Skocz do zawartości

maciuso

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciuso

  • Urodziny 10.12.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Słuchajcie, mi po wymianie wentylatora przestał się kręcić. Okazało się, że to nie żadne opornice tylko bezpiecznik 40A pod przekaźnikami. Sprawdźcie to zanim rozłożycie całe auto na części
  2. klima pracuje od 5 stC, poniżej się nie załącza, groziło by to zamarznięciem parownika. A co do to okazało się, że wężyk 30cm, 10 mm i w miarę wchodzi. Trzeba się trochę na siłować by go wcisnąć na rurkę, z której wylatuje woda. Sama rurka posiada mały cypel na końcu zajęty ku dołowi który blokuje nałożenie wężyka a na samym końcu rurki momentalnie większa ona swoją średnice poprzez plastiki usztywniające ją.U mnie po wyjęciu lejka (przy wyciąganiu popękał cały) i zamontowaniu rury gumowej susza Czas naprawy 30 minut i 2 fajki
  3. No u mnie okazało się, że lejek przecieka. Odkręcając lejek połamałem go teraz muszę zamontować wężyk. Czy ktoś z Was montował tam taki wężyk? Sprawdza się? Czy woda od parownika leci tylko tym króćcem do lejka i z lejka do otworu w podłodze czy całym tym okrągłym z gąbką.
  4. tak też zrobiłem, stacja diagnostyki, 20zł
  5. no dobrze ale w jaki sposób mam rozpoznać, czy mam do wymiany górę czy dół? Jak jadę po delikatnych dziurach to słychać stukanie oraz luzy
  6. mam takiego magika, co tylko VW i audi robi, wymieniał mi rozrząd, pompe wspomagania, a kolejka do niego na 2 tyg czekania, i przy tym tani, myślałem, ze zrobie sam ale jesli z tym tyle zabawy t oddam do speca
  7. No niestety i też zaczęła pocić się pompa. Kupiłem na allegro zestaw uszczelek do niej z tym, że są tam 2 czy 3 śruby z trójkątnym łbem. Na allegro są do tego klucze z tym, że nie wiem czy się za to zabierać samemu? Może oddam do mechanika. Macie jakaś radę? Ktoś może to już robił?
  8. Panie i Panowie, niestety muszę zrezygnować na paintball, praca
  9. nie pozostaje mi nic innego jak też się zapisać! ja będę! + moja 2 połowa
  10. No właśnie u mnie w B5 jest wygięta. A czy ten dym podczas "dawaniu mu w rurę" czyli szybkiego wchodzenia na wysokie obroty jest spowodowany złą mieszanką? Jest to jakieś uszkodzenie czy też nie mam się tym przejmować? Tak jest zawsze i koniec? Zauważyłem to w wielu autach z silnikiem wysokoprężnym.
  11. chyba się zaczął wątek z typu " dlaczego tak jest a nie inaczej? " tak czy inaczej dziękuje za pomoc, zawsze mnie nurtowało to pytanie ale jakoś nikt nie potrafił mi na nie odpowiedzieć
  12. no w sumie masz racje jak go przydusze to troszkę czarnego z rury poleci zawsze...
  13. czyli w benzyniakach może walić w górę a w dieslach nie??
  14. Interesuje mnie fakt zagiętego wydechu w dieslach i prostej rury wydechowej w benzyniakach. Czy ktoś wie dlaczego silniki wysokoprężne mają tą rurę zagiętą??
  15. maciuso

    Co to za kabel??

    mi to wgląda na wtyczkę zasilania do siemens c 35, s 35. mam jeszcze taki telefon wiec wiem dokładniej jak ona wygląda sprawdź, czy nie idzie przypadkiem do jakiegoś zasilania a może po 2 stronie tego kabla znajdziesz wtyczkę do zapalniczki... wtedy to będzie idealna ładowarka samochodowa do mojego telefonu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności