Przemo286 Zgłoś #21 Napisano 16 Grudnia 2010 Ja przekaźnik sprawdzałem zakładając cienki drucik na styk 87 przekaźnika i wkładałem go do gniazda. Po włączeniu zapłonu powinno pokazać się na tym styku 12V, jeśli nie ma to wyjścia są dwa: uwalony przekaźnik lub brak sterowania z kompa (zakładam że na styku 30 w gnieździe przekaźnika napięcie masz?) Co do umiejscowienia przekaźnika u mnie jest tak jak pisze tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523 czyli górna płyta przekaźników pod kierownicą - pozycja IV, natomiast w skrzynce ECU mam tylko bezpiecznik 80A Wracając do tego co pisałeś wcześniej - jeśli masz napięcie na bezpieczniku 80A w skrzynce ECU to przekaźnik masz OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach