Skocz do zawartości
mikeghost

Wymiana rozrządu w AWT

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie mogę w Wawie (z czystym sumieniem) wymienić rozrząd (oprócz ASO VW)? Czy przy takiej wymianie trzeba coś w komputerze "pomieszać"? Jeden "specjalista" mówił mi że po każdym odłaczeniu akumulatora należy podłączyć auto pod kompa. Co Wy na to? Poradźcie coś bo jestem zielony (wcześniej miałem Opla).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pyra

Kiedyś w instrukcji osługi bodajże "skarpety"było napisane ,że przed wyruszeniem w drogę należy sprawdzić ciśnienie w ogumieniu,chyba nikt się do tego nie stosował.

W swoim aucie stosunkowo często rozłączam akumulator(co jakiś czas lubię go doładować) i nigdy nie podłączałem kompa z tego powodu,jedyne co robię to ustawiam godzinę na zegarku.Może porada "specjalisty" ma wymiar komercyjny ?Tego rodzaju diagnostyka to wydatek nie mniej niż 100pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeden "specjalista" mówił mi że po każdym odłaczeniu akumulatora należy podłączyć auto pod kompa

Nie w passacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, a po co po wymianie rozrządu podpinają auto pod kompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a po co po wymianie rozrządu podpinają auto pod kompa

Muszą się upewnić czy nic nie spier.......... :619:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ostatnie "narazie" pytanie: przy zmianie biegów gdy ciągnę go po wysokich obrotach, wciskając sprzęgło nie zdąża czasami zejść z obrotów i jest krótkie wycie silnika. Czy to mój brak wprawy w jeździe z takim silnikiem czy coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wciskając sprzęgło nie zdąża czasami zejść z obrotów i jest krótkie wycie silnika. Czy to mój brak wprawy w jeździe z takim silnikiem czy coś innego?