Gość bak$ Zgłoś #1 Napisano 1 Stycznia 2009 witam! gdzie jest zawór n75 bo muszę go wymienić lub wyczyścić ? mam problem z mocą auta na wys. obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #2 Napisano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Kolego N75 jest po lewej stronie silnika poniżej turbiny przykręcony dwiema śrubami. Powinien mieć białą końcówkę (przynajmniej tak jest u mnie silnik AVB) do której wchodzą z jednej strony 2 wężyki ciśnieniowe średnicy jakichś 7 mm a z drugiej strony jeden wężyk. Tego zaworu nie wyczyścisz, wymiana jest bardzo prosta a koszt w IC w słupsku to 148 zł. wymieniałem wczoraj Wrzucam też fotkę. Jak wymiana N75 nie pomoże to tu masz pomocną lekturkę http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086&highlight=margorz Edytowane 1 Stycznia 2009 przez zecik 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bak$ Zgłoś #3 Napisano 1 Stycznia 2009 dzięki. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł ( - ) Zgłoś #4 Napisano 1 Stycznia 2009 u mnie w ahu jest jest zaraz przed turbo... widzę ze też masz problem z przełabowaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #5 Napisano 2 Stycznia 2009 witam paweł mozesz podac mała fotke gdzie on jest ? z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł ( - ) Zgłoś #6 Napisano 2 Stycznia 2009 Za pózno odczytałem posta bo już jest ciemno i słaba jakość będzie.Ale jutro jak będę w szkole to wyskocze na przerwie i zrobie a o 18 będzie u mnie w galerii.Tylko że ja mam silnik AHU miernota niestety co do mocy ale po wyglądzie dojdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bak$ Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2009 dzisiaj wymieniłem i jest o.k. U mnie zawór wyglądał tak... http://autolech.com.pl/galerie/z/zawor-regulacyjny-cisnie_343.jpg W Szczecinie w IC 187zł(bez rabatu,detal) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł ( - ) Zgłoś #8 Napisano 27 Maja 2009 (edytowane) u mnie w ahu jest przykręcony do plastikowej rury od onterkulera 3 czarne przewody + kostka ze sprężynką (jeden jest cieńszy) a ta fotka co kolega zarzucił to zaworek od sterowania egr i tam są trzy przewodu różowy, niebieski i czarny + z wyglądu identyczna kostka Edytowane 27 Maja 2009 przez Paweł ( - ) Jeśli się mylę poprawiać:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlik2002 Zgłoś #9 Napisano 19 Czerwca 2009 Witam Czy po wymianie tego zaworku konieczne jest sprawdzenie auta komputerem ?? Planuje sam wymienić zawór ale nie mam dostępu do takiego oprogramowania. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #10 Napisano 19 Czerwca 2009 wszystko powinno zagrać "plug & play" ale przydałoby się wykasować błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1180 Zgłoś #11 Napisano 18 Maja 2010 czy to jest n75? może ktoś wie?, nie chce się pomylić zależy mi na boscha może ktoś poda mi nr sap tej części http://sklep.intercars.com.pl/9935325643578/3355fhh65/show_pic.php?towkod=A666E6&pic=0&moto=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #12 Napisano 18 Maja 2010 to nie jest N75 !!! N75 wygląda tak jak na zdjęciu poniżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyniu Zgłoś #13 Napisano 26 Maja 2010 Nad turbina jest gruszka i z tamtad przewod podcisnieniowy jest polaczony bezposrednio z zaworem N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość micia Zgłoś #14 Napisano 29 Listopada 2010 Mam problem z turbiną przy 120 km/h rozłącza sie i samochód traci siłę po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znowu działa do momentu kiedy nie dojdzie do 120 km/h. Czasem jak mocniej nacisne na gaz to ją rozłącza przy 110. CZy to moze byćwina tego zaworu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #15 Napisano 29 Listopada 2010 Mam problem z turbiną przy 120 km/h rozłącza sie i samochód traci siłę po wyłączeniu i włączeniu zapłonu znowu działa do momentu kiedy nie dojdzie do 120 km/h. Czasem jak mocniej nacisne na gaz to ją rozłącza przy 110. CZy to moze byćwina tego zaworu? Jak najbardziej może być to powód przeładowania. ---------- Post added at 10:22 ---------- Previous post was at 10:21 ---------- Poczytaj to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=855&highlight=turbina+turbodoladowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #16 Napisano 8 Lutego 2011 Możecie podać numer zaworu n75 do silnika AVB? chodzi i o oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 8 Lutego 2011 Możecie podać numer zaworu n75 do silnika AVB? chodzi i o oryginał jest odpowiedni dział do tego chyba o to chodzi [ATTACH]45500[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #18 Napisano 8 Lutego 2011 zecik pokazuje zawór, a na tym zdjęciu go nie widzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #19 Napisano 8 Lutego 2011 Możecie podać numer zaworu n75 do silnika AVB? chodzi i o oryginał poszukać się nie chce : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1185076#post1185076 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #20 Napisano 8 Lutego 2011 marcin o to mi chodzi post 12. tak jak zecik pokazał. o numer tej częsci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach