Skocz do zawartości
Gość mobilzbych

Problemy z silnikiem 2,0 TDI 140KM passat B6 rocznik2005

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SebastianB5

 

Czasami nie jest to wina użytkownika. W wersjach 6 biegowych była akcja fabryczna. Źle działał wysprzęglik i przy zbyt szybkiem odpuszczaniu sprzęgła uszkadzało się koło dwumasowe akcja nadal aktywna na to i wymieniali za free koła dwumasowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Lorentz, wymiana pompy paliwa w zbiorniku załatwiła sprawę, autko pali i śmiga.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Lorentz, wymiana pompy paliwa w zbiorniku załatwiła sprawę, autko pali i śmiga.

Pozdrawiam.

jaki koszt takiej wymiany? Ile Ciebie to kosztowało czy ASO czy poza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to poza ASO . Pompa używana 150 zł, robocizna 50 zł. Robił to znajomy. Nową pompę można kupić za ok 700- 800 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 1/05/2011 ASO wymieniaja na koszt producenta uszkodzone pompowtryski w B6 do 7 lat. Auto musi przyjechać niesprawne do ASO.

 

Dzięki dla jednego z Kolegów z forum za to info - wczoraj wymienili mi 2 pompowtryski, wg stawek ASO - 6 000 PLN pozostało w kieszeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cniedzi, które ASO podjęło się bezpłatnej wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam nastepujace pytanie: czy istnieje prawdopodobienstwo ze wymiana wszystkich pompowtryskiwaczy w 2.0 tdi 140km rok 2006 spowoduje ze te wymienione(nowe) nie beda awaryjne jak te montowane seryjnie? chodzi mi o to czy oplaca sie zainwestowac w wymiane wszystkich 4 i czy da to pewnosc ze bedzie wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam nastepujace pytanie: czy istnieje prawdopodobienstwo ze wymiana wszystkich pompowtryskiwaczy w 2.0 tdi 140km rok 2006 spowoduje ze te wymienione(nowe) nie beda awaryjne jak te montowane seryjnie? chodzi mi o to czy oplaca sie zainwestowac w wymiane wszystkich 4 i czy da to pewnosc ze bedzie wszystko ok

 

wymieniaja za darmo. zadzwon do VW I dowiedz sie czy twoj vin jest na ich liscie do wymiany. Pzdt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w UK wymieniaj wszystkie cztery razem z wiazka przynajmniej w jednym tak zrobili z ktorym mialem stycznosc Seat Leon 2.0TDI 170KM auto pokjechalo na lawcie z bledem wtryskiwacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniaja za darmo. zadzwon do VW I dowiedz sie czy twoj vin jest na ich liscie do wymiany. Pzdt

 

ale tylko wtedy jak przyjade z padnietym wtryskiem?

 

i co w sytuacji gdy ktorys byl juz regenerowany?

Edytowane przez zemo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po prostu jak ci wysiadł pompowtrysk to sprawa wygląda tak-zawozisz samochód do serwisu oni sprawdzają jakie masz numery wtrysków jak dobrze pamietam to te z nr 073d u mnie wymienili wszystkie akcja nazywa się nazywa sie 23H9 no i 3 godziny w serwisie i po wszystkim pod warunkiem że to awaria pompki ale mozna to sprawdzić samemu w domu a ja dodam że serwis w którym to robiłem nawet nie wziął kasy za lawetę a miałem do serwisu około 15km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Pompki muszą być ori

2. Auto musi być unieruchomione (może zmieniło się coś w tej kwestii)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki muszą być z tymi nr co podlegaja wymianie a samochód z uszkodzonym wtryskiem jest unieruchomiony bezwzględnie chyba że odepniesz go i uruchomisz na 3-cyl.pod warunkiem że tylko jeden padł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BKP ma podłączone szeregowo, więc na 3 gary nie pojedzie. BMP ma równolegle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do akcji serwisowej wcale nie musi być unieruchomione aut , jeśli mowa o dobrej woli producenta to musi być błąd pompowtryskiwacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pikopiko czytaj dokładnie napisałem że pójdzie jak odłączysz uszkodzony wtrysk

 

---------- Dodano o 21:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:41 ----------

 

jeszcze dopiszę że odłączyć to mam na myśli wypiąć kostkę z padniętego wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra rozumiem.

 

to w takim razie czysto teoretycznie: czy taka wymiana (bez wzgledu na to czy zrobia to za darmo w serwisie, czy sam bym kupil te wtryski) da pewnosc ze nie beda sie psuc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak daje taka pewnośc dlatego wymieniają na wtryski z innym numerem i daja 2 lata gwarancji co nie daje 100% pewności że sie nie popsują tego nikt nie może zagwarantować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Panowie specjalisci mam problem z moim paskiem 2.0 tdi 140 km bkp ( rocznik 2005 pompowtryski siemensa) i OGROMNIE POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY I WIEDZY!!!

A wiec moj problem jest taki, ze gdy odpalam paska po dluszym postoju (np po nocy lub kilku godz stania) mam wachania obrotow od ~800-1000, silnik "rwie" ( jakby 1 cylinder(?) nie pracowal poprawnie), do tego strasznie dymi na bialo/szaro ( ciezko mi sprecyzowac dokladnie ale bardziej to bialy kolor) do tego ma zapach jakby przepalonego paliwa lub cos w ten desen.

Myslalem ze to wina pompowtryskow lub ktoregos z nich lecz wszystkie sa dobre ale podczas ich sprawdzania pokazala sie mala ciekawostka i kolejny problem zarazem. Na 2 wtrysku pasek dawkowal za malo paliwa po odpaleniu przez pewien czas (mysle sobie pewnie padl zamienie go z innym) i tu zaskoczenie poniewaz przelozylem wtryski i na 2 znow jest zbyt male dawkowanie. Jaki wtrysk bym nie wstawil na miejsce 2 jest zawsze ten sam problem a na innych komp pokazuje dobre dawkowanie.

I tu moi drodzy potrzebuje waszej pomocy.

Co moze byc przyczyna tak nierownej pracy silnika przy odpalaniu i tego dawkowania na wtrysku 2gim?

Ahh zapomnialem dodac!

Gdy silnik sie rozgrzeje chociaz troche silnik pracuje rowno, obroty sa stale ( nawet po krotkim postoju, wazne aby byl cieply), i nie dymi tak bardzo (lecz na moje oko nadal za duzo).

Jedno sie nie zmienia ( czy jest zimny czy cieply) silnik pracuje BARDZO glosno caly czas.

Bardzo prosze was o rady abym przynajmniej wiedzal na jakie wydatki sie narazic a nie pojsc i robic wszystko po koleji. Przepraszam za bledy i brak polskich znakow.

Mam nadzieje ze mi to wybaczycie;]

Chce jeszcze tylko zaznaczyc iz nie jestem mechanikiem i sie zbytnio na tym nie znam wiec przepraszam za pomylki i przyjme kazda krytyke z pokora.

Pozdrawiam i licze na was!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Cheetos

- podbijam temat, poniewaz od pół roku mam dokładnie takie same objawy. Również silinik BKP tyle, że z 2007 roku. Od 3 miesięcy jest na "innych" pompo-wtryskach po wymianie z ASO jednak dalej jest to samo. Jeżeli znalazłeś rozwiązanie prosze daj znać..bo juz mnie coś trafia z tym autem.. Mechanik u którego byłem ostatnio twierdzi, że to napewno pompowtryski są do kitu i mam jechać do ASO na

"skargę". Daj znać jak się sprawa skończyła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności