Skocz do zawartości
robertAVF

ma ktos zdjecia zabudowy cb radia ??jakie cb wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

jestem kompletnie zielony w sprawie c b...moze mi ktos powiedziec jakie cb mozna kupic dobre z krotka dobra antena do 250zl??czy radia ktore sa na allegro po 150zl sa dobre??i jeszcze moze ktos ma zdjecia jak zamontowal u siebie cb radio bo ja chciqalbym je zamontowac w miejscu schowka pod radiem..pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odradzam radia za 150PLN !! Sam się na takim kiedyś sparzyłem i szybko zmieniłem.

lepiej uzbierać i kupić coś lepszego ...

Hmm, a co do bacika ... to im dłuższy tym lepszy ... nie wierzę w technologię krótkich (a jakże dobrych anten). No ale zdania są różne! może mało używałem takiej antenki? ... Osobiście jeżdżę z anteną 150cm i jestem bardzo zadowolony :)

 

Średni zestaw który będzie sprawdzał się na trasie możesz dostać już za jakieś 400PLN

Lepiej kupić raz a porządnie!

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VrobekW

jestem kompletnie zielony w sprawie c b...moze mi ktos powiedziec jakie cb mozna kupic dobre z krotka dobra antena do 250zl??czy radia ktore sa na allegro po 150zl sa dobre??i jeszcze moze ktos ma zdjecia jak zamontowal u siebie cb radio bo ja chciqalbym je zamontowac w miejscu schowka pod radiem..pozdro

 

 

Ceny przyzwoitych CB zaczynaja sie dopiero od 250zł w górę,koszt anteny przyzwoitej to min. 100zł

Radia CB które wejdą do schowka pod radiem bez jakichkolwiek wielkich przeróbkach to Albrecht AE4200MC oraz Lafayette Zeus (mają bardzo małe gabaryty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach