adamko251 Zgłoś #1 Napisano 24 Grudnia 2008 Po nocy, oraz rozgrzany do 90stopni zapala na tyczka. Ale jesli trochę ostygnie, np 1-2 godz postoi to zaczyna się problem z odpaleniem. Trzeba już dłużej kręcić. Co może być tego przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2008 Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 31 Grudnia 2008 Pomoże ktoś? A podłączałeś VAG-a, może są jakieś błędy? Może czujnik temperatury świruje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #4 Napisano 31 Grudnia 2008 nic Vag nie pokazuje. Raz miałem błąd 18512, wykasowałem i narazie się nie pojawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AArti Zgłoś #5 Napisano 31 Grudnia 2008 A może wtryski podciekają??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #6 Napisano 31 Grudnia 2008 raczej czujnik temperatury,tez tak miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewmir Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2009 Zobacz ten temat, może u ciebie jest tak samo http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23746 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 2 Stycznia 2009 Zobacz ten temat, może u ciebie jest tak samo W tym temacie mowa jest o silniku PD a to oznacza że nie ma tam pompy wtryskowej. Tamten temat opisuje inny rodzaj zasilania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamko251 Zgłoś #9 Napisano 2 Stycznia 2009 Spróbuje wymienić czujnik temperatury (ten w bloku silnika) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość miro_1973 Zgłoś #10 Napisano 6 Stycznia 2009 problem z odpalaniem na ciepłym silniku TDI mają opanowany tu http://www.detech.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #11 Napisano 7 Stycznia 2009 Nie tylko oni. To normalne usterki czesto naprawiane. W tym BGW bedzie zupełnie co innego. Mozesz wymienic czujnik temp ten co jest na tyle głowicy ale tylko i wyłacznie na nowy z ASO dobrany po numerzee VIN. Inaczej kupisz czujnik o innej liniowosci i własnie moga sie zaczac problemy. Jezeli to nie pomoze mozna to poprawic modyfikujac oprogramowanie sterownika. Pozdrawim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach