Skocz do zawartości
Gość lisek171

Passat B3 91r kombi centralny zamek

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gość lisek171

    Witam!

    Jak widać mnie też dopadła awaria fabrycznego centralnego

    Chciałem otworzyć autko a tu ciągle domykało nie mogłem się dostać z 4 minuty, przez ten czas pompka cały czas chodziła i się wyłączyła na amen, rozebrałem klamkę kierowcy i tam była zwara zablokował się stycznik przy wkładce, przeszukałem kilka tematów z forum i nie znalazłem odpowiedzi a więc ... czy ma ktoś może rozpiskę napięć do kostki która siedzi w pompce lub instrukcję jak sprawdzić "na stole" pompkę pneumatyczną razem z elektroniką??? samą pompkę odlutowałem i jest sprawna gorsza sprawa z elektroniką (nie widać żadnych wypaleń) i nie wiem jak to sprawdzić.

    Bezpieczniki wszystkie całe swoja drogą to jaki bezpiecznik odpowiada za centralny? Przed awarią stycznika wszystko było ok więc to raczej nie pompka??

    mam taką pompkę jak z aukcji: http://www.allegro.pl/item517895153_pompka_zamka_centralnego_vw_passat_b3_88_93r.html

    foto pinów

    http://s6.zapodaj.net/82827925.jpg.html

    http://s6.zapodaj.net/29487701.jpg.html

    http://s6.zapodaj.net/14979703.jpg.html

    za wszelkie sugestie z góry dzięki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kabelki: czerwono-żółty i czarno-biały odpowiedzialne są za zamykanie i otwieranie. Działa to tak że, żeby auto się otworzyło/zamknęło to na którymś musi pojawić się impuls "+"

    Sprawdź czy czasem nie zawiesi ci sięł wyłącznik krańcowy na membranie, mi kiedyś przeskoczył za blaszkę i potem nie mógł się cofnąć

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a ja bym sprawdzila czy cala stacyjka centralnego nie jest czasem mokra wilgotna ...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    cala stacyjka centralnego .

    a co to jest i gdzie się znajduje?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    a co to jest i gdzie się znajduje?

    chodzi mi o cala pompke sentralnego ... ja mialam bardzo podobny numer w golfie III kiedy wlasnie do popmki dostala sie woda ... ona steruje centralnym ... wiec moze od tego zaczac ... gdzioe ona jest nie wiem w golfie byla z tylu w bagazniku zaraz kolo prawych swiatel

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co pamiętam to w kombi ta pompka znajduje się z tyłu, trzeba odkryć wykładzinę, zdjąć te blachy i ta pompka znajduje się obok koła zapasowego (powinna chyba być w takiej osłonie z pianki)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Witam!

    swoja drogą to jaki bezpiecznik odpowiada za centralny

    u mnie za skrzynką przekaźników, prawie za licznikiem, znajdują się jeszcze dwa przekaźniki z bezpiecznikami. Jak jeden z nich się spalił to u mnie central nie działał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość lisek171
    kabelki: czerwono-żółty i czarno-biały odpowiedzialne są za zamykanie i otwieranie. Działa to tak że, żeby auto się otworzyło/zamknęło to na którymś musi pojawić się impuls "+"

    Sprawdź czy czasem nie zawiesi ci sięł wyłącznik krańcowy na membranie, mi kiedyś przeskoczył za blaszkę i potem nie mógł się cofnąć

     

    Dzięki bardzo kolego twoje informacje bardzo mi pomogły już sprawdziłem "na sucho" bez podłączonego przewodu powietrza i działa, dla następnych "pokoleń" z podobnymi problemami podaję rozpiskę wtyczki do pompki o numerze katalogowym:

    357 862 257

    czerwony- 12V

    żółty- 12V

    czarno-żółty-12V

    brązowy- brak prądu

    czarno-niebieski- 12V

    żółto-czerwony- brak prądu

    żółto-niebieski- 12V

    niebieski- brak prądu

    czarny- brak prądu

    czarno-biały- brak prądu

     

    Wychodzi na to że nam do wymiany klamki lub gdzieś ginie mi prąd na kablach do drzwi pewnie kabel się przetarł

    ta membrana jest przyklejona do płyki z wystającym patyczkiem oraz dwiema nakrętkami i załącza krańcówki na płytce sterujacej tak?? jeśli o to chodzi to jest na środku jak powinno być

    czy ma ktoś pełną rozpiskę jaki kabel do czego jest??? bo na dobrą sprawę to by wystarczyło kilka kabli myślę ze jeszcze można cos dołożyć do tego... jakieś zabezpieczenie ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dzięki bardzo kolego twoje informacje bardzo mi pomogły już sprawdziłem "na sucho" bez podłączonego przewodu powietrza i działa

     

    polecam się na przyszłość

     

    do włącznika przy klamce dochodzą 3 kabelki. jeden z nich ma na stałe "+" a dwa pozostałe to właśnie te kabelki ktore oczkują na impils "+" i w zależności w która stronę przekręcasz kluczyk odpowiedni kabelel zwierany jest z plusem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam wszyskich ja mam taki problem z centralnym ze 1 dzien dziala normalnie a na 2 dzien nawet sie pompka nieodezwie najgorsze ze poprzedni wlascciel zmienil tylna klape i problem wiekszy brak dostepu do bagaznika co robic czyscic pompke???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    problem wiekszy brak dostepu do bagaznika co robic czyscic pompke???
    sprawdź kabelki przy klamce i siłowniczku w drzwiach kierowcy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki za podpowiedz bede dzis walczyl jak sie powiedzie dam znac

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    u mnie za skrzynką przekaźników, prawie za licznikiem, znajdują się jeszcze dwa przekaźniki z bezpiecznikami. Jak jeden z nich się spalił to u mnie central nie działał.

