Krynio Zgłoś #1 Napisano 24 Grudnia 2008 witam. tak jak w temacie ściąga mi auto w prawo praktycznie cały czas. dodam że wymieniłem ostatnio końcówki drążków, tuleje wachaczy tylne, górne mocowanie amortyzatorów no i byłem w wulkanizacji zeby wyważyc koła i dalej sciąga. co moze byc za to odpowiedzialne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n_radzik Zgłoś #2 Napisano 24 Grudnia 2008 Może hamulce, tłok się nie cofa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #3 Napisano 24 Grudnia 2008 hamulce sa niby wporzadku ale warto bedzie sprawdzic.. --- scalone --- a cos z zawieszeniowych spraw;p? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n_radzik Zgłoś #4 Napisano 24 Grudnia 2008 Po wymianie końcówek była robiona geometria? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #5 Napisano 24 Grudnia 2008 tak usatwiona zbierzność itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n_radzik Zgłoś #6 Napisano 24 Grudnia 2008 Jak była robiona to raczej powinno być w porządku, no chyba że się nie przyłożyli. Z tymi hamulcami sprawdź dużo roboty przy tym nie ma, w B3 tak miałem tylko na lewo leciał, przeczyściłem dalej problemu nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #7 Napisano 24 Grudnia 2008 ok sprawdze i pojade do nich jeszcez raz niech oni to zrobia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapuch Zgłoś #8 Napisano 24 Grudnia 2008 ja tak miałem na letnich oponach, wywazone niby, wszystko ok powietrze ok, zbieznosc robiona i cały czas to samo. zezygnowany jezdziłem (tez z powodu braku funduszy) jednak co mnie zdziwiło po zmianie opon na zimowe preblem całkowicie ustał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #9 Napisano 24 Grudnia 2008 a mi na letnich na alusach tez lekko ciągneło a na zimowych znaczniej było to odczuwalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 24 Grudnia 2008 Zrób geometrię w dobrym zakładzie, niech ustawią też tylną belkę której wg większości fachowców nie ustawia się (nawet nie sprawdza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 25 Grudnia 2008 tak usatwiona zbierzność itd. Na pewno rozpinałeś amortyzator a więc poza zbieżnością to niech Ci ustawią kąt pochylenia koła a najlepiej niech zrobią całą geometrię zawieszenia.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #12 Napisano 25 Grudnia 2008 no ustawiali wszystko cała geometrie kąt nachylenia kół tez potem zbierzność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 25 Grudnia 2008 a jeśli przejedziesz na lewą stronę drogi (pod prąd) jak to wtedy wygląda? Amortyzatory kiedy były sprawdzane? Tuleje belki były wymieniane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #14 Napisano 25 Grudnia 2008 Amortyzatory kiedy były sprawdzane? Tuleje belki były wymieniane? Wiem że teraz trudno o uczciwych i rzetelnych fachowców ale przed geometrią powinni sprawdzić stan zawieszenia-bez tego nie ma co mówić o ustawianiu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #15 Napisano 25 Grudnia 2008 wszystko było sprawdzane, tulejki belki chyba nie, koncówki drazkow mocowania amortyzatorów i tylejki wachaczy były wymieniane, a amortyzatory miały ok. 77 % sutecznosci jeszcze z tym ze z lewej strony były bardziej wyeksplowatowane ale 3 panów gdzie sprawdałem stwierdzili ze to nie pszeszkadza jeszcze bo tam roznica była w 2-3%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #16 Napisano 25 Grudnia 2008 przy wybitych tulejach belki mój passat był wrażliwy na pochyłość jezdni, też lekko ściągało wprawo a przy jeździe lewą stroną jezdni - w lewo. o dramacie przy bocznym wietrze i na koleinach nie wspominając Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
colt19 Zgłoś #17 Napisano 27 Grudnia 2008 Witam, ja mam taki problem tylko po zmianie opon na zimowe.Ściąga w prawo i tylko przy dodawaniu gazu, może ktoś wie co może być przyczyną tego zachowania auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #18 Napisano 28 Grudnia 2008 Skoro stało się to po zmianie opon, odpowiedź wydaje się oczywista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #19 Napisano 28 Grudnia 2008 sprawdzałem czy jak jadac lewo stroną jezdni bedzie mi ściągać i nie sciaga w lewo tylko wtedy jedzie prosto a nawet miejscami dalej sciaga w prawo. zaczyna mnie ten samochod meczyc powoli... niby wszystko ładnie pieknie gra to jest kilka pierdołek z ktorymi nie moge sobie dac rady, jak np to sciaganie i ciezki rozruch rano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #20 Napisano 30 Grudnia 2008 witam ponowcnie. dziś byłem u mechanika. sprawdzili mi hamulce z przodu i tyłu i na komputerze pokazywało ze hamowanie przodu i tyłu sa praktycznie podobne minimalne roznice i ze zaden z hamulców nie trzyma. wszystko niby wporzadku jest. po przełozeniu kół z przodu na tył bo mam opony kierunkowe zaczeło sciagac jeszcez bardziej a dodam ze koła sa wywazone. z tad moje pytanie czy jak koło jest wywazone to felga pomimo tego moze byc walnieta?? ktos ma jeszcze jakis pomysł co moze byc przyczyną sciągania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach