maciuso
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maciuso
- Urodziny 10.12.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Maciej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdynia
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
maciuso obserwuje zawartość → Zagięta końcówka wydechu Diesel
-
Słuchajcie, mi po wymianie wentylatora przestał się kręcić. Okazało się, że to nie żadne opornice tylko bezpiecznik 40A pod przekaźnikami. Sprawdźcie to zanim rozłożycie całe auto na części
-
Wylot wody z klimatyzacji umiejscowienie
maciuso odpowiedział EEKTRONIK2 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
klima pracuje od 5 stC, poniżej się nie załącza, groziło by to zamarznięciem parownika. A co do to okazało się, że wężyk 30cm, 10 mm i w miarę wchodzi. Trzeba się trochę na siłować by go wcisnąć na rurkę, z której wylatuje woda. Sama rurka posiada mały cypel na końcu zajęty ku dołowi który blokuje nałożenie wężyka a na samym końcu rurki momentalnie większa ona swoją średnice poprzez plastiki usztywniające ją.U mnie po wyjęciu lejka (przy wyciąganiu popękał cały) i zamontowaniu rury gumowej susza Czas naprawy 30 minut i 2 fajki -
Wylot wody z klimatyzacji umiejscowienie
maciuso odpowiedział EEKTRONIK2 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
No u mnie okazało się, że lejek przecieka. Odkręcając lejek połamałem go teraz muszę zamontować wężyk. Czy ktoś z Was montował tam taki wężyk? Sprawdza się? Czy woda od parownika leci tylko tym króćcem do lejka i z lejka do otworu w podłodze czy całym tym okrągłym z gąbką. -
tak też zrobiłem, stacja diagnostyki, 20zł
-
no dobrze ale w jaki sposób mam rozpoznać, czy mam do wymiany górę czy dół? Jak jadę po delikatnych dziurach to słychać stukanie oraz luzy
-
mam takiego magika, co tylko VW i audi robi, wymieniał mi rozrząd, pompe wspomagania, a kolejka do niego na 2 tyg czekania, i przy tym tani, myślałem, ze zrobie sam ale jesli z tym tyle zabawy t oddam do speca
-
No niestety i też zaczęła pocić się pompa. Kupiłem na allegro zestaw uszczelek do niej z tym, że są tam 2 czy 3 śruby z trójkątnym łbem. Na allegro są do tego klucze z tym, że nie wiem czy się za to zabierać samemu? Może oddam do mechanika. Macie jakaś radę? Ktoś może to już robił?
-
Panie i Panowie, niestety muszę zrezygnować na paintball, praca
-
nie pozostaje mi nic innego jak też się zapisać! ja będę! + moja 2 połowa
-
No właśnie u mnie w B5 jest wygięta. A czy ten dym podczas "dawaniu mu w rurę" czyli szybkiego wchodzenia na wysokie obroty jest spowodowany złą mieszanką? Jest to jakieś uszkodzenie czy też nie mam się tym przejmować? Tak jest zawsze i koniec? Zauważyłem to w wielu autach z silnikiem wysokoprężnym.
-
chyba się zaczął wątek z typu " dlaczego tak jest a nie inaczej? " tak czy inaczej dziękuje za pomoc, zawsze mnie nurtowało to pytanie ale jakoś nikt nie potrafił mi na nie odpowiedzieć
-
no w sumie masz racje jak go przydusze to troszkę czarnego z rury poleci zawsze...
-
czyli w benzyniakach może walić w górę a w dieslach nie??
-
Interesuje mnie fakt zagiętego wydechu w dieslach i prostej rury wydechowej w benzyniakach. Czy ktoś wie dlaczego silniki wysokoprężne mają tą rurę zagiętą??
-
mi to wgląda na wtyczkę zasilania do siemens c 35, s 35. mam jeszcze taki telefon wiec wiem dokładniej jak ona wygląda sprawdź, czy nie idzie przypadkiem do jakiegoś zasilania a może po 2 stronie tego kabla znajdziesz wtyczkę do zapalniczki... wtedy to będzie idealna ładowarka samochodowa do mojego telefonu