    Witam nie wiesz czy w b3 2.0 też są przekażniki za licznikiem?Ja też mam "jazdę" z centralnym.Nie mogę ani zamykać ani otwierać auta z kluczyka, od środka bolce można wcisnąć ręcznie.Rozebrałem wszystkie drzwi i żadnych przetarć na kablach.A jak rozebrałem pompke to też wszystko na pierwszy rzut oka w porządku.Wszystko na swoim miejscu żadnych osmoleń na plytce, nic nie odlutowane.

    A teraz uważnie przeczytajcie.Jak już pisałem nie otwiera i nie zamyka .Napięcie na przewodach co dochodzą do kostki jest takie jak być powinno.problem więc chyba w elektronice na plytce.Tam są trzy takie styczniki ?chyba tak to sie nazywa/ z blaszkami i dwa z nich są odpowiedzialne za zamykanie i otwieranie/po jednym na kazda operacje/ i teraz JAK DOTKNE JE PALCEM I PRZESUNĘ BLASZKE OD NICH DO MIEJSCA STYKU TO WSZYSTKO CHODZI JAK POWINNO .Mam więc rozebrana pompkę i tak ją woże w bagażniku ale może kiedys zrobić zwarcie bo gdzieś nieopatrznie się przesunie i bedzie ZONK :)

    Spotkał się może ktoś z czymś takim? Prosze o pomoc bo juz niewiem co rozebrać by to naprawić .Dziękuje za każdą uwagę.

    remixdg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Temat z 2010roku ale nie będę śmiecił na nowo....

     

    Passek od nowa ma humory...Tym razem centralny nie działa. Otwierają się tylko drzwi od kierowcy. Jak otwieram kluczem drzwi od pasażera to słyszę jak układ centralnego działa. I czasem jest taki motyw ze nie mogę go całkiem otworzyć bo CZ nie pozwala na przekręcenie kluczyka(drzwi kierowcy).

     

    Od razu piszę ze nie mam dostępu do bagażnika i do wlewu paliwa...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli dobrze zrozumiałem to jak otwierasz drzwi kierowcy kluczem to otwiera tylko te drzwi a jak pasażera to nie otwiera drzwi kierowcy? Jeśli tak to obstawiam klamkę w drzwiach kierowcy. Odłącz ja i wtedy próbuj otwierać od strony pasażera..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hmmmm może ja pokręciłem...

     

    Rano było wsio dobrze. Po pracy na CPNie zauważyłem ze centralka mi trzyma klapkę wlewu i wszystkie drzwi prócz kierowcy. Podjechałem pod dom i próbowałem kombinować. Bawiłem się klamkami od drzwi pasażera. Gdzie one "budziły" centralkę tak jakby ale nic nie otwierały. Od razu podszedłem do drzwi kierowcy i się otworzyć nie dają. Czuję opór. I żeby się mogły otworzyć to od nowa wracam na stronę pasażera, gdzie ze 2 razy pokręcę kluczykiem(słyszę jak centralka działa, ale nic z tego sie nie robi),wracam na stronę kierowcy i wtedy sie normalnie otwierają, ale tylko one. A tylne drzwi zachowują sie podobnie. raz bolec wyciągnę w górą a za kolejnym razem jest opór i nic nie zrobią, słysząc oczywiście przy tym ze centralny zamek działa.

     

    Jest taka możliwość ze mróź maczał swoje zimne łapy w tym??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja bym obstawiał czujnik w klamce/siłowniku drzwi kierowcy oraz nieszczelność gdzieś na wężykach.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ja bym obstawiał czujnik w klamce/siłowniku drzwi kierowcy oraz nieszczelność gdzieś na wężykach.

    Od soboty mam wolne. Więc na spokojnie luknę co i jak. Na szczęście do baku mam dostęp i jako tako na razi mi brak centralki.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Oto kilka powodów;

    -switch w klamkach

    -dźwigienki w klamkach

    -switch w siłowniku

    -poprzecierane kable w manszetach drzwiowych

    -wilgoć i minusowe temperatury

    -elektryka w pompce centralnego

    -wężyki jeśli nikt ich nie uszkodził to przeżywają samo auto

    Tyle na szybko.,,

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Oto kilka powodów;

    -switch w klamkach

    -dźwigienki w klamkach

    -switch w siłowniku

    -poprzecierane kable w manszetach drzwiowych

    -wilgoć i minusowe temperatury

    -elektryka w pompce centralnego

    -wężyki jeśli nikt ich nie uszkodził to przeżywają samo auto

    Tyle na szybko.,,

     

    Właśnie miałem napisać żeby mi ktoś dokładniej opisał na co zwrócić uwagę. Ale kolega uprzedził moją prośbę. Więc jutro się będę kombinował...

     

    Ja osobiście podejrzewał ze problem tkwi w drzwiach kierowcy. Bo od strony pasażera jak przekręcę kluczyk to drzwi się zamykają wszystkie prócz kierowcy. A i teraz mam "na stałe" zamknięte drzwi pasażera przednie i tylną klapę. Jutro kombinujemy....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się




    ×