu śmigałem obiawy się nie powturzyły, ale kiedy wysiadłem nie wyłanczając silnika usłyszałem dziwne regularne " cykanie" w s przodu maski, wyłączyłem silnik i ponownie go urucvhomiłem "cykania" nie bnył ale powrociło jak go przygazowałem. Dodam jeszcze że za każdym tym razem silnik był nie nagrzany ( krótkie odległości) i telepał się jak to dizel w mróz. Podpowiedźcie o co kaman
  8. Xenony mam na H7, dzisiaj rano zszedłem do samochodu, odpaliłem i działają oba - już nie wiem o co kaman
  9. Przetwornica jest nowa, zastanawia mnie to że po jej podłączeniu xenon nie łapał zawsze za pierwszym razem
  10. Witam jestem szczęśliwym posiadaczem b5 2003r sedan TDI 101km jakiś czas temu ( ok. miesiąca) stwierdziłem że nie świeci mi lewy xenon, wymieniłem żarnik i nic potem okazało się to jednak przetwornica, wymieniłem było ok. ale tu zaczął się problem, światło lewe nie zawsze zapalalo się od razu dopiero za drugim trzecim razem, a dzisij w pwenym momęcie całkiem padło. Zaoparkowałem za 2 h chciłałem ruszyć i kaplica, teraz ma jednookiego potwora. Gdzie szukać problemu ? mogę dodać że nie mam też obu przednich pozycji ale to chyba żarówki
  11. dzięki bardzo, sprawdziłem organoleptycznie macie racje
  12. Powiem szczerze że też tak sobie w pierwszym momencie pomyślałem, ale kto nie pyta ten nie wie i nie mam pewności
  13. Witam mam pytanie, dzisiaj "zmuszony" byłem do zajrzenia pod maskę mojego samochodu, przy okazji stwierdziłem że mam mało płynu w zbiorniku wyrównawczym, kiedy dolewałem płyn stwierdziłem że coś od dołu cieknie przy dolewaniu, po bliższym przyjrzeniu okazało się że leci przez krótką plastikową rurkę która jest na dole. Tu zaczyna się moje pytanie do czego to jest, bo nic do tego nie jest podłączone, nie ma żadnego korka, jedyna rurka podłączona jest do boku, a tu nic żadnego korka ?
  14. Witaj autozibi miałeś w rację, rozrząd przesunięty na pompie o oczko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności