mario0770 Zgłoś #1 Napisano 31 Grudnia 2008 (edytowane) Witam. Mam problem z wyciekiem ropki przy pompie wtryskowej,a dokładniej w miejscu gdzie reguluje się dawke paliwa. Czy jest tam jakas uszczelka czy cos w tym stylu? Edytowane 1 Stycznia 2009 przez mario0770 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2008 nie wiem czy mówimy o tym samym ale jak miałem w pasku silnik 1.6 td to mi ropa ciekła w miejscu gdzie jest ta dźwignia która zwiększa obroty silnika (jak się dodaje gazu). Jak to się odkręci, to trzeba wymienić oring. Ja zrobiłem inaczej bo miałem podobną dźwignię od silnika 1.6 d, po przełożeniu nie ciekło, ale silnik też długo nie pochulał niestety (nie wiem czemu). Więc jeśli mówimy o tym samym, to trzeba to odkręcić i wymienić oring (koszt samego oringu to groszowe sprawy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misio557 Zgłoś #3 Napisano 1 Stycznia 2009 Witam. Jak wykręcisz ta śrubę to zobaczysz na niej oring, dobrałem podobny w sklepie rolniczym i skręciłem z powrotem i na razie nie cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario0770 Zgłoś #4 Napisano 1 Stycznia 2009 Witam. Jak wykręcisz ta śrubę to zobaczysz na niej oring, dobrałem podobny w sklepie rolniczym i skręciłem z powrotem i na razie nie cieknie. Skoro twierdzisz ze jest tam oring to ok. Tego jeszcze nigdy nie mialem okazji robic ale bede musial.Nie chcialbym tylko zmienic dawki paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #5 Napisano 1 Stycznia 2009 Zmień temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timfly Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2009 czy do wymiany w/w oringu nalezy demontowac pompe wtryskowa ? u mnie tez cieknie, paliwo saczy sie pod pompa wtryskowa. dzisiaj bede chcial sie do tego zabrac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #7 Napisano 15 Kwietnia 2009 Najlpeiej ja ściągnac i powymieniac oringi, tyle, że potem jak ja wkrecisz trzeba ja ustawic i sprawdzic dawkowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timfly Zgłoś #8 Napisano 15 Kwietnia 2009 (edytowane) - jednak nie obedzie sie bez zdjecia pompy - cieknie mi za pompą przy regulacji szkoda, ze jest to tak rozwiazane, ze aby wymienic oring trzeba wszystko zdemontowac - pytanie moje jest nastepujace : - czy trzeba ustawic rozrzad na znaki przed zdjeciem pompy ? czy jest mozliwosc demontazu w punkciu w jakim aktualnie zatrzymal sie silnik ? rozrzad zmienialem niedawno, tak przy okazji i jego bym wymienil, ale nie ma potrzeby. zapomnialem dodac: - mozna tak jezdzic ? jedyne co mi sie dzieje to mala plama pod autem i zapowietrzony uklad jak postoju dluzsza chwile. ale nie ma az tak powaznego problemu z odpaleniem, po prostu dluzej pokreci. Edytowane 15 Kwietnia 2009 przez timfly adnotacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuso Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2009 No niestety i też zaczęła pocić się pompa. Kupiłem na allegro zestaw uszczelek do niej z tym, że są tam 2 czy 3 śruby z trójkątnym łbem. Na allegro są do tego klucze z tym, że nie wiem czy się za to zabierać samemu? Może oddam do mechanika. Macie jakaś radę? Ktoś może to już robił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #10 Napisano 13 Czerwca 2009 Możesz sam,jeśli potrafisz ustawić rozrzad,posiadasz blokady do pompy i wałka rozrządu i vaga żeby sprawdzic tdi timing-jesli nie jedż do mechaniora ale pamiętaj jak wyjmie mazak żeby narysować znaki na kołach rozrządu to możesz mu już w tej chwili podziękowac.Zapytaj na wstępie czy ma blokady i vaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuso Zgłoś #11 Napisano 13 Czerwca 2009 mam takiego magika, co tylko VW i audi robi, wymieniał mi rozrząd, pompe wspomagania, a kolejka do niego na 2 tyg czekania, i przy tym tani, myślałem, ze zrobie sam ale jesli z tym tyle zabawy t oddam do speca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzon Zgłoś #12 Napisano 27 Lutego 2010 Mam pytanie co może być przyczyna cieknacej pompy wtryskowej. Wyciek ten pojawia się na bloku silnika. Gdzie znajduje się linka ssania. Wymieniałem juz dwa razy wszystkie oringi pod tą pokrywką pod którą znajduje się wałek ssania. Proszę o pomoc w usunięciu wyscieku. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #13 Napisano 27 Lutego 2010 Mam pytanie co może być przyczyna cieknacej pompy wtryskowej. Wyciek ten pojawia się na bloku silnika. Gdzie znajduje się linka ssania.a pewny jesteś że stądWymieniałem juz dwa razy wszystkie oringi pod tą pokrywką pod którą znajduje się wałek ssania.tz. ile Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzon Zgłoś #14 Napisano 28 Lutego 2010 Wymieniłem dwa oringi duzy i mały w wyciek dalej istnieje. Jak zagladałem to cieknie spod pokrywki , wydaje mi sie że ten wyciek pojawia się pod ciśnieniem na bloku silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2010 Wymieniłem dwa oringi duzy i mały w wyciek dalej istnieje. są 3 o ringi na przyspieszaczu i łożysko walcowe Jak zagladałem to cieknie spod pokrywki , wydaje mi sie że ten wyciek pojawia się pod ciśnieniem na bloku silnika. przestawiasz kąta wtrysku ( tz ssanie ) to część dynamicznego kąta wtrysku a to odbywa się ciśnieniowo wraz ze wzrostem rpm do kilku bar ---------- Post added at 08:55 ---------- Previous post was at 08:48 ---------- upewnij się co do wycieku może zaciek bo obok głowica wysokiego ciśnienia i lubi czasem przepuszczać i odradzam w tym przypadku jakieś wycieczki , po założeniu ori o ringu np duży nie może ciec , może z oski przyspieszacza leci a tam jak jw. łożysko itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach